Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
vrijdag 30 april 2010 om 18:04
@bankje: als je geen zin hebt om naar koninginnedag te gaan is dat toch prima? En je bent wel een paar keer buiten geweest, dat is toch hartstikke goed?
@kleine: balen van je nacht, het is zo vervelend als je ook nog slecht hebt geslapen.
Wat lief van je dat je naar het bejaardenhuis bent geweest!
Veel plezier vanavond met je vriendin.
@kleine: balen van je nacht, het is zo vervelend als je ook nog slecht hebt geslapen.
Wat lief van je dat je naar het bejaardenhuis bent geweest!
Veel plezier vanavond met je vriendin.
vrijdag 30 april 2010 om 23:25
hoi
ben weer tijdje thuis!
ben echt bek en bek af.
was nog ff gaan rellen bij me oude collega!
lekker hun uitlachen dat ze moesten werken hahah.
z jennen mijn ook vaak dus lekker ff terug gepakt.
daarna ben ik helemaal voor aangestaan bij kane en andere artiesten,... was best cool.
toen nog ff snel wat gedronken bij me collega en hun gek gemaakt want kon kane aanraken hahaha.
me vriendin nergens kennen vinden wou eerst meteen recht weer naar huis maar toen ben ik toch maar gebleven..
morgen ga ik dus lekker rustig aan doen en nergens heen gewoon dagje rust en niet teveel drukte om me heen.er stond dat er rommelmarkt was daar was dus was eerst kijken daar zo en toen zei een dat ze graag broodje beenham wou hebben.
dus heb die voor haar gehaald.
ga nu ff lekker douchen kopje thee drinken en me maandje in.
hopelijk slaap zo snel.
x kleine04
ben weer tijdje thuis!
ben echt bek en bek af.
was nog ff gaan rellen bij me oude collega!
lekker hun uitlachen dat ze moesten werken hahah.
z jennen mijn ook vaak dus lekker ff terug gepakt.
daarna ben ik helemaal voor aangestaan bij kane en andere artiesten,... was best cool.
toen nog ff snel wat gedronken bij me collega en hun gek gemaakt want kon kane aanraken hahaha.
me vriendin nergens kennen vinden wou eerst meteen recht weer naar huis maar toen ben ik toch maar gebleven..
morgen ga ik dus lekker rustig aan doen en nergens heen gewoon dagje rust en niet teveel drukte om me heen.er stond dat er rommelmarkt was daar was dus was eerst kijken daar zo en toen zei een dat ze graag broodje beenham wou hebben.
dus heb die voor haar gehaald.
ga nu ff lekker douchen kopje thee drinken en me maandje in.
hopelijk slaap zo snel.
x kleine04
zaterdag 1 mei 2010 om 14:51
hoi
allemaal.
kleine is als een blok in slaap gevallen.
mag ook wel weer eens.
ben wel paar keer wakker geworden.
maar goed daar ben wel aangewend.
merk wel dat mijn gister veel engergie heeft gekost.
en dat vandaag eigenlijk gewoon rustig aan doen.
zo lekker met een grote kop thee op de bank leggen en lekker me boekje lezen. ff tijd voor mezelf.
wens iedereen een fijn weekend
liefs kleine04
p.s heeft iemand wat van chocholover gehoordt
maak me beetje zorgen
allemaal.
kleine is als een blok in slaap gevallen.
mag ook wel weer eens.
ben wel paar keer wakker geworden.
maar goed daar ben wel aangewend.
merk wel dat mijn gister veel engergie heeft gekost.
en dat vandaag eigenlijk gewoon rustig aan doen.
zo lekker met een grote kop thee op de bank leggen en lekker me boekje lezen. ff tijd voor mezelf.
wens iedereen een fijn weekend
liefs kleine04
p.s heeft iemand wat van chocholover gehoordt
maak me beetje zorgen

zaterdag 1 mei 2010 om 18:30
zaterdag 1 mei 2010 om 18:43
he chocho
had niks meer van je gehoordt
en omdat je zei dat niet zo goed ging dacht ik toch ff kijken of iemand wat van je gehoordt heeft,
fijn dat je lekker bent wezen feesten.
heb vandaag rustig aan gedaan.
lekker gelezen in me nieuwe boek.
straks ff eten maken.
nou fijne avond voor iedereen
liefs kleine04
had niks meer van je gehoordt
en omdat je zei dat niet zo goed ging dacht ik toch ff kijken of iemand wat van je gehoordt heeft,
fijn dat je lekker bent wezen feesten.
heb vandaag rustig aan gedaan.
lekker gelezen in me nieuwe boek.
straks ff eten maken.
nou fijne avond voor iedereen
liefs kleine04
zaterdag 1 mei 2010 om 19:43
* Hoe zou ik eens beginnen*
Ik ben Afentoezithettegen en ik ben 21 jaar oud, en sinds mijn 14de gediagnostiseerd dat ik depressief was, nog steeds eigenlijk, soms goede momenten soms hele diepe gaten. Ik heb medicijnen gebruikt, was overtuigt dat het goed ging, maar moet toegeven dat het beroerder dan anders gaat. Moet er weer aan geloven ( medicijnen..)
Ik heb net een onderwerp geopend; Ik probeer door te gaan, maar het gaat niet goed en kreeg toe de tip hier te komen.
Voel me heel slecht
Alles raast door mijn hoofd heen, ik moet eigenlijk wat eten/drinken maar kan gewoon mijn bed niet uit komen. Heb er ook geen reden toe
Ik ben blij dat het weekend is, want maandag moet ik weer werken en op dit moment had ik het niet gekunt.. alles gaat nu verkeerd. Ruzie met mijn huisgenootje; waardoor ze gaat verhuizen.. ik heb wel een ander gevonden maar als dat niet doorgaat zou ik ook moeten verhuizen; en bij mijn ouders kan ik niet wonen want dat gaat niet goed ( een week kan wel, maar langer niet) en ik heb geen zin om weeeer overal en nergens te wonen, ik wil rust en regelmaat, en zekerheid en van alles... wat ik nu mis 
*Hoopt dat het morgen een hele fijne dag gaat worden*
Ik ben Afentoezithettegen en ik ben 21 jaar oud, en sinds mijn 14de gediagnostiseerd dat ik depressief was, nog steeds eigenlijk, soms goede momenten soms hele diepe gaten. Ik heb medicijnen gebruikt, was overtuigt dat het goed ging, maar moet toegeven dat het beroerder dan anders gaat. Moet er weer aan geloven ( medicijnen..)
Ik heb net een onderwerp geopend; Ik probeer door te gaan, maar het gaat niet goed en kreeg toe de tip hier te komen.
Voel me heel slecht

*Hoopt dat het morgen een hele fijne dag gaat worden*
zondag 2 mei 2010 om 13:43
Hai Afentoe
Welkom in dit topic.
Er schrijven hier meer mensen die soms een goede en soms een hele slechte dag hebben.
Ik hoop dat je er wat aan hebt om hier mee te schrijven.
Het heeft mij een aantal maanden geleden toen ik depressief was heel erg geholpen.
Enne pillen inderdaad ook helaas, vooral tegen die stemmingswisselingen.
Heb je een beetje een goede nacht gehad?
LA
Welkom in dit topic.
Er schrijven hier meer mensen die soms een goede en soms een hele slechte dag hebben.
Ik hoop dat je er wat aan hebt om hier mee te schrijven.
Het heeft mij een aantal maanden geleden toen ik depressief was heel erg geholpen.
Enne pillen inderdaad ook helaas, vooral tegen die stemmingswisselingen.
Heb je een beetje een goede nacht gehad?
LA
zondag 2 mei 2010 om 16:13
als nu ga slapen weet ik zeker dat vanacht weer niet slaap.
ga zo ff douchen en paar kleine boodschapjes doen.
en dan lekker voor de buis hangen misschien dvdtje huren strakjes. op dit moment voel me echt super slecht en weet gewoon niet meer wat met mezelf moet.
thanks voor de knuffels.
liefs kleine
ga zo ff douchen en paar kleine boodschapjes doen.
en dan lekker voor de buis hangen misschien dvdtje huren strakjes. op dit moment voel me echt super slecht en weet gewoon niet meer wat met mezelf moet.
thanks voor de knuffels.
liefs kleine
zondag 2 mei 2010 om 19:16
Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien gemerkt hebben heb ik een forumvrije week achter de rug.
En het is eigenlijk wel goed voor me om niet zoveel te forummen. Ik blijf iedere keer heel lang hangen op het forum en allerlei topics lezen... daardoor laat ik andere dingen liggen (opruimen, was, etc) En ik word er onrustig van.
Dus ik probeer niet te veel hier te komen. Voor iedereen een
En Choco heel veel succes met de voorbereidingen van de bruiloft!! Goed te lezen dat je zo'n leuke koninginnedag gehad hebt. Je klinkt beter dan een week of 2 (3?) terug.
Anderen ook het beste maar als ik allemaal persoonlijke dingen ga schrijven aan iedereen, ben ik bang dat ik iemand vergeet.
Zoals jullie misschien gemerkt hebben heb ik een forumvrije week achter de rug.
En het is eigenlijk wel goed voor me om niet zoveel te forummen. Ik blijf iedere keer heel lang hangen op het forum en allerlei topics lezen... daardoor laat ik andere dingen liggen (opruimen, was, etc) En ik word er onrustig van.
Dus ik probeer niet te veel hier te komen. Voor iedereen een
En Choco heel veel succes met de voorbereidingen van de bruiloft!! Goed te lezen dat je zo'n leuke koninginnedag gehad hebt. Je klinkt beter dan een week of 2 (3?) terug.
Anderen ook het beste maar als ik allemaal persoonlijke dingen ga schrijven aan iedereen, ben ik bang dat ik iemand vergeet.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zondag 2 mei 2010 om 20:08
GE, probeer maar n beetje rust te nemen. Zo'n overlijden en alle gevoelens die erbij komen kunnen er echt enorm in hakken. Misschien moet je nu even niet denken aan de problemen die er al waren, maar een beetje leven met de dag.
Weten ze bij je studie wat er gebeurd is?
Goed dat je koninginnedag hebt laten zitten... dat drukke gefeest is niet prettig als je met verdriet zit.
Misschien kan de kitten van je vriendin wat troost bieden
Ik heb een soort troost-katje gehad in het verleden, kitten van mijn ouders. Die moest helaas weg (ze hadden een nestje en konden de kleintjes uiteraard niet allemaal houden) en daar was ik toen wel verdrietig over. Heb gelukkig onlangs gehoord dat het (na 5 jaar) nog steeds erg goed gaat met de kat bij zijn huidige baasjes.
Bedankt voor wat je zei. Je kwam misschien niet uit je woorden maar ik snap goed wat je bedoelt hoor
Dit is hopelijk niet het begin van mijn come-back, maar ik ben vanavond even te moe voor andere dingen en moet toch mijn avond vullen op een of andere manier.
voor iedereen.
Weten ze bij je studie wat er gebeurd is?
Goed dat je koninginnedag hebt laten zitten... dat drukke gefeest is niet prettig als je met verdriet zit.
Misschien kan de kitten van je vriendin wat troost bieden
Ik heb een soort troost-katje gehad in het verleden, kitten van mijn ouders. Die moest helaas weg (ze hadden een nestje en konden de kleintjes uiteraard niet allemaal houden) en daar was ik toen wel verdrietig over. Heb gelukkig onlangs gehoord dat het (na 5 jaar) nog steeds erg goed gaat met de kat bij zijn huidige baasjes.
Bedankt voor wat je zei. Je kwam misschien niet uit je woorden maar ik snap goed wat je bedoelt hoor
Dit is hopelijk niet het begin van mijn come-back, maar ik ben vanavond even te moe voor andere dingen en moet toch mijn avond vullen op een of andere manier.
voor iedereen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zondag 2 mei 2010 om 21:01
Dat is wel fijn, dat je troost vindt aan de konijnen
Wij hadden vroeger konijnen maar die waren niet zo knuffelig. Misschien ligt het aan wat ze gewend zijn, en hoe je ze laat opgroeien?
Ja het is beter dat ik niet teveel op het forum kom. Als ik het bij 1 of 2 topics kon laten, ging het nog wel. Maar ik ga dus altijd HEEL VEEL lezen.
Fijn te weten dat ik welkom ben
Wij hadden vroeger konijnen maar die waren niet zo knuffelig. Misschien ligt het aan wat ze gewend zijn, en hoe je ze laat opgroeien?
Ja het is beter dat ik niet teveel op het forum kom. Als ik het bij 1 of 2 topics kon laten, ging het nog wel. Maar ik ga dus altijd HEEL VEEL lezen.
Fijn te weten dat ik welkom ben