3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Kun je niet met leestekens een smiley plaatsen, Moos?
Goedenavond allemaal. Of moet ik zeggen niet zo'n goede avond?
Van mij heeft niemand last (hahaha smiley-rollend over de vloer etc etc)
Nee niet zo'n goede avond Dush

Maar hoi!
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2010 @ 00:11:

Goedenavond allemaal. Of moet ik zeggen niet zo'n goede avond?
quote:floor72 schreef op 03 mei 2010 @ 00:11:

Ik heb er niemand bij gesleept. Ik vind wat ik vind. En neuh ...ik doe/denk niet makkelijk, denk ik!

Ik vind dat jij stookt en dat wil ik best aangaan hier.Oh juist, dus ik moet jou mailen maar jij mag het ff hier allemaal uitkotsen? En nu het jou uitkomt kan het allemaal wel. Joh? Nou dat had je gelijk kunnen doen. Of je had gelijk mijn nick erbij kunnen vermelden, wel zo duidelijk. Hoeft ook niemand anders zich af te vragen of hij/zij al dan niet iets verkeerds heeft gedaan. En nogmaals, ik ben niet degen die hier een posting dumpt waardoor de sfeer grondig verziekt wordt en mensen onenigheid krijgen. Dat is pas stoken.
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 00:11:

Van mij heeft niemand last (hahaha smiley-rollend over de vloer etc etc)

Nou ja...niemand....

Ik dan wel omdat ik weer de gek ben die ook nooit op normale tijden slaapt .
Min ik ben al blij dat mijn tekst leesbaar is. Zit in een donker hoekje, met mijn ogen knijpend achter mijn bril, de letters zijn groot de rest klein dus bijna onzichtbaar voor mij. Doe dat op de gok en dat gaat meestal vrij redelijk/
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 00:11:

Van mij heeft niemand last (hahaha smiley-rollend over de vloer etc etc)Hoe komt het dat het niet lukt op je laptop?
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 00:13:

Min ik ben al blij dat mijn tekst leesbaar is. Zit in een donker hoekje, met mijn ogen knijpend achter mijn bril, de letters zijn groot de rest klein dus bijna onzichtbaar voor mij. Doe dat op de gok en dat gaat meestal vrij redelijk/Ah oke...is het zo'n kleine laptop?
Zo....... Kom ik eens midden in de nacht binnen omdat ik niet kan slapen........

Dames what THE f*ck....

Als eerste wil ik bammmm en dikke knuffel geven ik zie een term voorbij komen waarvan zij enige tijd geleden van heeft aangegeven dat ze die niet prettig vond. In de onderlinge discussie waar ik geen touw aan vast kan knopen wordt daar volledig aan voorbij gegaan!!!!

Inzake de discussie, iedereen heeft af en toe een verkort lontj. Moet daar dan zo mee omgegaan worden.
Heb ik dat?!
Minny, wij gaan het niet eens worden. Waarom krijg ik bij jou altijd het gevoel dat je het prettig vindt dat mensen ruzie met elkaar hebben of krijgen?
Ik wil wel even laten weten dat ik mij door niemand op laat stoken, gezien ik zelf kan denken.

Ik ben wel even het spoor bijster en schrijf mijn eigen gedachte.

En ik baal serieus van de sfeer hier op het moment.
Ja echt handig zo.n lappie (not). Ja om mee te nemen.....
quote:floor72 schreef op 03 mei 2010 @ 00:16:

Minny, wij gaan het niet eens worden. Waarom krijg ik bij jou altijd het gevoel dat je het prettig vindt dat mensen ruzie met elkaar hebben of krijgen?Pardon?! Nu ga je dus echt veels te ver. Waarom jij dat gevoel krijgt? Geen idee...omdat het je nu verrekte goed uitkomt om dat te roepen?

Maar niks geen we gaan het niet eens worden, jij doet een verwijt dus kom maar met een concreet voorbeeld. Anders beschouw ik dit als...nou als stoken eigenlijk.
Iry schrijft wat ik ook wil schrijven, maar wat nu moeilijker gaat.
Ik ben al weg Iry! Vind het prima om het veld te ruimen.

De goede sfeer komt dan vanzelf weer terug.
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 00:17:

Ja echt handig zo.n lappie (not). Ja om mee te nemen.....Ik heb het overwogen, maar het schermpje is mij inderdaad net iets te klein.
Ik knuffel iedereen even behalve Min, die houdt daar niet van dus krijgt een

Ik heb geen idee waar het over gaat, wil het denk ik ook niet weten...maar vind het wel vervelend voor iedereen hier!
Ik zou het erg jammer vinden Floor. Ook nog net voor ons jubileum!
*timmert Floor aan dr jurkje vast aan dit topic* Je kunt lekker nie weg nie Floor
Welke term bedoel je Sgaap?
*zoekt vast wat kettingen om de rest van de plus 3000 aan vast te leggen. Zodat ook zij niet weg kunnen*

Ben ik net nieuw in een tRopiC gaan er mensen weg
Floor, dat is volgens mij helemaal niet nodig.
Floor ?????

Wat is je zo verkeerd gevallen ik snap het niet.
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven