3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Nee, maar bijv. wel even wat krediet geven als iets t verkeerde keelgat inschiet bij jou of bij haar.

En misschien is ze t wel even zat hier, dat mag ook. Normaliter zal ze dat niet zeggen hier en gewoon even afstand nemen, nu zegt ze dat wel.
quote:zusenzo schreef op 02 mei 2010 @ 23:11:

Moet ik Floor dan maar links laten liggen, dat vind ik ook niet leuk.

Dat bedoel ik niet maar als iemand zegt er ff weg van te zijn neem het dan wel serieus.

Lijkt me toch wel duidelijk dat het geen geintje is gezien alle shit momenteel.

Zelfs de sterken met een grote bek hebben wel es genoeg of teveel op hun bordje.

Of ben ik de enige die tussen de regels door leest nee toch?
Min I have moved on. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan iemand die zulke laffe acties uithaalt. Alleen gister zat het me heel ff hoog.
Ik heb het geloof ik allemaal gevonden Friz, en wat een rotstreek zeg. Laf om dat onder een andere nick te doen. Snap dat soort dingen nooit zo goed...
Wat No zegt dus.
Floortje
Ik vind dat verwijtende toontje van jou redelijk onprettig Bam. Moeten wij hier nu maar allemaal een glazen bol aanschaffen om te bedenken wanneer we wel of niet op iemand moeten reageren....of is diegene daar zelf nog altijd verantwoordelijk voor. Bovendien vroeg men hier haar niet weg te gaan, dat is lief bedoelt hoor. Dan is een verwijtende posting met een toon van "jullie hadden geheel helderziend moeten weten dat jullie niet moesten reageren" niet echt gepast.

Oh en trouwens, soms schieten dingen MIJ ook wel eens in het verkeerde keelgat, en dan reageer ik daar op.
Ik dacht ook dat het een geintje was, en toen ineens niet.

Ik snap er even niet veel van.

En Bam, het groeit hier bij meerdere mensen weleens boven het hoofd.

(geloof niet dat wij nou een topic zijn waar de meeste schrijfster in zo'n be happy don't worry stemming zijn altijd).

Iemand even laten is prima, kan je dat beter even zelf aangeven of als je even niet veel kan hebben, het niet opzoeken (of denk ik nu zo simpel? ).

Ik laat Floor trouwens ook niet zomaar links liggen,als ze hier is bied ik liever een luisterend oor.
Of wat BAM zegt
Bovendien heb je weggaan en weggaan met een posting waaruit duidelijk zou moeten blijken dat dat de schuld is van één of meerdere posters hier.
BAM ik lees niet alles dus ik weet niet wat Floor allemaal op haar bordje heeft dus ik las het als een geintje.

Ik was er gisteren ook even weg van, dat was wel een geintje.
Trusten Chooc!
Verdorie zeg... als ik alles hier serieus moet nemen lijkt me ook niet goed...
En ne allemaal snel naar bed anders laat ik mijn samurai op jullie bed pissen
@Iry: Geheel eensch met jouw posting van 23:19.
Ik heb mijn eigen samurai's choco
Dan stuur ik senshi wel zus
En nu ga ik slapen met mijn sam, sens en schatje Trust!
Ik ben er voor vandaag ook ff weg van, ga maar wat aandacht geven aan die mooie man hier naast me.

Laterz!
Ik ben al in het bezit van geheel geautomatiseerde pisdroppers. En die hebben uit nijd, dat ik zo lang weg was, al een fijne verrassing achtergelaten in mijn gang...dus ik pas als je het niet erg vindt
Nee, dank je Choco, heb mijn hande vol aan die van mij, gekukkig pissen ze in de zomer en lente buiten.

In de winter niet
Gezellig dit, eerst zo een posting neerknallen en dan weggaan...

Nou dan ben ik er ook weg van, duidelijk.
Ik heb niet alles gelezen hier, dus eerlijk gezegd heb ik idd geen flauw idee wat er allemaal aan de hand is.

Ben even niet met mijn volle aandacht hier geweest.

Tussen de regels doorlezen kan idd niet iedereen, of niet iedereen laat alles zien, OOK niet tussen de regels door.

Je kan anderen dan toch niet op de vingers tikken dat ze maar zo moeten reageren zoals wenselijk?

Floor is hier harstikke gewenst om haar ei kwijt te kunnen of ook als ze dat niet wil.

En als ze even afstand wil, ook alle begrip .
Juist, omdat mensen hier met z'n alleen een 'niet zo happy life' hebben is het wellicht goed om niet meteen in de 'niet weggaan, niet weggaan'- modus of de 'ja, maar...' - modus te springen. De vraag: Goh, Floor, wat is er, ik begrijp niet (helemaal) waar je op doelt? is wellicht een betere.

Floor kan natuurlijk ook vervangen worden door welke naam dan ook.
Nou ja eens met Iry, ik vind dit iig echt niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven