Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Deze keer moet ik helaas overslaan. Ben dan of net bevallen of bijna. dus dat lijkt me niet handig. Jammer hoor...
Ah, shit kan ik weer niet. Weet nu al dat ik een bruiloft in Engeland heb. Tja wie er bedacht heeft op die datum te trouwen weet ik ook niet????

Vorige meet was ik op vakantie en die daarvoor nog veel te labiel van de bevalling (of was ik nou hoogzwanger, nou ja, iets met die zwangerschap).

Ik wil ook een keer meeten
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik waag weer een nieuwe poging. Dit keer is mijn schooljaar dan net begonnen, dus kom ik niet in de knel met toetsen.

Je hebt mail!
JAAAA, ik ben er bij!

De vorige kerr wilde ik al, maar toen durfde ik niet had ik al wat anders, nu moet ik er aan geloven.....
Wat ik me nou echt afvraag hè; is er iemand wel eens een bekende tegen gekomen op zo'n meet? Zo van: goh, ik wist helemaal niet dat jij ook op het Viva forum zat!

Hoe groot was de opkost de eerste en tweede meet?
Hoe krijgen jullie het voor elkaar.... weer een datum waarop ik niet kan!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Bedoel je moi Misschicken?
quote:Babsjuh schreef op 02 mei 2010 @ 23:11:

[...]

Ah toe? Of moet er die week weer een receptenblog de deur uit? Ja ik verzin wel wat . Mocht het in Amsterdam gehouden worden dan wil ik heul misschien om het hoekje kijken. * kan ik makkelijk zeggen als ik weet dat het in het midden van het land gehouden wordt *
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
JAAAAAA!

Lijkt me helemaal leuk. Ik hoop wel dat het weer een centraal gelegen punt is, net als de vorige keer!

Nu even Star eens gaan overhalen mee te gaan.

En wat een boel Tetteraars weer! Kunnen we een mini-meet houden binnen de grote meeting
Stressed is just desserts spelled backwards
Miek? Ga jij? Van Trikky weet ik het al.
quote:Brummetje schreef op 03 mei 2010 @ 08:23:

Bedoel je moi Misschicken?Ja, hoezo twijfelen?
Zie ik daar in ene mijn Nick staan als reisgenoot! Dan moet ik wel komen he? gezellig! En Babs geloof mij ook als muurbloem heb je een leuke meet. Je hoeft echt geen volle zinnen te zeggen. Uh en hè zijn al prima!
Trikky ook van de party! Leuk leuk
Trikky kan trouwens je nieuwe nummer niet meer vinden wil je me die sms'en?
Ik kom niet.
4 op een rij!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 mei 2010 @ 09:03:

4 op een rij!Echt niet
quote:misschicken schreef op 03 mei 2010 @ 08:59:

[...]

Ja, hoezo twijfelen?

Klinkt vast stom, maar nieuw commitee en dan vind ik het gewoon (weer) eng. Niet dat ik ze niet vertrouw, of denk dat ze het niet goed zullen doen. Q ken ik dan een beetje, Dushi ook wel maar minder, en biol ken ik niet.

Dat is een verandering en daar moet ik dan ff aan wennen, dan vind ik het eng.

Zeg schei eens uit, je kent nu al zoveel mensen daar!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar sommige forummers.

Ik ben de vorige 2 x niet geweest omdat het voor mij te ver was en dan ook nog pas om 16.00 uur.

Dus deze keer zal het ook wel niet worden!

Eigenlijk wel jammer.
Hmz, mocht het hier in de stad zijn dan kom ik zeker. Anders kan ik er nog niet zoveel van zeggen ivm pas bevallen, voeden enzo.
En ook ik ben er weer niet bij, ik mag werken die dag.

Jullie kiezen de dagen wel uit hoor!
quote:Brummetje schreef op 03 mei 2010 @ 09:14:

[...]

Klinkt vast stom, maar nieuw commitee en dan vind ik het gewoon (weer) eng. Niet dat ik ze niet vertrouw, of denk dat ze het niet goed zullen doen. Q ken ik dan een beetje, Dushi ook wel maar minder, en biol ken ik niet.

Dat is een verandering en daar moet ik dan ff aan wennen, dan vind ik het eng.

Brum, je hebt naast me gezeten tijdens het eten!!!!!!!!!!! ( blijkbaar geen indruk achter gelaten... )
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ehhhhm.

O damn, heb ik weer. Ik vergeet zo snel namen / gezichten... 1000 maal sorry!
quote:Brummetje schreef op 03 mei 2010 @ 06:28:

Ik twijfel nog even of ik kom.Tuurlijk ga je! Met wie moet ik anders samen reizen?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven