Jongensnamentopic!
zondag 2 mei 2010 om 13:26
Catoo: ik vind kelvin, jaimy , matt en brent toch wat minder.
Sem, Levi, jelle en jesse vind ik wel erg leuk.
Julian ook.
Tja, de namen van jouw en miss shopping vind ik toch niet echt leuk. sommigen zijn weer te gewoon en veel weer te ongewoon.
Oke, iets wat bij sem, levi, jelle , jesse en julian past????
Sem, Levi, jelle en jesse vind ik wel erg leuk.
Julian ook.
Tja, de namen van jouw en miss shopping vind ik toch niet echt leuk. sommigen zijn weer te gewoon en veel weer te ongewoon.
zondag 2 mei 2010 om 14:56
quote:Catooo schreef op 02 mei 2010 @ 11:54:
Vind het lijstje van Misshopping knap erbij gezocht! Staan paar mooie namen in!
Catoo, ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig welke jij dan de leukste namen uit mijn lijstje vind! Er staan er namelijk een paar tussen die man en ik zelf echt heel leuk vinden voor als we ooit een zoon zouden krijgen. Maar zijn idd erg apart en daarom wel benieuwd naar reacties.
Vind het lijstje van Misshopping knap erbij gezocht! Staan paar mooie namen in!
Catoo, ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig welke jij dan de leukste namen uit mijn lijstje vind! Er staan er namelijk een paar tussen die man en ik zelf echt heel leuk vinden voor als we ooit een zoon zouden krijgen. Maar zijn idd erg apart en daarom wel benieuwd naar reacties.
zondag 2 mei 2010 om 15:04
quote:jessicaca schreef op 02 mei 2010 @ 13:26:
Zijn eigenlijk al hartstikke leuke namen jessicaca! Gewoon een kiezen!
(ik zelf vind Jelle de minst leuke en Sem en Julian de leukste uit jouw rijtje).
Ik denk nog even verder voor je:
Jonas
Fynn
Elias
Teun
Bram
Lenn
Joep
Justus
Max
Sam
Florian
Enzo
Daan
Jonah
Ik vind Vince van Catooo ook heel leuk!
Zijn eigenlijk al hartstikke leuke namen jessicaca! Gewoon een kiezen!
(ik zelf vind Jelle de minst leuke en Sem en Julian de leukste uit jouw rijtje).
Ik denk nog even verder voor je:
Jonas
Fynn
Elias
Teun
Bram
Lenn
Joep
Justus
Max
Sam
Florian
Enzo
Daan
Jonah
Ik vind Vince van Catooo ook heel leuk!
zondag 2 mei 2010 om 17:12
Oké dan Misshopping
Julius - vind ik leuk
Nolan - leuk en apart
Dex - stoer en apart
Ilay - klinkt bijbels, mwah
Noah - leuk en lieve naam
Jayden - verschrikkelijk
Kylian - helemaal niks
Winston - nee niet echt
Lennox - wel apart, grappig, zou hem zelf niet kiezen
Eigenlijk zou ik zelf geen een naam van het rijtje kiezen, maar ik vond het vooral ook zo knap gevonden bij de andere namen van jessicaca (ok, wel jammer dat zij dat niet vond, maar ik vond het knap
Julius - vind ik leuk
Nolan - leuk en apart
Dex - stoer en apart
Jayden - verschrikkelijk
Kylian - helemaal niks
Winston - nee niet echt
Eigenlijk zou ik zelf geen een naam van het rijtje kiezen, maar ik vond het vooral ook zo knap gevonden bij de andere namen van jessicaca (ok, wel jammer dat zij dat niet vond, maar ik vond het knap
zondag 2 mei 2010 om 18:23
quote:Catooo schreef op 02 mei 2010 @ 17:12:
Oké dan Misshopping
Julius - vind ik leuk
Nolan - leuk en apart
Dex - stoer en apart
Jayden - verschrikkelijk
Kylian - helemaal niks
Winston - nee niet echt
Ik vond ze ook wel knap gevonden bij de namen van jessicaca al zeg ik het zelf
De namen die hoog op ons lijstje staan vind jij leuk en apart
Oké dan Misshopping
Julius - vind ik leuk
Nolan - leuk en apart
Dex - stoer en apart
Jayden - verschrikkelijk
Kylian - helemaal niks
Winston - nee niet echt
Ik vond ze ook wel knap gevonden bij de namen van jessicaca al zeg ik het zelf
De namen die hoog op ons lijstje staan vind jij leuk en apart
maandag 3 mei 2010 om 08:58
quote:kaboinkie schreef op 01 mei 2010 @ 21:22:
Voor Wizzard:
Merijn? Tieme? Siem (zonder de -e) of juist Siemen? Symar? Je noemt wel mijn namenstijl, haha. Mijn zoons heten Merijn en Jelte..We kennen al een Tieme, helaas wat dat vind ik een super mooie naam. Merijn, Siem, Siemen en Symar zijn afgekeurd door man...
Voor Wizzard:
Merijn? Tieme? Siem (zonder de -e) of juist Siemen? Symar? Je noemt wel mijn namenstijl, haha. Mijn zoons heten Merijn en Jelte..We kennen al een Tieme, helaas wat dat vind ik een super mooie naam. Merijn, Siem, Siemen en Symar zijn afgekeurd door man...
maandag 3 mei 2010 om 09:00
[quote]jessicaca schreef op 01 mei 2010 @ 23:34:
Wizzard, ons lijstje wat niet goedgekeurd is is:
damon, dylan, Seije, Senn T(h)ijn, Mick, ruben, finn, yorben, jorrit, rowan, kylan, wesley robin en Brandon.
Iets te Engels voor mij, ik vind Thijn en Seije wel leuk maar dat past niet bij onze achternaam
Wizzard, ons lijstje wat niet goedgekeurd is is:
damon, dylan, Seije, Senn T(h)ijn, Mick, ruben, finn, yorben, jorrit, rowan, kylan, wesley robin en Brandon.
Iets te Engels voor mij, ik vind Thijn en Seije wel leuk maar dat past niet bij onze achternaam
maandag 3 mei 2010 om 09:55
quote:Catooo schreef op 02 mei 2010 @ 17:19:
Wat ik vind passen bij sem, levi, jelle, jesse en julian:
Sepp, Mees, Timme, Timo, Florian, Lander, Wouter, Michiel, Ruben, Senne, Benno, Damian, Tiemen, Thomas
Sepp vind ik leuk, maar manlief niet. Timo vind ik ook leuk. ruben vind ik ook leuk, Senne vind ik geweldig maar manlief niet.
timo en ruben maar eens voorstellen
Wat ik vind passen bij sem, levi, jelle, jesse en julian:
Sepp, Mees, Timme, Timo, Florian, Lander, Wouter, Michiel, Ruben, Senne, Benno, Damian, Tiemen, Thomas
Sepp vind ik leuk, maar manlief niet. Timo vind ik ook leuk. ruben vind ik ook leuk, Senne vind ik geweldig maar manlief niet.
timo en ruben maar eens voorstellen
maandag 3 mei 2010 om 11:37
Hey hallo.. ik heb een dochtertje Demi.
Nu ben ik in verwachting en nu zijn we natuurlijk aan het bedenken voor een naam. Wat past er bij? Voor een meisje hebben we al maar een jongen is zo moeilijk.
Zelf denk ik aan Hugo (ik heb er wat mee, wat weet ik niet )
Jim is ook leuk. Jullie nog suggesties?
Nu ben ik in verwachting en nu zijn we natuurlijk aan het bedenken voor een naam. Wat past er bij? Voor een meisje hebben we al maar een jongen is zo moeilijk.
Zelf denk ik aan Hugo (ik heb er wat mee, wat weet ik niet )
Jim is ook leuk. Jullie nog suggesties?
dinsdag 4 mei 2010 om 09:46
dinsdag 4 mei 2010 om 10:56
pompompom; Hugo vind ik leuk! Maar Jim vind ik persoonlijk beter bij Demi passen. Allebei leuke namen in ieder geval! Bij Jim blijft wel lastig dat de een Djim zegt en de ander Jim. MAar als je dat 1 keer goed uitlegt zal het wel meevallen
jessicaca; en Ruben? ook afgevallen?
Ik vind Lars en Julian het mooist. Duidelijk
Lars en Levi, kan goed maar ik houd niet zo van twee keer de -L-. Jesse en Jelle, mwah. Thijmen wel leuk, maar dan zou ik gaan voor Thijn/Tijn of Tiemen. Vind Thijmen erg lang en lief, de andere wat stoerder.
jessicaca; en Ruben? ook afgevallen?
Ik vind Lars en Julian het mooist. Duidelijk
Lars en Levi, kan goed maar ik houd niet zo van twee keer de -L-. Jesse en Jelle, mwah. Thijmen wel leuk, maar dan zou ik gaan voor Thijn/Tijn of Tiemen. Vind Thijmen erg lang en lief, de andere wat stoerder.
dinsdag 4 mei 2010 om 11:33