Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik zie nou voor me dat je kijkt zoals je ava.
quote:biol schreef op 03 mei 2010 @ 10:58:

[...]

Brum, je hebt naast me gezeten tijdens het eten!!!!!!!!!!! ( blijkbaar geen indruk achter gelaten... )Oeps blijkbaar niet . Het staat er alleen zo grappig .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Biol, jij liep toch gelijk met mij naar de parkeergarage terug? (door die fijne hoosbui)
Voor forummers die uit het noorden en oosten moeten komen is het veel te ver weg, begint te laat, en dan moeten wij nog terug.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 11:18:

Voor forummers die uit het noorden en oosten moeten komen is het veel te ver weg, begint te laat, en dan moeten wij nog terug.Ik heb nog nergens de begintijd gelezen. Voor hetzelfde geldt start het 1400 uur. Ik kreeg het de vorige keer niet met de locatie voor elkaar helaas maar misschien lukt het dit comité wel.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 11:18:

Voor forummers die uit het noorden en oosten moeten komen is het veel te ver weg, begint te laat, en dan moeten wij nog terug.Dat geldt toch ook voor forummers uit het zuiden en zuidwesten? Dat hoort er toch een beetje bij als je niet in het midden van het land woont? En wat Zwieber zegt, die begintijd kan misschien wat vervroegd worden.
Misschien is het leuk om een keer een high tea meeting te doen? Allemaal een vaste prijs, tafels volbouwen met lekkernijen....

Of zit daar niet genoeg alcohol in?
Yasmijn, Utrecht is toch niet zo lang met de auto?

We zouden dan kunnen carpolen.
quote:misschicken schreef op 03 mei 2010 @ 11:23:

Misschien is het leuk om een keer een high tea meeting te doen? Allemaal een vaste prijs, tafels volbouwen met lekkernijen....

Of zit daar niet genoeg alcohol in? Alcohol mag van mij best vervangen/aangevuld worden met lekkere smikkels
Voor mij is een meet ook vaak erg ver weg. Utrecht is met de auto al snel een uurtje of twee, maar ik moet met het OV, dus tel er maar dik een uur bij op. Voor mij betekent een meet dus een overnachting ergens, maar ik vind meeten wel erg leuk! Jammer dat ik nooit eens een meet heb in Arnhem ofzo, voor mij een stuk beter te doen.
...
quote:misschicken schreef op 03 mei 2010 @ 11:23:

Of zit daar niet genoeg alcohol in? Maar dan wel een high tea waarin niet alleen maar dingen met room zitten. Anders moet ik mijn eigen zak met zoets meebrengen of de wc voor de hele avond reserveren.
quote:misschicken schreef op 03 mei 2010 @ 11:12:

Biol, jij liep toch gelijk met mij naar de parkeergarage terug? (door die fijne hoosbui)

Jaaaa!!! Ohh gelukkig Kippie weet het nog wel!

( ik was die ene met die tas die nat werd die eigenlijk niet nat mocht worden!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zwieb, bij een high tea heb je ook allemaal lekkere hartige dingetjes en koekjes en chocola en van alles. Komt best goed.

Maar de kans is ook best groot dat Biol, Q en Dush heel andere plannen met ons hebben
Oh zalig, ik heb al eens eerder een high tea meeting gehad, erg leuk en lekker kan ik je melden.

Was naast de dierentuin in Rhenen.
Ik kom alleen als Jaap komt, met z'n google apparaat.
quote:Whiskers schreef op 03 mei 2010 @ 11:23:

Yasmijn, Utrecht is toch niet zo lang met de auto?

We zouden dan kunnen carpolen.

Voor mij is het inderdaad niet zo'n probleem als het Utrecht wordt, ik vind het zelf niet erg om anderhalf uur te reizen.

Maar kom eens uit Groningen en Friesland en diep Limburg.

Takke eind hoor.
Klopt, maar als je verder omhoog gaat dan zitten de mensen uit Breda weer met uren reistijd.

Voor sommigen blijft het hoe dan ook onhandig.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 11:51:

Maar kom eens uit Groningen en Friesland en diep Limburg.

Takke eind hoor.Maar dat is toch altijd zo voor mensen uit Groningen of Limburg? Dan moeten we regio-meets gaan organiseren.
Die mensen van NAC
quote:delphicat schreef op 03 mei 2010 @ 11:58:

[...]

Maar dat is toch altijd zo voor mensen uit Groningen of Limburg? Dan moeten we regio-meets gaan organiseren.Das ook weer zo. Toch denk ik dat velen afhaken wegens de afstand.
Er zijn op de vorige 2 meetings ook hele hordes Friezen gekomen
Mijn motto is: je wil gaan of je wil niet gaan. Als je niet wil gaan dan is er altijd wel een excuus om niet te gaan, afstand, moe, ziek, whatever. Als je wel wil gaan, is geen afstand te groot en ga je gewoon. Klaar. Sommige dingen moet je niet moeilijker maken dat ze zijn.
Eens met Zwieb!
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 12:07:

Mijn motto is: je wil gaan of je wil niet gaan. Als je niet wil gaan dan is er altijd wel een excuus om niet te gaan, afstand, moe, ziek, whatever. Als je wel wil gaan, is geen afstand te groot en ga je gewoon. Klaar. Sommige dingen moet je niet moeilijker maken dat ze zijn.Psies!
Ik laat me deze keer gaarne verrassen, ben benieuwd wat voor soort meeting het wordt. Maar gezellig zal het zijn, daar ben ik zeker van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven