Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:misschicken schreef op 03 mei 2010 @ 11:59:

Er zijn op de vorige 2 meetings ook hele hordes Friezen gekomen Wel twee!
Weet nog niet of ik er deze keer bij ben, hoe lang kan ik er nog over nadenken?
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 13:01:

Teach me, Minny

Groetjes, uw nederige relstudent.Oh is heel simpel hoor:

Zeg wat niemand wil horen op exact het verkeerde moment in bewoordingen die men nimmer kan waarderen.

En dat dan stug volhouden
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 13:05:

[...]

En je komt er ook zo weer af, zie ondergetekende Jaha, je moet je reputatie wel onderhouden natuurlijk he?
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:24:

[...]

Oh is heel simpel hoor:

Zeg wat niemand wil horen op exact het verkeerde moment in bewoordingen die men nimmer kan waarderen.

En dat dan stug volhouden Of gewoon weggaan
quote:mamalief schreef op 03 mei 2010 @ 13:25:

[...]

Of gewoon weggaan En dat dan stug volhouden
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:35:

[...]

En dat dan stug volhouden

Dat houd ik net zo slecht vol als jij mij negeren Min

*denkt toch wel te komen, pakt vast de kalender*
BAM ik ben van de partij, dus je kunt weer meerijden

En dit keer heb ik niks in die periode.
Ik heb me vanmorgen aangemeld, neem aan dat er weer een mail terug komt tzt? En een hyvesgroep? Heb maar vast een nieuwe vlamhyves gemaakt, had de oude al eens verwijderd...
...
Gezellig Tink!

Als ik ga probeer ik Friez en LLL ook mee te slepen, mogen die dan eventueel misschien als het nodig is en ze willen ook meerijden?

Vast wel he?
Ja uiteraard, hoe mee verdorde Viva zielen hoe meer vreugd

En meer mensen om het navigatie ding vast te houden/op te vangen.
quote:Tinkeldel schreef op 03 mei 2010 @ 14:26:

En meer mensen om het navigatie ding vast te houden/op te vangen.Ter bescherming van mijn tenen ga ik achterin!
*stoer moment heeft*

Aangemeld!!!

*bibber*
Iets anders
Ik ben nú bezig met mails beantwoorden, Vlammetje! (Maar krijg een vastloper bij Minny! Toeval?! )
quote:mamalief schreef op 03 mei 2010 @ 14:28:

[...]

Ter bescherming van mijn tenen ga ik achterin!Ik heb nog wel een paar Frieze klompen voor je.
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 14:29:

Ik ben nú bezig met mails beantwoorden, Vlammetje! (Maar krijg een vastloper bij Minny! Toeval?! )Jij hebt wel lef he, met die mail naar mij!
quote:Digitalis wrote on 03 May 2010 @ 02:09:

Twintowermeet.hyves.nl. Dan komt de CIA ook

Vorige meet kon ik niet want knieen ernstig aangedaan (operatie zonder verdoving, om iedereen even te doen gruwelen) maar wie weet, wie weet...ik wil maar heb weer 's angst....

Is er vodka?

Jou zou ik nou eens heel graag in het echt willen beleven!

En er is nóg iemand die ik dan misschien zou kunnen ontmoeten (je hebt wel eens een keer geforumd, vertelde je me, je weet wie je bent als je het leest). Het is nog ver weg (dus misschien wel haalbaar voor me). Ik ga er serieus over nadenken...
Leuk! Heb de mail ontvangen. Ik krijg er gewoon al zin in, al duurt het nog heel lang! Ken al wel een aantal forummers, maar nog veel meer niet!
...
quote:Babsjuh schreef op 03 mei 2010 @ 14:29:

*stoer moment heeft*

Aangemeld!!!

*bibber*

* ijzingwekkende muziek *

Moehahahahhahaha!

* zware deur slaat ergens in de verte dicht met een dreun *

Iedereen die zich aangemeld heeft, heeft mail terug!

Leuk, zo veel animo meteen!
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 14:31:

[...]

Jij hebt wel lef he, met die mail naar mij!

quote:trikky1 schreef op 03 mei 2010 @ 00:51:

Dushi

Ik wil wel met je lachen.

Als het net zo gezellig word(t) als vorige keren zullen er weer vele lach salvo's zijn.

Van jou en vele andere.

groetjes trikky

alvast voor iedereenGezellig Trikky
Leuk!!

Ik wacht op goedkeuring van de almachtige beheerder
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 14:31:

[...]

Jij hebt wel lef he, met die mail naar mij! Oh jee...mag ik ook wat verwachten dan?

@Q: de kosmos probeert je iets te vertellen
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 14:40:

[...]

Oh jee...mag ik ook wat verwachten dan?

@Q: de kosmos probeert je iets te vertellen Geen zorgen, blijkbaar zijn wij de enige twee die op de meet mogen komen, gezien het harde criterium.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven