Float on
donderdag 29 april 2010 om 01:09
Heerlijk! Even geen gedoe. Klim in de float cabine en laat alles van je afglijden. In deze rustgevende, prikkelarme omgeving kom je helemaal tot rust. Een beetje Tibetaanse tingeltangel op de achtergrond (géén Radio 1 dus) en op zijn tijd een diervriendelijk gevangen hapje soulfood erbij..... een mens knapt er van op.
Wees welkom en enjoy the silence....
Wees welkom en enjoy the silence....
donderdag 29 april 2010 om 14:41
Sorry Nijn, maar net toen ik dacht dat het water inderdaad wel erg warm werd, was het al te laat om de plasbuis te sluiten.
En je weet, urine is prima voor de huid.
Klinkt erg gezellig, je koninginnenach mét mensen.
Ik ga nu verder met de sessie "verlichten voor verlichting", hartstikke interessant, zelf lampjes maken.
Ik ga nu verder met de sessie "verlichten voor verlichting", hartstikke interessant, zelf lampjes maken.
donderdag 29 april 2010 om 14:47
quote:Nijntje schreef op 29 april 2010 @ 14:34:
[...]
Dank je Robo. Had je trouwens in het water geplast? No offence. Ik snap best, tijdens het ontspannen...enzo.. Maar toch...
Loom, werk is wat ik zoek. En een goeroe zei ooit: zoekt en gij zult vinden. Dus vandaar.
Maar nu eerst: ontspanning door inspanning. We gaan de boel versieren want we hebben vanavond Koninginnenach in de voortuin. Spontaan plan van PP en mij van een uur geleden, en er komen zelfs mensen!
En jij woont bij mij om de hoek.
Laat ik die floatbehandeling van half vier even voorbij gaan. Ik rij rechtstreeks door naar Nijn. En ik doe niet aan vraagtekens, dus ik vraag niks; ik doe het gewoon.
[...]
Dank je Robo. Had je trouwens in het water geplast? No offence. Ik snap best, tijdens het ontspannen...enzo.. Maar toch...
Loom, werk is wat ik zoek. En een goeroe zei ooit: zoekt en gij zult vinden. Dus vandaar.
Maar nu eerst: ontspanning door inspanning. We gaan de boel versieren want we hebben vanavond Koninginnenach in de voortuin. Spontaan plan van PP en mij van een uur geleden, en er komen zelfs mensen!
En jij woont bij mij om de hoek.
Laat ik die floatbehandeling van half vier even voorbij gaan. Ik rij rechtstreeks door naar Nijn. En ik doe niet aan vraagtekens, dus ik vraag niks; ik doe het gewoon.
donderdag 29 april 2010 om 14:47
quote:robo schreef op 29 april 2010 @ 14:41:
Sorry Nijn, maar net toen ik dacht dat het water inderdaad wel erg warm werd, was het al te laat om de plasbuis te sluiten.
Ik ga nu verder met de sessie "verlichten voor verlichting", hartstikke interessant, zelf lampjes maken.Doe mij maar twee tl-buizen, Bo.
Ik ga nu verder met de sessie "verlichten voor verlichting", hartstikke interessant, zelf lampjes maken.Doe mij maar twee tl-buizen, Bo.
donderdag 29 april 2010 om 18:59
donderdag 29 april 2010 om 19:54
quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 12:03:
[afbeelding]
Hoe vindt je mijn nieuwe glazen?
Ik vind een mok of kopje met een oor altijd zo, tsja.....stúrend. Bovendien geniet ik het meest van een kopje thee als ik het glas met beide handen vasthoud. Dan ben je toch meer op het theedrinken gefocussed.Verbrand je dan niet je jatten tijdens het floaterig tiejen?
[afbeelding]
Hoe vindt je mijn nieuwe glazen?
Ik vind een mok of kopje met een oor altijd zo, tsja.....stúrend. Bovendien geniet ik het meest van een kopje thee als ik het glas met beide handen vasthoud. Dan ben je toch meer op het theedrinken gefocussed.Verbrand je dan niet je jatten tijdens het floaterig tiejen?
MILF in the making
vrijdag 30 april 2010 om 14:25
Het zou getuigen van meer spiritueel inzicht als je toegaf dat je wrakheid toch echt vanuit jezelf komt. Jij hebt je grenzen niet op tijd aangegeven, Frizzy. Niet erg mindful van je.
Loom doet hele heftige kraakmassages waarbij ze over je rug heen en weer loopt. Dus ik zou zeggen, ga maar alvast liggen, ze komt zo.
Ik ben ook wat brak trouwens, na onze Koninginnenach MET mensen. Ik ga even een half uurtje mediteren.
Loom doet hele heftige kraakmassages waarbij ze over je rug heen en weer loopt. Dus ik zou zeggen, ga maar alvast liggen, ze komt zo.
Ik ben ook wat brak trouwens, na onze Koninginnenach MET mensen. Ik ga even een half uurtje mediteren.
vrijdag 30 april 2010 om 14:28
zaterdag 1 mei 2010 om 14:31
frizzy, adem in........ adem uit........
Gezien je gestresste toestand denk ik niet dat je al aan een kraaksessie toe bent. Dat vereist namelijk dat je kunt ontspannen, anders kan het juist een averechts effect hebben.
Ik stel voor dat we een zweethutceremonie doen, als bezinningsmoment naar jezelf. Want ergens heeft Nijn natuurlijk wel een punt: je wrakheid komt vanuit jezelf....
Gezien je gestresste toestand denk ik niet dat je al aan een kraaksessie toe bent. Dat vereist namelijk dat je kunt ontspannen, anders kan het juist een averechts effect hebben.
Ik stel voor dat we een zweethutceremonie doen, als bezinningsmoment naar jezelf. Want ergens heeft Nijn natuurlijk wel een punt: je wrakheid komt vanuit jezelf....
zaterdag 1 mei 2010 om 14:35
zondag 2 mei 2010 om 23:00
......... zoooo, daar ben ik weer zeg. Ontspannen, dit . Ik ging het even van dichtbij bekijken, struikel over de stiletto's van Mabel en duik zo de Float in. Mabel schrikt daarvan en springt er meteen uit (die was dus nog niet zo zennnnn) en daardoor klapt de deksel dicht.
Bijna 48 uur heb ik erin gezeten! Ik had net zo goed een ban kunnen krijgen, same difference.
Bijna 48 uur heb ik erin gezeten! Ik had net zo goed een ban kunnen krijgen, same difference.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 13 mei 2010 om 01:33
Hee Demo, jij hier! (twee weken geleden that is )
Hier een liedje, speciaal voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=jQ7ExL_x_8A
Hier een liedje, speciaal voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=jQ7ExL_x_8A