3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 00:28
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 00:25:
minny, 45 seconden geleden
Welke term bedoel je Sgaap?
Ik vind dit best erg....... Heeft iemand hier uberhaubt oog voor een ander of hoe zit dat? En nee ik ga de term niet herhalen het spijt meIk weet het echt niet, ben sowieso een paar dagen weggeweest en daarvoor ook niet al te veel aanwezig geweest doorgaans...misschien heb ik het gewoon niet gelezen. Maar als ik per ongeluk iets heb gezegd waarvan iemand heeft aangegeven er moeite mee te hebben, dan wil ik dat wel graag weten voordat ik het dus onwetend nog een keer zeg.
minny, 45 seconden geleden
Welke term bedoel je Sgaap?
Ik vind dit best erg....... Heeft iemand hier uberhaubt oog voor een ander of hoe zit dat? En nee ik ga de term niet herhalen het spijt meIk weet het echt niet, ben sowieso een paar dagen weggeweest en daarvoor ook niet al te veel aanwezig geweest doorgaans...misschien heb ik het gewoon niet gelezen. Maar als ik per ongeluk iets heb gezegd waarvan iemand heeft aangegeven er moeite mee te hebben, dan wil ik dat wel graag weten voordat ik het dus onwetend nog een keer zeg.
maandag 3 mei 2010 om 00:28
maandag 3 mei 2010 om 00:30
Floor als ik iets van je gemist heb dan is dat totaal mijn schuld! Ik ben weinig op dit topic (en heb daardoor ook misschien wel geen recht om hier te zijn) Maar als ik er iets is waar iemand mee zit en een luisterend oor nodig heeft. Of in dit geval een stel ogen die wat kunnen lezen. Dan ben er voor die persoon! Dus ook voor jou!!!! Tis maar dat je het weet
maandag 3 mei 2010 om 00:33
Eerlijk gezegd vind ik niet dat je een mea culpa hoeft te schrijven Dush als je hier niet alles leest of vaak bent (of gewoon niet alles bijhoudt)
We scheppen hier toch geen verplichtingen naar elkaar toe om exact alles te volgen van elkaar?
Dus daarmee ook geen verwachtingen dat iedereen precies weet wat er bij iedereen allemaal speelt.
Hier wordt zoveel geschreven en zo snel.
We scheppen hier toch geen verplichtingen naar elkaar toe om exact alles te volgen van elkaar?
Dus daarmee ook geen verwachtingen dat iedereen precies weet wat er bij iedereen allemaal speelt.
Hier wordt zoveel geschreven en zo snel.
maandag 3 mei 2010 om 00:36