Float on

29-04-2010 01:09 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Even geen gedoe. Klim in de float cabine en laat alles van je afglijden. In deze rustgevende, prikkelarme omgeving kom je helemaal tot rust. Een beetje Tibetaanse tingeltangel op de achtergrond (géén Radio 1 dus) en op zijn tijd een diervriendelijk gevangen hapje soulfood erbij..... een mens knapt er van op.

Wees welkom en enjoy the silence....

Sorry Nijn, maar net toen ik dacht dat het water inderdaad wel erg warm werd, was het al te laat om de plasbuis te sluiten.

En je weet, urine is prima voor de huid.

Klinkt erg gezellig, je koninginnenach mét mensen.

Ik ga nu verder met de sessie "verlichten voor verlichting", hartstikke interessant, zelf lampjes maken.
quote:Nijntje schreef op 29 april 2010 @ 14:34:

[...]

Dank je Robo. Had je trouwens in het water geplast? No offence. Ik snap best, tijdens het ontspannen...enzo.. Maar toch...

Loom, werk is wat ik zoek. En een goeroe zei ooit: zoekt en gij zult vinden. Dus vandaar.

Maar nu eerst: ontspanning door inspanning. We gaan de boel versieren want we hebben vanavond Koninginnenach in de voortuin. Spontaan plan van PP en mij van een uur geleden, en er komen zelfs mensen!

En jij woont bij mij om de hoek.

Laat ik die floatbehandeling van half vier even voorbij gaan. Ik rij rechtstreeks door naar Nijn. En ik doe niet aan vraagtekens, dus ik vraag niks; ik doe het gewoon.
quote:robo schreef op 29 april 2010 @ 14:41:

Sorry Nijn, maar net toen ik dacht dat het water inderdaad wel erg warm werd, was het al te laat om de plasbuis te sluiten.

En je weet, urine is prima voor de huid.

Klinkt erg gezellig, je koninginnenach mét mensen.

Ik ga nu verder met de sessie "verlichten voor verlichting", hartstikke interessant, zelf lampjes maken.Doe mij maar twee tl-buizen, Bo.
Ik kreeg net een foto van Suus haar eerste mandala binnen:

Helemaal leuk!
Alle begin is moeilijk, zullen we maar zeggen.
Norre, de spa rood staat al koud. Ik reken op je!

Loom, ik ben werkeloos. Sinds een paar weken. Dus ik ben zo vrij als een vogel, ren me suf langs hei en beemd en heb dus al een lekker werkelozenkleurtje op de wangen.
quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 14:38:

[...]

Does the pope shit in the woods? Is a bear catholic? Natúúúrlijk wil ik dan mee!

Een koniningenach met zelfs mensen klinkt echt heel opwindend Nijn! Leuk! (Jij had toch werk? Heb ik iets gemist?)Hartstikke leuk, ik zet je op de lijst.
quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 12:03:

[afbeelding]

Hoe vindt je mijn nieuwe glazen?

Ik vind een mok of kopje met een oor altijd zo, tsja.....stúrend. Bovendien geniet ik het meest van een kopje thee als ik het glas met beide handen vasthoud. Dan ben je toch meer op het theedrinken gefocussed.Verbrand je dan niet je jatten tijdens het floaterig tiejen?
MILF in the making ;-)
Ben ik al aan de beurt?
Sorry Frizzy, ik heb Mabel even voor laten gaan. Die verging van de pijn in haar voeten, na een rondje Middelburg op stillettoos.
Oh, ik wacht graag even op Mabel. Kan ik daarna een massage krijgen? Ik ben een wrak. Ik denk ook dat dat allemaal de schuld is van het forum.
Het zou getuigen van meer spiritueel inzicht als je toegaf dat je wrakheid toch echt vanuit jezelf komt. Jij hebt je grenzen niet op tijd aangegeven, Frizzy. Niet erg mindful van je.

Loom doet hele heftige kraakmassages waarbij ze over je rug heen en weer loopt. Dus ik zou zeggen, ga maar alvast liggen, ze komt zo.

Ik ben ook wat brak trouwens, na onze Koninginnenach MET mensen. Ik ga even een half uurtje mediteren.
Je hebt gelijk Nijn, maar ik moét al die narigheid doorworstelen om op de hoogte te blijven van alle veranderingen hier qua beleid. Anders heb ik wellicht zomaar ineens een ban en daar wordt ik zo bang van.

Ik ben mezelf helemaal kwijt!

Ik ga eerst even douchen, ook wel fijn voor Loomii.
frizzy, adem in........ adem uit........

Gezien je gestresste toestand denk ik niet dat je al aan een kraaksessie toe bent. Dat vereist namelijk dat je kunt ontspannen, anders kan het juist een averechts effect hebben.

Ik stel voor dat we een zweethutceremonie doen, als bezinningsmoment naar jezelf. Want ergens heeft Nijn natuurlijk wel een punt: je wrakheid komt vanuit jezelf....
Oh maar Loom, vandaag een totaal andere dag. Kom net terug van het joggen, zit lekker uit te zweten achter de pc. Spring zo onder de douche en dan even boodschappen halen enzo.

Ben bestwel zen vandaag, al zeg ik het zelf. Dan mag zo'n massage toch wel gewoon...?
Ow, tuurlijk! Dan wel hoor!! Fijn om te horen dat je je innerlijke rust teruggevonden hebt (en zo snel ook!! ..)

Ik ga nog even een uurtje floaten, dan zie ik je daana wel voor de kraaksessie.
Ah welja, ik denk dat ik best dicht bij mezelf sta. Maar soms heb je even zo'n momentje he. Gelukkig is alles van voorbijgaande aard, en daar hou ik me dan maar aan vast. Tot zooooo!
......... zoooo, daar ben ik weer zeg. Ontspannen, dit . Ik ging het even van dichtbij bekijken, struikel over de stiletto's van Mabel en duik zo de Float in. Mabel schrikt daarvan en springt er meteen uit (die was dus nog niet zo zennnnn) en daardoor klapt de deksel dicht.

Bijna 48 uur heb ik erin gezeten! Ik had net zo goed een ban kunnen krijgen, same difference.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hee Demo, jij hier! (twee weken geleden that is )

Hier een liedje, speciaal voor jou:

http://www.youtube.com/watch?v=jQ7ExL_x_8A

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven