Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ja hoor, Tinkeldel. Mail maar door naar vivameet@gmail.com
Oeehh spannend, een meet.. Ik twijfel heul hard!
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 15:09:

[...]

Ja hoor. Houd jij het latje maar vast. Heb je mooi iets om tussen je tanden te houden als ik de zweep erover leg! Beloftes beloftes, en als het er op aan komt dan krabbel je ineens terug
quote:Gravinnetje schreef op 03 mei 2010 @ 14:58:

Kun je ook nog annuleren? Ik weet namelijk niet of mijn man moet werken en in wat voor toestand ik zelf ben.Dan neemt je man maar vrij, en voor jou zal ik één bromazepammetje bewaren ok? Ben je lekke rustig onderweg... En je gaat natuurlijk gewoon met mij mee. Hoeveel medereizigers heb ik al?
quote:Ratteke schreef op 03 mei 2010 @ 15:20:

[...]

Dan neemt je man maar vrij, en voor jou zal ik één bromazepammetje bewaren ok? Ben je lekke rustig onderweg... En je gaat natuurlijk gewoon met mij mee. Hoeveel medereizigers heb ik al? Denk dat je een touringcar moet regelen Ratteke
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 03 mei 2010 @ 15:22:

[...]

Denk dat je een touringcar moet regelen Ratteke Oh da's goed, ik heb een touringcarchauffeur in mn vriendenkring in Z. Kan hij mooi rijden.
Heee leuk, een meet! Ik kon bij de vorige niet of was in een schijterige bui. Maar ik ga me nu opgeven, al weet ik niet zeker of ik dan kan, want rond die tijd willen wij op vakantie gaan.

Kan ik eens met Dush irl praten over onze favo programma's!
quote:mamalief schreef op 03 mei 2010 @ 13:21:

[...]

Wel twee!

Drie, bij de eerste meet

Weliswaar niet meer wonende in Friesland, maar toch echt wel Fries hoor.
Leuk dat er alweer nieuwe plannen zijn!

Ik ben aan het ont-forummen maar forummers zien IRL is juist goed

Geen idee nog of ik kan die datum maar ik houd het in de gaten.
quote:boogje schreef op 03 mei 2010 @ 14:50:

ik vond het de vorige keer te eng, dus ik ga niet meer..Dan haak ik ook af. Je denkt toch niet dat ik er als enige man ga lopen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 03 mei 2010 @ 16:07:

[...]

Dan haak ik ook af. Je denkt toch niet dat ik er als enige man ga lopen ? mietjes!
Okee, we hebben ze nu succesvol weggejaagd, die mannen, wie regelt de strippers?
De kogel is door de kerk: ik heb me net aangemeld. Spannend!
Nou ja, wordt me in 1 dag een meet met Donkey en met Boog door de neus geboord...
...
quote:delphicat schreef op 03 mei 2010 @ 16:46:

Okee, we hebben ze nu succesvol weggejaagd, die mannen, wie regelt de strippers?
Alle mails zijn beantwoord en Boogje en DS moeten niet zeuren!
quote:Ratteke schreef op 03 mei 2010 @ 15:20:

[...]

Dan neemt je man maar vrij, en voor jou zal ik één bromazepammetje bewaren ok? Ben je lekke rustig onderweg... En je gaat natuurlijk gewoon met mij mee. Hoeveel medereizigers heb ik al?

Hmpf, daar heb ik wat aan, lekker rustig onderweg. En tijdens de meet lekker in slaap vallen. Gut wat was het gezellig. Lekker ding.

Maar vrij nemen van man is geen optie. Juist de weekenden levert nog een beetje op..... En dochter meenemen is ook geen optie. Oh en wacht even, ik moet de datum echt even checken, in september gingen we ook nog naar Brussel toe.....
Ik heb me ook weer aangemeld!
Beste Commitee, ik heb jullie email ontvangen.
Oh Sophiepapa, wat leuk dat je komt! Nog een man erbij!

Of ben je geboekt als stripper?
hoi
*kijkt eerst even vooorzichtig om het hoekje*
Stripper?

Iry, de kettingzaag ligt klaar. Kom je ook?
*loopt 1 stapje naar binnen*

Nou Zwiep, dat klinkt wel als een hoop fun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven