Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
maandag 26 april 2010 om 13:42
mmm fijn dat je gesprek zo goed ging,
meestal heb je meerde gesprekken.
zodat ze een duidelijk beeld krijgen van je problematiek.
en ze voor jouw een goed en duidelijk behandelplan kennen opstellen.
gr kleine04
zo ben best lui vandaag
zo maar eens lekker met een boek richting het park.
en verder zie wel wat ga doen vandaag.
voelde me best verdrietig toen straks maar goed.
tranen zijn gedroogt en eerst ff ontbijten of beter gezegt luchen.
kleine
meestal heb je meerde gesprekken.
zodat ze een duidelijk beeld krijgen van je problematiek.
en ze voor jouw een goed en duidelijk behandelplan kennen opstellen.
gr kleine04
zo ben best lui vandaag
zo maar eens lekker met een boek richting het park.
en verder zie wel wat ga doen vandaag.
voelde me best verdrietig toen straks maar goed.
tranen zijn gedroogt en eerst ff ontbijten of beter gezegt luchen.
kleine
maandag 26 april 2010 om 17:46
thanks green eyces
mmm het lezen in park is niet geworden.
werdt steeds bewolkt dus heb lekker in de erker gezetten met een schommelstoel en me boek. eerst het boek uitlezen van yosi en belinda ,meulendijk over autisme. nu ben het boek aan het lezen van ooit was ik een prinses gaat over een vrouw wie haar kinderen ontvoerd zijn best interstant.
nu ff iets lekkers halen een grote bak ijs van hagen dazes heb ik zin in. en verse munt en een pot honing.
en dan vanavond lekker ontspannen tv kijken.
al ken ik mezelf wel een beetje in de avond komt het piekeren en ellendig voelen ook vaak wel eens om de hoek kijken.
we zien wel.
nou dames ga ffies boodschapjes doen bij super de boer!
tot later een dikke knuffel voor iedereen die ff nodig heeft.
liefs kleine04
mmm het lezen in park is niet geworden.
werdt steeds bewolkt dus heb lekker in de erker gezetten met een schommelstoel en me boek. eerst het boek uitlezen van yosi en belinda ,meulendijk over autisme. nu ben het boek aan het lezen van ooit was ik een prinses gaat over een vrouw wie haar kinderen ontvoerd zijn best interstant.
nu ff iets lekkers halen een grote bak ijs van hagen dazes heb ik zin in. en verse munt en een pot honing.
en dan vanavond lekker ontspannen tv kijken.
al ken ik mezelf wel een beetje in de avond komt het piekeren en ellendig voelen ook vaak wel eens om de hoek kijken.
we zien wel.
nou dames ga ffies boodschapjes doen bij super de boer!
tot later een dikke knuffel voor iedereen die ff nodig heeft.
liefs kleine04
maandag 26 april 2010 om 22:18
mmm net spoorloos gekeken.
deed me eigenlijk niet echt goed.
ging over pleeggezin en kindertehuizen daar heb zelf ook in gezeten en dat triggert best wel.
ga straks lekker nog met me muntthee op bed leggen.
en nog ff verder boek lezen.
eerst nog even naar sam kijken.
gewoon ff mijn ding doen en weer beetje proberen te ontspannen.
wens iedereen nog een fijne weekend
liefs kleine04
deed me eigenlijk niet echt goed.
ging over pleeggezin en kindertehuizen daar heb zelf ook in gezeten en dat triggert best wel.
ga straks lekker nog met me muntthee op bed leggen.
en nog ff verder boek lezen.
eerst nog even naar sam kijken.
gewoon ff mijn ding doen en weer beetje proberen te ontspannen.
wens iedereen nog een fijne weekend
liefs kleine04
dinsdag 27 april 2010 om 17:58
bankje
heb je me berichtje gehad
mmm me dag ging wel..
werdt wakker met op gezwolle ogen.
en barstende koppijn.
dus nog eventjes beetje op gaan leggen.
daar beetje wezen lezen, en internetten.
ik voel me op moment echt gewoon grr
echt mijn emoties schommelen echt elke moment.
echt ik haat dit.
zo nog maar eens wat eten maken.
nou fijne avond voor iedereen
misschien tot strakjes
liefs kleine04
heb je me berichtje gehad
mmm me dag ging wel..
werdt wakker met op gezwolle ogen.
en barstende koppijn.
dus nog eventjes beetje op gaan leggen.
daar beetje wezen lezen, en internetten.
ik voel me op moment echt gewoon grr
echt mijn emoties schommelen echt elke moment.
echt ik haat dit.
zo nog maar eens wat eten maken.
nou fijne avond voor iedereen
misschien tot strakjes
liefs kleine04

woensdag 28 april 2010 om 08:17
Hi, ik kom hier ook ff mijn gal spuwen over mezelf. Ik ben gister en vandaag thuis gebleven. Gisteren helemaal over mn toeren. Ik was met mijn vriend even naar de huisarts geweest voor mijn blaasontsteking. En we zijn bijna thuis en het gaat helemaal mis. Mijn vriend heeft mijn baas gebeld om te zeggen dat ik niet kwam.
Ik baal hier zo van. Dat mijn lichaam en geest mij zo in de steek kan laten. Bah, driewerf bah! Vanochtend gewoon om 6 uur opgestaan en dan gaat het nog wel. Tot het bijna tijd is om te gaan. En dan gaat het mis. Ik ben nog wel even meegeweest de hond uitlaten. Dat ging redelijk maar ik wil nu nog niet alleen naar buiten.
Bijna tijd om te bellen... Morgen wil ik ook nog niet aan het werk. Dinsdag weer. Koninginnedag lekker vrij en maandag 2e intake, dus ik hoop het dat ik dan weer naar mijn werk kan.
Ik baal hier zo van. Dat mijn lichaam en geest mij zo in de steek kan laten. Bah, driewerf bah! Vanochtend gewoon om 6 uur opgestaan en dan gaat het nog wel. Tot het bijna tijd is om te gaan. En dan gaat het mis. Ik ben nog wel even meegeweest de hond uitlaten. Dat ging redelijk maar ik wil nu nog niet alleen naar buiten.
Bijna tijd om te bellen... Morgen wil ik ook nog niet aan het werk. Dinsdag weer. Koninginnedag lekker vrij en maandag 2e intake, dus ik hoop het dat ik dan weer naar mijn werk kan.
woensdag 28 april 2010 om 09:11
Dag allen!
Wat anderen zeggen deel ik heel erg; ik vind het interessant om te lezen wat anderen hebben te melden maar ik ben bang dat ik hierdoor teveel in een negatieve spiraal raak dus ik probeer niet te vaak hier te komen, of althans, niet te vaak te reageren (dit bedoel ik overigens helemaal niet negatief, je moet gewoon hier je ei kwijt kunnen, dat is begrijpelijk).
Voor iedereen; enorm balen dat het jullie leven zo belemmert.
Het is inderdaad moeilijk om de deur uit te gaan, zeker als je lichaam en alles protesteert. Ik kan hier zelf ook niet veel tips over geven, behalve het gewoon te DOEN.
Ik merk het zelf ook. Moest gister voor het eerst sinds weken weer naar mn stage. Daar had ik ook absoluut geen zin in... Vandaag min of meer vrij, morgen weer stage en dan inderdaad koninginnedag.
Enorm veel sterkte jullie allen, jullie zijn fantastische meiden en ik heb er vertrouwen in dat met de juiste hulp weer jullie leven op kunnen pakken.
Wat anderen zeggen deel ik heel erg; ik vind het interessant om te lezen wat anderen hebben te melden maar ik ben bang dat ik hierdoor teveel in een negatieve spiraal raak dus ik probeer niet te vaak hier te komen, of althans, niet te vaak te reageren (dit bedoel ik overigens helemaal niet negatief, je moet gewoon hier je ei kwijt kunnen, dat is begrijpelijk).
Voor iedereen; enorm balen dat het jullie leven zo belemmert.
Het is inderdaad moeilijk om de deur uit te gaan, zeker als je lichaam en alles protesteert. Ik kan hier zelf ook niet veel tips over geven, behalve het gewoon te DOEN.
Ik merk het zelf ook. Moest gister voor het eerst sinds weken weer naar mn stage. Daar had ik ook absoluut geen zin in... Vandaag min of meer vrij, morgen weer stage en dan inderdaad koninginnedag.
Enorm veel sterkte jullie allen, jullie zijn fantastische meiden en ik heb er vertrouwen in dat met de juiste hulp weer jullie leven op kunnen pakken.

vrijdag 30 april 2010 om 00:01
En dan even een upje, thanx IBI, met een verhaaltje over een goede dag.
Ik heb vandaag een goede, hele goede dag gehad! Vandaag voor het eerst sinds maandag naar buiten geweest. Vanochtend voelde ik me goed, heb koffie gedronken, geforumd en ben gaan douchen. Daarna leuk zomerjurkje aangedaan en ben zonder pil in mn mik met de hond gaan lopen. De grote ronde. En ze mocht overal snuffelen en doen wat ze wilde want ik vond het heerlijk buiten!
Tijdens het uitlaten werd ik gebeld door de haptonoom voor een afspraak. Maandag om 12 uur. Komt heel goed uit, eerst naar de psycholoog voor deel 2 van de intake, naar huis, hond uitlaten, broodje eten en naar de hapto toelopen. Helemaal goed dus
Na het uitlaten ben ik naar de bakker gefietst in de stad en heb lekkere broodjes voor mezelf gehaald.
Toen wilde ik dus naar de binnenstad. Ik had al een heel lijstje gemaakt met wat ik wilde hebben. Helaas werd ik toen een beetje zenuwachtig, en ben even op bed gaan liggen, in slaap gevallen.
Toen ik wakker werd ben ik wél de stad ingeweest. Wel met pil deze keer. En ik heb heerlijk gewinkeld, ben goed geslaagd en ik heb nergens last van gehad!
Ik ben dus heel blij met deze prachtige zonnige dag! Morgen wil ik er nog zo één!
Ik heb vandaag een goede, hele goede dag gehad! Vandaag voor het eerst sinds maandag naar buiten geweest. Vanochtend voelde ik me goed, heb koffie gedronken, geforumd en ben gaan douchen. Daarna leuk zomerjurkje aangedaan en ben zonder pil in mn mik met de hond gaan lopen. De grote ronde. En ze mocht overal snuffelen en doen wat ze wilde want ik vond het heerlijk buiten!
Tijdens het uitlaten werd ik gebeld door de haptonoom voor een afspraak. Maandag om 12 uur. Komt heel goed uit, eerst naar de psycholoog voor deel 2 van de intake, naar huis, hond uitlaten, broodje eten en naar de hapto toelopen. Helemaal goed dus
Na het uitlaten ben ik naar de bakker gefietst in de stad en heb lekkere broodjes voor mezelf gehaald.
Toen wilde ik dus naar de binnenstad. Ik had al een heel lijstje gemaakt met wat ik wilde hebben. Helaas werd ik toen een beetje zenuwachtig, en ben even op bed gaan liggen, in slaap gevallen.
Toen ik wakker werd ben ik wél de stad ingeweest. Wel met pil deze keer. En ik heb heerlijk gewinkeld, ben goed geslaagd en ik heb nergens last van gehad!
Ik ben dus heel blij met deze prachtige zonnige dag! Morgen wil ik er nog zo één!
vrijdag 30 april 2010 om 00:33

vrijdag 30 april 2010 om 08:48
quote:kleine04 schreef op 30 april 2010 @ 00:33:
zo gaat de goede kant op met jouw.
hier gaat een heel stuk minder
zit er op moment zit er echt helemaal door heen.
ik ben zo op en heb er echt zo gehad ,....
en weet ook echt en echt niet meer hoe ik dit moet volhouden.
me hoofd is een chaos.
Kleine, je kunt mij e-mailen op
carpe68diem@gmail.com
Misschien dat ik je ergens mee kan helpen? Iedereen heeft weleens een moment in het leven, dat je het gewoon even niet alleen kan doen. Daar is niets mis mee.
zo gaat de goede kant op met jouw.
hier gaat een heel stuk minder
zit er op moment zit er echt helemaal door heen.
ik ben zo op en heb er echt zo gehad ,....
en weet ook echt en echt niet meer hoe ik dit moet volhouden.
me hoofd is een chaos.
Kleine, je kunt mij e-mailen op
carpe68diem@gmail.com
Misschien dat ik je ergens mee kan helpen? Iedereen heeft weleens een moment in het leven, dat je het gewoon even niet alleen kan doen. Daar is niets mis mee.

vrijdag 30 april 2010 om 14:03
Heb me net pas aangekleed voel me raar Het is koninginnedag dus ik moet er uit, ergens naar toe Terwijl het a. slecht weer was en b. ik geen zin heb . Maar alleen dat vechten tegen die gedachtes maakt me de hele ochtend al down. Nu ik het zo opschrijf herken ik de reacties die hier van de week waren over het naar buiten gaan omdat het mooi weer is.
vrijdag 30 april 2010 om 16:37
pal zal je straks ff mailen.
lief dat je het aanbied.
heb vanacht er slecht geslapen.
en stond vanmorgen op met dikke ogen die gewoon pijn deden.
dus ben er weer ff ingekropen.
ben er weer uitgekomen maar voelde me heel down.
maar ben toch maar opgestaan.
er was rommelmarkt bij het bejaardehuis dus was ff daarheen geweest. en ff gebabbelt en ff voor eentje een broodje beenham gehaald bij de slager dat wou ze graag hebben dus helemaal blij dat die vrouw was.
toen ff met me moeder wezen lopen maar werdt me al gauw iets teveel. dus ben weer weggegaan hebben samen ff ergs koffie gedronken en ben weer lekker veilig thuis.nu ff rusten en dan zo nog ff weg met een vriendin.
al moet me daar voor nog ff oppepen.
nou dames tot strakjes
bank heb je me mail gehad
mmm ff een dikke knuffel voor jouw.
als je iets kwijt wil mag je me ook mailen hoor.
hoop dat toch gelukt is om even weg te gaan.
groetjes kleine
lief dat je het aanbied.
heb vanacht er slecht geslapen.
en stond vanmorgen op met dikke ogen die gewoon pijn deden.
dus ben er weer ff ingekropen.
ben er weer uitgekomen maar voelde me heel down.
maar ben toch maar opgestaan.
er was rommelmarkt bij het bejaardehuis dus was ff daarheen geweest. en ff gebabbelt en ff voor eentje een broodje beenham gehaald bij de slager dat wou ze graag hebben dus helemaal blij dat die vrouw was.
toen ff met me moeder wezen lopen maar werdt me al gauw iets teveel. dus ben weer weggegaan hebben samen ff ergs koffie gedronken en ben weer lekker veilig thuis.nu ff rusten en dan zo nog ff weg met een vriendin.
al moet me daar voor nog ff oppepen.
nou dames tot strakjes
bank heb je me mail gehad
mmm ff een dikke knuffel voor jouw.
als je iets kwijt wil mag je me ook mailen hoor.
hoop dat toch gelukt is om even weg te gaan.
groetjes kleine

vrijdag 30 april 2010 om 17:12
Kleine04 Ik heb je mail gehad. maar nog geen tijd/ energie gehad om te reageren . Leuk om te lezen dat je zoveel gedaan hebt vandaag, ik zit eigenlijk alleen maar met laptop op schoot. Heb wel een paar keer buiten gelopen maar niet echt ver weg geweest. Morgen en zondag hebben we veel afspraken dus een dagje rust is ook niet verkeerd. Veel plezier vanavond