Onbereikbaar
zondag 2 mei 2010 om 14:34
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
zondag 2 mei 2010 om 22:13
zondag 2 mei 2010 om 22:14
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:03:
En zijn telefoon is weer uit.
M.a.w. hij wisselt even van sim.
In zijn voicemail komt hij ook raar over, dus ben wel een beetje afgknapt.
Hij zegt, met *****
Euuuuuhhhhhhhhh, laat even...
Ja daag!
Sorry, *slaat hand voor mond*, ik kruip weer in mijn meelees-hoek.
En zijn telefoon is weer uit.
M.a.w. hij wisselt even van sim.
In zijn voicemail komt hij ook raar over, dus ben wel een beetje afgknapt.
Hij zegt, met *****
Euuuuuhhhhhhhhh, laat even...
Ja daag!
Sorry, *slaat hand voor mond*, ik kruip weer in mijn meelees-hoek.
zondag 2 mei 2010 om 22:14
zondag 2 mei 2010 om 22:19
zondag 2 mei 2010 om 22:21
zondag 2 mei 2010 om 22:21
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:20:
Omdat hij er vreemde zaken op nahoudt.
En toch vind je hem leuk. I am totally lost.
Enne, wil je niet zo arrogant doen als ik je een normale vraag stel. Je hebt namelijk 5 pagina's lang beweerd dat je absoluut niet ging bellen dus mijn vraag was niet zo vreemd
Omdat hij er vreemde zaken op nahoudt.
En toch vind je hem leuk. I am totally lost.
Enne, wil je niet zo arrogant doen als ik je een normale vraag stel. Je hebt namelijk 5 pagina's lang beweerd dat je absoluut niet ging bellen dus mijn vraag was niet zo vreemd
zondag 2 mei 2010 om 22:22
waarom moet ik verklaren waarom ik dat vind?
dit hele verhaal van jou vind ik belachelijk!
je hebt 2 weken geleden met een kerel wat onnozele inhoudloze smsjes gestuurd.
jij weet niks van hem, je weet niet wat hem allemaal bezig houd en waarom hij zijn telefoon uitzet.
Ik snap niet dat dit zoiets raars voor jou is, zoveel mensen hebben regelmatig hun telefoon uit.
hij is jou geen verantwoording schuldig, en ik denk dat hij gewoon een leven heeft
dit hele verhaal van jou vind ik belachelijk!
je hebt 2 weken geleden met een kerel wat onnozele inhoudloze smsjes gestuurd.
jij weet niks van hem, je weet niet wat hem allemaal bezig houd en waarom hij zijn telefoon uitzet.
Ik snap niet dat dit zoiets raars voor jou is, zoveel mensen hebben regelmatig hun telefoon uit.
hij is jou geen verantwoording schuldig, en ik denk dat hij gewoon een leven heeft