Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 4 mei 2010 om 16:14
Nee hoor, ik ben (nog) thuis!
Vriendin was werken, want waarom zou je vrij nemen om je huishouden in te pakken?!
Ik ga over een kwartiertje naar haar toe en om half 8 ga ik weer naar huis.
Heb ik toch geholpen, alleen niet lang!
Fanatiek Goldie, met je planten.
Moeten wij ook nog doen. Ik zit alleen te twijfelen of we het deze week doen of na de vakantie.
Als we het na de vakantie doen, is over ander halve maand, is het een stuk makkelijker voor het thuisfront.
Vriendin was werken, want waarom zou je vrij nemen om je huishouden in te pakken?!
Ik ga over een kwartiertje naar haar toe en om half 8 ga ik weer naar huis.
Heb ik toch geholpen, alleen niet lang!
Fanatiek Goldie, met je planten.
Moeten wij ook nog doen. Ik zit alleen te twijfelen of we het deze week doen of na de vakantie.
Als we het na de vakantie doen, is over ander halve maand, is het een stuk makkelijker voor het thuisfront.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 4 mei 2010 om 17:17
Wij willen een rozenstruik op ons balkon, in het pinksterweekend willen we naar een rozenkweker om ons goed voor te laten lichten.
Ik vraag me af of het dan aan de late kant is om rozen (in een kuip) neer te zetten? Weet iemand dat?
Vanmiddag Wolky's gekocht, deze zijn het geworden
Happy komt binnen rollen, dus koppie thee, pantoffels en de krant
Ik vraag me af of het dan aan de late kant is om rozen (in een kuip) neer te zetten? Weet iemand dat?
Vanmiddag Wolky's gekocht, deze zijn het geworden
Happy komt binnen rollen, dus koppie thee, pantoffels en de krant
dinsdag 4 mei 2010 om 21:15
Wat raar hé druif dat je dan meteen in de gaten hebt dat er iets aan de hand is. Meteen toen die kerel begon te schreeuwen en dat meisje erachteraan gilde. Meteen daarna die meute die naar rechts schoof. Brr. Je zult er maar tussen staan.
Wel dapper van de koningin dat ze meteen terug kwam met Willen en Maxima. Hoewel ik vond dat Maxima erg bang keek de rest van de ceremonie.
Wel dapper van de koningin dat ze meteen terug kwam met Willen en Maxima. Hoewel ik vond dat Maxima erg bang keek de rest van de ceremonie.
dinsdag 4 mei 2010 om 22:29
Wat een idioten lopen er toch rond hè.
Ik vond het klasse van Bea, Lex en Max dat ze er weer snel stonden.
Ik hoop ook dat het morgen een mooie bevrijdingsdag wordt.
Ik heb middag/vanavond nog even helpen inpakken bij vriendin.
Wat een bende zeg, ze had helemaal niets voor bereid.
En zaterdag gaan ze verhuizen.
Ik vond het klasse van Bea, Lex en Max dat ze er weer snel stonden.
Ik hoop ook dat het morgen een mooie bevrijdingsdag wordt.
Ik heb middag/vanavond nog even helpen inpakken bij vriendin.
Wat een bende zeg, ze had helemaal niets voor bereid.
En zaterdag gaan ze verhuizen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 4 mei 2010 om 22:49
quote:nikkinuts schreef op 04 mei 2010 @ 09:15:
En ik moet vandaag nog,
- Hardlopen.
- Boodschappenlijst maken.
- Boodschappen doen.
- Lijst voor vakantie maken.
- Nog meer wassen, drogen en misschien strijken. Nog niet gestreken.
- Naar centrum om van alles te kopen voor school.
- Naar vriendin om te helpen met inpakken.
- Koken, eten, luieren.
Ik denk dat maar eens ga beginnen.
Morgen ga ik de vakantie lijst maken en een beginnetje met strijken.
En ik ga morgen mijn moeders haar verven, we blijven daar gelijk eten.
En ik moet vandaag nog,
- Hardlopen.
- Boodschappenlijst maken.
- Boodschappen doen.
- Lijst voor vakantie maken.
- Nog meer wassen, drogen en misschien strijken. Nog niet gestreken.
- Naar centrum om van alles te kopen voor school.
- Naar vriendin om te helpen met inpakken.
- Koken, eten, luieren.
Ik denk dat maar eens ga beginnen.
Morgen ga ik de vakantie lijst maken en een beginnetje met strijken.
En ik ga morgen mijn moeders haar verven, we blijven daar gelijk eten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 4 mei 2010 om 22:51