Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Jeetje wat gaan jullie hard zeg hahaha
Een meet klinkt zo leuk. Maar is het ook leuk als je nog maar een onbekende forummer zonder forum-vrienden of vaste topics bent?

Ik ben hier nog niet zo lang en, kweenie, ik heb koudwatervrees!
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2010 @ 14:44:

Jeetje wat gaan jullie hard zeg hahahaWe zijn enthousiast. Ik liep er ook al even over na te denken: wanneer zou de volgende meet komen....
quote:Katherina schreef op 03 mei 2010 @ 14:45:

Een meet klinkt zo leuk. Maar is het ook leuk als je nog maar een onbekende forummer zonder forum-vrienden of vaste topics bent?

Ja hoor, gewoon mensen ontmoeten en mee babbelen. Hartstikke leuk.

Ik heb ook geen vrienden, wat moet je er mee. Haha!
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 14:43:

[...]

Geen zorgen, blijkbaar zijn wij de enige twee die op de meet mogen komen, gezien het harde criterium.Dan wordt het sowieso een daverend succes!
ik ga de dag erna wel op vakantie, maar ik geloof dat we pas begin van de middag weg hoef, dus ik meld me ook aan

"gaat mail sturen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2010 @ 14:44:

Jeetje wat gaan jullie hard zeg hahaha

! Ben daar zelf ook een beetje bang voor dat het een ons kent ons feestje wordt. en al zit ik wel in een leuk kletstopic, vind ik dit wel een drempel.

Ik ben hier nog niet zo lang en, kweenie, ik heb koudwatervrees! Ja ook dan is het leuk want juist met een meet vallen die verschillen weg.
ik vond het de vorige keer te eng, dus ik ga niet meer..
Ik twijfel, ik weet niet of ik wel mag van mijn man.......
quote:Gravinnetje schreef op 03 mei 2010 @ 14:51:

Ik twijfel, ik weet niet of ik wel mag van mijn man.......

Tuurlijk is het dan ook leuk! Júist dan!

Enne.... onbekende forummer? Daar moet je harder je best voor doen hoor.
quote:Jala5 schreef op 03 mei 2010 @ 14:49:

[...]

Ben daar zelf ook een beetje bang voor dat het een ons kent ons feestje wordt. en al zit ik wel in een leuk kletstopic, vind ik dit wel een drempel.

Tijdens de Hallomeet zat ik ook niet bij een kletstopic (inmiddels wel een beetje...) en nog steeds heb ik het heel erg naar mijn zin gehad! Ben gewoon ergens aangeschoven en werd direct in het gesprek opgenomen.

Helpt dit?

Wat vervelend dan zit ik als het goed is aan de tapas met rose op de Ramblas in Barca
Heb ik dat?!
quote:Artemis schreef op 03 mei 2010 @ 14:53:

[...]

Tijdens de Hallomeet zat ik ook niet bij een kletstopic (inmiddels wel een beetje...) en nog steeds heb ik het heel erg naar mijn zin gehad! Ben gewoon ergens aangeschoven en werd direct in het gesprek opgenomen.

Helpt dit?

quote:boogje schreef op 03 mei 2010 @ 14:50:

ik vond het de vorige keer te eng, dus ik ga niet meer..
quote:Artemis schreef op 03 mei 2010 @ 14:53:

[...]

Helpt dit?

Ja ik zal er toch eens goed over nadenken, maar tot wanneer kan jeje opgeven en ik heb geen hyves, maar kan ik het dan wel bekijken zonder account??
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 14:54:

[...]

Jammer dat er al meteen een paar zijn die niet kunnen! En we dachten nog wel zo'n..... veilige datum uitgekozen te hebben.
Q geen kids dus geen vakantie om rekening mee te houden dus ga ik als er zo min mogelijk kids op vakantie lokaties zijn natuurlijk
Heb ik dat?!
Jala, je kunt je tot vlak van tevoren opgeven. En je kunt een hyves aanmaken enkel met je nickname (dat is ivm privacy sowieso het veiligst natuurlijk), die je alleen hiervoor gebruikt.

Dat je denkt dat niemand je kent is geen reden om weg te blijven hoor! De meet is juist ook een goede gelegenheid om mensen te leren kennen!
Snap het, Sgaap.
Maar als ik ook kom Jala dan kennen wij elkaar toch?

En als niemand ons dan wil kennen, wat ik niet denk want wij zijn leuk!, dan praten wij toch met elkaar?
quote:Jala5 schreef op 03 mei 2010 @ 14:55:

[...]

Ja ik zal er toch eens goed over nadenken, maar tot wanneer kan jeje opgeven en ik heb geen hyves, maar kan ik het dan wel bekijken zonder account??Die is toch zo aangemaakt!!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven