Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Mogguh schat Wat kon jij al vroeg achter de computer.



Kinders (inclusief 1 heel prikkelbaar exemplaar) zijn op de BSO, ik heb straks een hulpverleenster over de vloer en vanavond weer cursus.

Verder:

Warm worden

Puinruimen

Studeren
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen



brrr, fris weertje zeg vandaag



Je tompoezen nog niet opgegeten Mamz?



Hier loopt de vaatwasser al en zijn Zoon en ik gevoederd. Dat is het dan ook wel zo'n beetje. Oh ja, ons bed is ook al afgehaald. Zometeen de was ophangen, de was aanzetten en schone was vouwen. Verder gezellig eten bij een collega, een afspraak maken bij de drukker en een lijstje maken wat ik allemaal tijdens mijn verlof wil doen
Goedemorgen!

Ik heb het retedruk met vanalles, en moet tussendoor ook nog gewoon werken
Alle reacties Link kopieren
Mogguh....



Mogguh,



Hier lekker vakantie.. Hoef niet zoveel te doen, want ik heb in het weekend een boel gedaan. Nu hooguit een wasje. Het is wel belabberd weer... hoop dat het opknapt.



Geniet van de dag.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



ik heb crocs voor mijn werk. Want anders verniel ik al mijn allstars tijdens het douchen.



En voor de rest heb ik niet zo heelveel schoenen



Mijn lijstje is kort

- werken

- was vouwen

- dvdtje maken van de modellen

- en wat er nog ten tafel komt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jaaaaah, daar is 'ie weer. *zucht*



Vandaag:

- werken

- wassen, drogen, opruimen

- pillen bestellen en afhalen

- onderdeel koelkast bestellen

- boodschappen

- naar de opticien

- koken



Zo snel mogelijk:

- makelaars uitnodigen voor intake

- kledingkast opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- opruimen, opruimen, opruimen

- boeken te koop aanbieden bij tweedehands boekenwinkel

- berging uit- en opruimen

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- zoveel mogelijk spullen weggooien

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

- kitvoegen badkamer vervangen

- afspraak maken fysio

- CD copieëren (en daarvoor meenemen naar werk)
Alle reacties Link kopieren
Jeujj!

Betalingsregeling afgesproken met CZ

Achter bureau en kastjes ontnest en vloer is dweilklaar

Koffie!
Alle reacties Link kopieren
Even naar jullie zwaaien

Ben een beetje afwezig hier maar t gaat wel goed hoor.

Nu even bijlezen, later misschien nog ff reageren.



Fijne dag!
Volgens mij heeft iedereen hier vakantie, het is zo rustig!
Alle reacties Link kopieren
Ik wel iig



Maar ben al wel druk bezig geweest:

- was gevouwen én in de kast gelegd

- trucjes ontdekt voor hoe ik de schone was boven krijg en de vieze beneden

- was in de machine

- was aan het rekje

- was in de droger

(maandag wasdag )

- bed verschoond (da's wel fijn als er klossen onderstaan!)

- de vaat



Dus ik juich met Mamz mee



Hoooi Gelf, fijn dat het goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik stond net onder de douche aan Gelfje te denken.

Fijn dat het goed gaat..



Wij hebben dus ook vakantie, maar Goldman speelt met de gedachte toch aan het werk te gaan ivm het hoer'nweer...
Pfff, het lijkt wel herfst!
Alle reacties Link kopieren
Ja Miss M klopt. T is bijna tijd om de kachel terug aan te doen .



Wij waren net even in het tuincentrum en Stef Bos (link naar zijn mooiste nummer )

Hij was mis en zette zijn plantjes in mijn kar, was wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Bah, bah, wat is het koud buiten.





Heb niet alles van jullie gelezen, dus alleen maar even een
Goed gedaan Rainz... !! Laat je grenzen duidelijk zien... kus voor jou.



Och man.. wat een dag. Ik hoop niet dat het twee weken lang dit weer is, anders hebben we tzt geen huis meer over denk ik. De meiden braken de boel af.
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Wat een bagger weer zeg!

Ik ben een klein weekje vrij en ben vandaag met het huis bezig geweest.

Het is weer helemaal schoon.

Morgen alleen nog wassen en misschien strijken.

En een lijstje maken voor de vakantie en vriendin helpen inpakken, ze gaat komend weekend verhuizen.



Rainz, goedzo. Je bent heel duidelijk, goedzo!



Het is zeker te hopen dat het weer opknapt, anders worden er veel huizen afgebroken denk ik!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Rainz, wat wijs! You go girl!



Nikki, ga je de rest van d week lekker luieren?



Druifje, ik duim met je mee. Kan jullie Zoon nou trouwens al zijn hoofd zo hoog houden?

Las elders ook nog iets van je, dikke voor je.



Heerlijk Surinaams gegeten vanaovnd bij een collega.

Verrek nu alleen van de pijn in mijn bekken dus ik ga zo maar naar bed

Morgen Zoon naar zijn opa brengen, hij gaat logeren
Alle reacties Link kopieren
Rainz! Wat goed van je! Girl Power!



Vandaag niet veel gebezemd, wel:

Gestofzuigd

Twee wassen gedraaid

Was gevouwen

Was opgehangen

Bij de buren een bakkie gedronken

Naar het tuincentrum geweest, buiten-plantjes gekocht. Ik ga deze zomer lekker achter de geraniums zitten
Alle reacties Link kopieren
Een beetje Fuss, ik heb nog een strijk staan, goed voor een uur of 5 denk ik.

Ga jij lekker luieren? Moet je doen hoor! Sterkte met je bekken.



Ik zag op je hyve een foto van Zoon Druif, mooi mannetje!



Ik ga naar bed ben nog steeds/alweer gaar.

Zaterdagavond was ik met een vriendin in het casino.

We waren met de metro en Sportman zou ons van het station halen.

Hadden we toch maar net de laatste metro, horloge van vriendin liep niet goed.

Wij dachten dat het 23.15, maar het was een uur later.



We hadden echt mazzel.

Sportman niet, die was al om 6 uur zijn bed uit en lag er om 1.30 pas in!

Ik had trouwens ook 'pech' ik moest werken zondag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Had je nog wat gewonnen Nik?
Alle reacties Link kopieren
7 graden zag ik op twee verschillende temperatuurborden. Het was dus helemaal niet gek dat ik de verwarming vandaag aan had en dan nog een skijack aan binnen.



Ik weet nog niet wat ik van de cursus moet vinden, maar ik vind wel herkenning in de andere deelnemers. En opluchting dat ik best in mijn handjes mag knijpen, het valt allemaal nog wel mee bij me. Althans, dat hoop ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik had, houd je vast, 1 euro vergokt.

Ik had 50 euro vergokt en 49 gewonnen.

Vriendin had 'vette' winst, 125 euro op zo'n machine van 5 cent.

Ze liet 'm uitbetalen omdat ze veel punten had en wij geen idee hoeveel geld het zou zijn.

Wij nog geinen dat ze een extra bakje moest halen voor die irritante muntjes.

Ze drukte op cashen en het alarm ging af en daar stond zo'n mannetje met de poen.

We hadden vreselijk de slappe lach.

Verwacht je 20 euro, heb je 125 euro!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Rainz wat vreselijk goed van je. Weet je dat je kleine taart erg succesvol was op Moulin Bleus. Helaas er waren nog geen bleusartiesten. Schoondochter heeft hem uitgedeeld zaterdag. Als je zin hebt om te buurten kom je maar lekker op de koffie hoor. Gezellig. Hoe gaat het met je kleine manneke op school?



Nik, lelijke gokker.

Je vriendin had dus meer geluk.

5 uur strijken. Daaaaaaaaar moet ik niet aan denken. Ik heb er zo'n hekel aan.



Mmm Mamz, dat jij in je handjes mag knijpen geloof ik niet zo erg. Maar je bent een kanjer.



Fus, doe je rustig aan met je bekkeninstabiliteit. is het zo, dat als je het voelt, je rustig aan moet doen? Of moet je gewoon altijd rustig aan doen en mag je het eigenlijk zo min mogelijk voelen?



Gold dat is lachen. Stef Bos die iets in jou kar gooit.

Dan is je dag toch weer goed.



Gelf, ben je afwezig, of afwezig. Welke is het?



Druif ik ga nu dus linea recta naar Hyves. Heb ik jou bij mijn vriendjes staan? Ja toch zeker, ik wil ook genieten van je kleintje.

Morgen is het droog hoor. Overmorgen ook en dan weer niet en dan weer wel en dan weer niet. Zoiets was het geloof ik. (Niet van Piet Paulusma hoor, die geloof ik niet meer zo erg.)

Snappen jullie het nog een beetje?
Zoeb, ik heb je uitgenodigd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven