Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik ben (nog) thuis!

Vriendin was werken, want waarom zou je vrij nemen om je huishouden in te pakken?!

Ik ga over een kwartiertje naar haar toe en om half 8 ga ik weer naar huis.

Heb ik toch geholpen, alleen niet lang!



Fanatiek Goldie, met je planten.

Moeten wij ook nog doen. Ik zit alleen te twijfelen of we het deze week doen of na de vakantie.

Als we het na de vakantie doen, is over ander halve maand, is het een stuk makkelijker voor het thuisfront.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een komkommerplant dit jaar.

Dus nog even en ik hoef helemaal niet meer naar de groenteboer.

Deze zomer hebben we zelf: kerstomaten, komkommer(tje)s, aardbeien, druiven, rucola, peterselie, bieslook en basilicum.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Goldie!



Ik ga nu echt weg, had er al 3 kwartier moeten zijn.

Maarja telefoon enzo!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen een rozenstruik op ons balkon, in het pinksterweekend willen we naar een rozenkweker om ons goed voor te laten lichten.

Ik vraag me af of het dan aan de late kant is om rozen (in een kuip) neer te zetten? Weet iemand dat?



Vanmiddag Wolky's gekocht, deze zijn het geworden







Happy komt binnen rollen, dus koppie thee, pantoffels en de krant
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 04 mei 2010 @ 12:01:

[...]





Zo loopt man tegen al zijn klanten te roepen dat 't mannetje al doorslaapt...





Gold, fijn dat je zus er blij mee was/is!
Alle reacties Link kopieren
Buuf een rozenstruik kun je al meteen kopen voor een kuip. Mogelijk zelfs al een bloeiende. Wij hebben klimrozen staan van de Aldi (kosten ¤ 1.99) en die doen het als een tierelier.
Alle reacties Link kopieren
Schrok me rot net op tv met die toestand op de Dam. Wat een mafkees zeg.
Nou, inderdaad... wij zaten het ook te kijken...
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar 'iemand onwel geworden?'

Dat denk ik dus niet....
Alle reacties Link kopieren
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nou precies gebeurde? Iemand werd onwel en er was iemand die de ceremonie wilde verstoren?
Alle reacties Link kopieren
Oh en Buuf, bij Puppy zijn ouders hangt je werk ook al aan de muur
Alle reacties Link kopieren
Wat raar hé druif dat je dan meteen in de gaten hebt dat er iets aan de hand is. Meteen toen die kerel begon te schreeuwen en dat meisje erachteraan gilde. Meteen daarna die meute die naar rechts schoof. Brr. Je zult er maar tussen staan.

Wel dapper van de koningin dat ze meteen terug kwam met Willen en Maxima. Hoewel ik vond dat Maxima erg bang keek de rest van de ceremonie.
Alle reacties Link kopieren
Beroemd in heel Nederland
Alle reacties Link kopieren
Klasse dat Bea terug kwam ja.
Alle reacties Link kopieren
Niemand onwel geworden, maar bewust beginnen te schreeuwen om de stilte te verstoren.
Alle reacties Link kopieren
Als er echt iets aan de hand was geweest was Bea niet terug gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Niet bij een aanslag denk ik. Maar nu was het toch nog niet helemaal duidelijk wat er was en toch kwam ze terug. Daardoor keerde wel snel de rust terug.
Alle reacties Link kopieren
Er is dus nog steeds een angst voor 'iets'. De paniekreactie als een golf door de menigte. Logisch denk ik, als wij er tussen hadden gestaan was onze reactie precies zo geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zagen we net wel weer even. Ik ben bang dat dit ook niet zomaar weg is.
Hopelijk blijft het morgen rustig op al die bevrijdingsfestivals.
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioten lopen er toch rond hè.

Ik vond het klasse van Bea, Lex en Max dat ze er weer snel stonden.

Ik hoop ook dat het morgen een mooie bevrijdingsdag wordt.



Ik heb middag/vanavond nog even helpen inpakken bij vriendin.

Wat een bende zeg, ze had helemaal niets voor bereid.

En zaterdag gaan ze verhuizen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Pffft Nik. Ik dacht inpakken omdat ze op vakantie gaat. Dit is wel heel wat anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 04 mei 2010 @ 09:15:





En ik moet vandaag nog,



- Hardlopen.

- Boodschappenlijst maken.

- Boodschappen doen.

- Lijst voor vakantie maken.

- Nog meer wassen, drogen en misschien strijken. Nog niet gestreken.

- Naar centrum om van alles te kopen voor school.

- Naar vriendin om te helpen met inpakken.

- Koken, eten, luieren.



Ik denk dat maar eens ga beginnen.



Morgen ga ik de vakantie lijst maken en een beginnetje met strijken.

En ik ga morgen mijn moeders haar verven, we blijven daar gelijk eten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 04 mei 2010 @ 22:45:

Pffft Nik. Ik dacht inpakken omdat ze op vakantie gaat. Dit is wel heel wat anders.



Ja hè. Het was echt een treringzooi daar, heb er geen ander woord voor.

Maar ik heb een beetje mijn plicht gedaan, niet veel, een beetje.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Is iedereen aan het uitslapen?

Ik wel, heerlijk.

Verder weinig plannen vandaag, best lekker zo'n extra vrije dag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven