Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 2 mei 2010 om 15:01
@Janna, jazeker het is 1 doorlopende lijn geworden. Wel heb ik natuurlijk eerst met potlood de sterren ingetekend. Ik had mezelf ook nog bijna een hoekje ingewerkt waardoor ik niet uit zou komen. Een beetje zoals een vloer verven en er dan achter komen dat je niet mee bij de deur kunt komen. Met een hoop gepriegel toch gelukt.
@mocy, nee, ik ben af en toe wel gestopt hoor.
@mocy, nee, ik ben af en toe wel gestopt hoor.
zondag 2 mei 2010 om 19:26
maandag 3 mei 2010 om 11:02
quote:_Soleil_ schreef op 02 mei 2010 @ 18:07:
Janna, geen idee wat ze denken, maar toen ik laat heel veel stickers op één appel stond te plakken, stond er ineens een supermarktmeneer verdacht dicht in de buurt Ja, ik verwacht er ook altijd vragen over.. hihi... tot nu toe niets, dus blijkbaar is het heul normaal!
Janna, geen idee wat ze denken, maar toen ik laat heel veel stickers op één appel stond te plakken, stond er ineens een supermarktmeneer verdacht dicht in de buurt Ja, ik verwacht er ook altijd vragen over.. hihi... tot nu toe niets, dus blijkbaar is het heul normaal!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 3 mei 2010 om 20:44
Wat een kunstwerkjes weer!
Mocy, mooi zo met al die kleurtjes! Ga je er ook nog mee onder de douche of laat je het zo?
Jumpsje, grappig je backward backward backward
Zo heb ik dat bij "Write carelessly now" gedaan. carelessly now carelessly now carelessly now carelessly now...
Die pagina is alleen nog niet af, dus ik kan hem nog niet laten zien.
Schrijf je al die mooie letters uit de hand of heb je er een handig hulpmiddeltje voor (dit vraag ik uit eigenbelang, want ik schrijf echt beroerd, dus ik zoek iets om mijn eigen handschrift te vermijden ) ?
Je doodle pagina is ook mooi!
Mocy, mooi zo met al die kleurtjes! Ga je er ook nog mee onder de douche of laat je het zo?
Jumpsje, grappig je backward backward backward
Zo heb ik dat bij "Write carelessly now" gedaan. carelessly now carelessly now carelessly now carelessly now...
Die pagina is alleen nog niet af, dus ik kan hem nog niet laten zien.
Schrijf je al die mooie letters uit de hand of heb je er een handig hulpmiddeltje voor (dit vraag ik uit eigenbelang, want ik schrijf echt beroerd, dus ik zoek iets om mijn eigen handschrift te vermijden ) ?
Je doodle pagina is ook mooi!
maandag 3 mei 2010 om 23:06
Nou soleil, ik wilde het dus natekenen, die letters, maar daar is helemaaal geen beginnen aan dus heb ik leuke lettertypes gedownload (dafont punt com), en daarmee in word bezig geweest, dat geprint en toen over gaan trekken/ doordrukken! (heel irritant dat zwarte ding op de achterkant van de linker pagina!).. Nogal een werkje dus, maar ik vind het wel mooi worden!
maandag 3 mei 2010 om 23:10
Dafont ken ik wel, ik gebruik veel lettertypes van die site in Photoshop.
Superslim om het zo te doen
Maar het zal inderdaad een aardig werkje zijn (je zou ook kunnen proberen om ze in spiegelbeeld te printen; dan de pagina met de printerinkt op de pagina in Wreckie die je wilt doen leggen en er even met een potlood overheen wrijven. Vaak geeft de printerinkt dan wel af op het papier eronder en dan hoef je het alleen nog mooi in te kleuren).
Superslim om het zo te doen
Maar het zal inderdaad een aardig werkje zijn (je zou ook kunnen proberen om ze in spiegelbeeld te printen; dan de pagina met de printerinkt op de pagina in Wreckie die je wilt doen leggen en er even met een potlood overheen wrijven. Vaak geeft de printerinkt dan wel af op het papier eronder en dan hoef je het alleen nog mooi in te kleuren).
dinsdag 4 mei 2010 om 11:10