Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Welkom Beachlover!

Ik heb kaarten besteld van:

Pippi Langkous

Hello Kitty

Muis

Kikker

Paulus de Boskabouter

Die thunderbirds kaarten heb ik ook wel eens ergens gezien... Maar waar...?? Ik ga erop letten!

Ik ben ook druk de komende dagen, dus ook weinig hier denk ik. Maar donderdag sowieso wel weer
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
ah leuk hoor... krijg ik een online factuur van KPN van Digitenne.. wordt er voor 3 maanden afgehaald :S Nu ben ik dus echt arm voor de rest van de maand, fijn !
Oh, kan je niet bellen om te vragen of het per maand kan? Hmmm... dat wordt veel pasta eten...
quote:tine2804 schreef op 03 mei 2010 @ 09:35:

...

Allereerst, Eveline wat stom dat ik je er niet bijgezet heb op het lijstje.. Een heleboel sorrys... Ik ga het even goed maken!

Thunderbirds kaarten zijn te koop bij de Art Unlimited winkel in Amsterdam! Daar heb ik er een aantal gezien! Dus misschien hebben ze ze ook wel op de site!

...

Tine, het is geen probleem hoor. Ik heb het hele circus niet zo gevolgd hier, was een beetje druk met andere dingen. Wel een mailtje met mijn adres gestuurd, maar dat kan natuurlijk altijd ergens blijven liggen. (Als zelfs kaarten onder een stapel blijven liggen...)

Op de website van Art Unlimited hebben ze geen Thunderbirds. Ik zag al wel heel veel leuke andere kaarten, maar mag even niks bestellen van mezelf. Ik heb een mooie doos om ongeschreven kaarten in te bewaren, met tabbladen voor de verschillende soorten enzo. Die is zo vol dat er al een flinke stapel bovenop ligt. Ik moet meer post versturen. Wie heeft een goede tip?

Janna, lief dat je mij een kaartje gaat sturen! Zet je je adres erop? Dan krijg je een kaartje terug.
quote:evelinemos schreef op 03 mei 2010 @ 11:11:

Wie heeft een goede tip?

Janna, lief dat je mij een kaartje gaat sturen! Zet je je adres erop? Dan krijg je een kaartje terug.

Bij de hyves ruil gewoon iedereen een kaartje sturen!

Eh, ik was gisteren (door de regen!) al naar de brievenbus gelopen, dus dat gaat niet meer lukken. Maar je hebt m'n adres toch?
Mogge!

Ow Janna, 17 kaarten besteld, haha. Maar ze zijn ook zo leuk!! Ik hou me in....

Neferisis: Het weer heeft niet zoveel invloed op de pijn, alleen erge extremen, zoals heel erg heet of diepvrieskou.

.Justme: wat gezellig, op de camping Zijn jullie daar in de meivakantie? Wel jammer dan van het weer... ik weet niet hoe de voorspellingen zijn?

Eveline: de enige tip die ik kan bedenken is nog maar een doos kopen, haha. En eens in de zoveel tijd alles ordenen en er weer netjes iin doen, dat werkt bij mij wel goed.

Kreeg net een vaag verzoek voor een private swap uit belarus. Van een man er er staat alleen in : what about swap with me, i will be glad. Uhhhm, ik vind dat een beetje nietszeggend. Niet dat hij een kaart van mij zo leuk vind ofzo, of voorkeur heeft. Wat zouden jullie hiermee doen? Van zijn profiel word ik nou ook niet heel warm.

Oh en ik maak juist altijd 'andermans' kaarten favoriet! Ik ga juist soms kaartjes kijken bij landen waar ik van droom (Thailand, Maleisie, alles met bounty stranden) en dan maak ik daar veel favoriet. Zo kan ik heerlijk wegdromen als ik mijn eigen favorieten lijst bekijk. En vast beslissen waar ik in mijn volgende leven heen wil
Goedemorgen,

Beachlover: Welkom hier! Veel plezier met meeschrijven.

Was paar dagen niet op het forum, druk met allerlei andere dingen. Ook weinig kaarten verstuurd! Mag er nog 3 schrijven, maar de postzegels (binnen EU en buiten EU) zijn nog steeds op.

Heb het adres voor de hyvesruil mogen ontvangen! Dat kaartje gaat vandaag nog op de post! :-) Tine, tof dat je het hebt georganiseerd!

Vandaag hoop ik op veel officials, want ik loop 13 kaarten achter geloof ik.. mag wel een beetje bijtrekken.

En over 7 dagen heb ik er 2 expired kaarten bij... naar iran en hongkong... (waren 2 nieuwe landen voor me). Die uit Hongkong is al meer dan een maand niet online geweest... die uit iran is nooit aangekomen...
Ook een hartelijk welkom van mij Beachlover, leuk dat je hier komt schrijven.

JJ, leuk dat je er weer bent, had je wel even zien zwaaien een dag of wat terug.

Ik loop 7 kaarten achter --> verwacht veel post deze week!
Ik heb 2 kaartjes ontvangen vandaag! Finland en USA. Verder geen hurray's, ik wacht nog steeds. Ik sta ook nog maar 1 kaartje achter, dus verwacht niet veel :-)

Kaartjes onderweg

Rusland: 23 dagen

Belarus 17 dagen

Australië: 13 dagen

China: 13 dagen

Nederland: 7 dagen (lijkt me al lang.. )

Thailand: 7 dagen

Japan: 1 dag

Finland: 1 dag

Ik verwacht dus wel ieder moment een hurray, die uit Nederland vooral dan, de rest nog niet, Australië heb k geen idee van, heb nog nooit naar daar mogen sturen.
Janna; Volgens mij heb ik je adres niet hoor.

Kozoo; Vandaag is de laatste slechte dag van de meivakantie. Vanaf morgen is het droog. Helaas niet veel warmer dan vandaag, maar toch, droog.

Jouw manier van favorieten maken is niet eens zo'n slecht idee

Tine; Ik heb je mijn adres gestuurd per hyvesmail.

Ik verwacht vandaag een hurray. Het kaartje dat ik dit weekend binnen NL stuurde komt met een beetje goed geluk vandaag aan. Ons meeting-kaartje naar Finland mag ook wel eens aankomen. Een naar China is net zo lang onderweg, maar daar heb ik nog een beetje geduld mee.
O ja Kozoo, over die private swap. Ik zou dat niet doen.

Zo'n algemeen verzoek, zou hij dat aan iedereen vragen?
quote:Janna80 schreef op 03 mei 2010 @ 10:52:

Neferisis, ja, ze blijven op hoog staan, maar je krijgt dan een mailtje met de normale kosten. Die hoge zijn de pakketprijs en als je alleen kaarten besteld is het lager. Ik betaalde 1,76 voor 17 kaarten.Nou dan ga ik ook snel nog wat bestellen! Ik zag leuke kinderkaarten en ook mooie plaatjes van BB.
Ik heb ook besteld bij tinstarcompany. 8 kaarten.

Nog geen post hier...
Zitten jullie ook zo te rillen? Brrrrr ik krijg mezelf niet warm vandaag! Helaas is de post er ook nog niet Daar krijg ik het meestal wel wat warmer van!

Zo leuk zijn, Evelinemos, een hurray uit NL!
Een kaart uit Finland, van een mevrouw die al 3 jaar lid is, maar slechts 23 kaarten heeft verstuurd en ontvangen. Best bijzonder toch!

Nu duik ik mn bed in... sta te tollen op mn benen en denk dat ik koorts heb..
Beterschap JJ

Hier vanmorgen een hurray, kaartje naar Taiwan is na 20 dagen aangekomen.

Valt me helemaal niet tegen eerlijk gezegt.

Van de week nog maar eens een adres aanvragen.

Nu weer even een spelletje doen met dochterlief.

Die is erg lief aan het spelen vandaag en omdat ze niet naar buiten kan met al die regen gaan we even wat anders doen.
Hè JJ, dat klinkt niet goed. Beterschap.

Ik heb mijn hurray uit NL binnen, een lief berichtje. Gelijk een nieuw adres opgevraagd. Hij mag naar Slowakije. Alleen denk ik dat ik tot morgen wacht met versturen, want om nou alleen voor de brievenbus nat te regenen... Snertweer.
Beterschap JJ!

Leuk Eveline, Slowakije. Bij mij schieten de Hurray's niet op. Die naar de USA is al erg lang onderweg (rond de 40 dagen geloof ik) en die beste man is al 16 dagen niet meer online geweest. Net zoals China... die is ook nog niet ontvangen.

Grrrr!

Ik wil weer nieuwe adressen aanvragen

Ooh ik ga deze week nog naar Amsterdam, iemand nog kaartenwinkel-tips?

Yeeeeeeeeeeejjjj.

Ik dacht, ik druk nog eens een keer op send a card, ik wil zo graag eens Maleisie (daar aas ik al 2 jaar op) maar kreeg Finland. Dacht, ach.. druk gewoon nog een keer en.. en en en en en

MALEISIEEEEEEE

Eindelijk eindelijk eindelijk. Ben al 2 jaar lid! Ghehehe. Zit zowat te swingen op mn bureaustoel

Ga ik maar eens even 2 kaartjes schrijven
Juuf: op de singel hebben ze de goedkoopste kaarten! En heul veel. Van Holland, Amsterdam, ik heb er ook laatst kaarten van Vincent van Gogh gekocht (van zijn schilderijen dus).

Ook op het damrak in de toeristenwinkeltjes hebben sommige goedkope mooie kaarten. Wel goed opletten want soms is de buurman 2 keer zo duur of goedkoop. Je kunt daar echt voor 30 cent per kaart slagen, even goed kijken!
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Amsterdam ! Hoop dat ik me wel een beetje kan beheersen, want mijn budget is op en heb ook nog meer dan genoeg kaarten.

Zonet vroeg een goede vriend iets over mijn vriend(ex). Hij wist nog niet dat het over was. Dus ik dat zeggen, TOTAAAL geen reactie.. helemaal niks. Hij begon over zijn sportschool. Zo raar.. weten mannen nou helemaal niks opbeurends of liefs te zeggen op zo'n moment? Wat een lomperik.. mannen...

Oeh ik ben nog niet eens bij de brievenbus gewees trouwens, zo maar even kijken
Bedankt voor je tips Kozoo!

30 cent per kaart??

Sweetcandy, veel plezier in Amsterdam! Zat er nog iets in je brievenbus? Hier weer niets vandaag
WHOEHOE!! IK HEB HET KAARTJE VAN DE HYVESRUIL ONTVANGEN :D

en ik vind hem helemaal mooi :D dank je wel (mogen we de naam al noemen??)

JJ doet het rustig aan he!

Beachlover wees welkom hier :D
Hoi

Kaartje voor de hyvesruil gevonden en zo passend , alleen te laat voor de postlichting van vanavond, maar morgenochtend gaat ie op de post naar ...

Hier een kaartje uit Finland in de bus, en een official verzonden naar iemand in Delft.
woei ik had 2 kaartjes vandaag! Van tags, helaas geen officials. Ook geen bijzondere kaartjes trouwens. (doen mensen mee om van hun lelijkste kaartjes af te komen ? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven