Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Net de zoektocht op touw gezet...

Ik ben benieuwd of ik snel iets hoor.

Nu eerst 'Sex and the City' kijken.
Welkom Beachlover!

@Kozoo > Wow, Maleisie, ben benieuwd hoe lang je op je hurray moet wachten.

@Sweetcandy > Tja, mannen. Misschien overviel je die vriend met het nieuws en stond hij met zijn mond vol tanden. Maar lomp blijft het.

@Juuf > Inderdaad kan je op het Damrak (o.a. bij de Blokker) goedkoop kaarten scoren.

@JJ > Het is vandaag om te vernikkelen zo koud, maar zo te horen heb jij iets onder de leden. Vroeg onder een dekje met iets warms te drinken.

Ik heb vandaag een tijdje langs het sportveld gestaan. Zoon heeft vandaag en morgen een schoolvoetbaltoernooi. Mijn voeten worden echt niet meer warm!

@Noa-Lynn > Wel het koppie erbij houden op de weg. Voor je het weet lezen we hier ziekenhuisverhalen

Hier een kaart uit FI, een leuke aquarel met havenzicht voor mij. Voor dochter een kaart uit Las Vegas, van de namaak Eiffeltoren.
neferisis, ik heb al 3 keer Maleisië gehad en het was 11, 13 en 17 dagen onderweg, dus valt wel mee :-)
Noa_lynn, verdorie ken je gewoon zijn kenteken uit je hoofd! foei zover kom ik niet eens met mijn telefoonnummer :P

en Kozoo, ow daar moest ik heel hard om lachen haha!

ik ga heel ondeugend zijn en hier mijn mooie ontvangen hyvesruilkaartje plaatsen:

Mooi issie he :D helemaal blij mee! ik ga morgenochtend het kaartje voor de hyvesruil schrijven en morgen op de brievenbus doen hopelijk valt die net zo in de smaak!
owjah, foto is dus niet heel erg helder.. er is niet meer zoveel licht en het toestel deed niet wat ik wil!
Kozoo, geweldig dat je PC-wens vervuld is.

Misschien nogeens extra drukken en mag je een tweede richting Maleisie doen, hahaha

Justme, lekker hoor naar de camping.

Wel jammer van het weertje.

Wij gaan van het weekend nog een paar dagen weg maar daar zet ik echt mijn account niet voor stil.

Voor ik er erg in heb ben ik weer terug.

Vanmiddag nog een kaartje vanuit Duitsland.

Rare tekst, in de trant van aan je profiel te zien kan dit weleens de eerste kaart zijn die je ontvangt.

Ik dacht nog die is lang onderweg geweest, maar pas 10 dagen, dus dat valt ook wel mee.

Ga zo adres aanvragen!!!!
Mooi kaartje chayuz!

Ik mag nog steeds geen kaarten aanvragen, nog steeds geen hurray.. En ik verwacht ook nog maar 1 kaartje voor mezelf, aangezien ik nog maar 1 achter sta. Ow bah, op zo'n momenten begin ik dan weer met de RR's en tags en dat wil ik niet, moet me wat inhouden
ik heb van het weekend een kaartje uit china ontvangen, helemaal kapot, gescheurd, afbeelding was er bijna af :(

Maargoed, wel mooie postzegels waren erop geplakt!
Wat een beauty, Chayuz! Doet me aan een mandala denken.
Toch sneu, Kaatje
Mijn kaartje mag naar Brazil!!!

Nieuw land voor mij en ga nu maar even in de kaartendoos snuffelen.
quote:chayuz schreef op 03 mei 2010 @ 20:17:

Noa_lynn, verdorie ken je gewoon zijn kenteken uit je hoofd! foei zover kom ik niet eens met mijn telefoonnummer :P

Tsja..

Ik hoef sommige dingen maar 1x te zien en vergeet het dan niet weer.

Telefoonnummers, huisnummers, codes op mn werk net zo.

Buurman gaf zelf aan dat ie het wel leuk vond dat ik zo goed als zijn kenteken was tegengekomen, vroeg ook of het merk hetzelfde was.

Verder dan het kaartje met tekst heb ik vanuit mezelf nooit contact gezocht verder hoor.. (zal jullie even geruststellen ).

Al het andere contact kwam van hem uit.
quote:Anita1973 schreef op 03 mei 2010 @ 20:36:

Mijn kaartje mag naar Brazil!!!

Toevallig!

Ook mijn net vanavond aangevraagde kaartje gaat naar Brazilie .

Ik ben wel benieuwd of er veel mensen hier dezelfde naam hebben als op de postcrossingsite..

Mijn 1ste account is dus hetzelfde als hier.
Mijne is dezelfde :-) Ik heb alleen nog maar een tag naar Brazilië mogen sturen, nog geen official :-)
Noa Lynn, ik heb dezelfde naam op PC.

We zullen eens gaan kijken welke kaart eerder aan gaat komen in Brazil!!!

Lijkt me wel grappig, hahaha
Haha ja, soort van wedstrijdje

Hoi Chayuz, ik had hem ook ingescand in mijn mapje archief. Scheelt jou weer een ruzie met je camera.
quote:noa_lynn schreef op 03 mei 2010 @ 20:49:

Haha ja, soort van wedstrijdje Ja, en de rest van ons kan dan geld/kaarten inzetten op 1 van de 2. Een soort paardenrace --> kaartenrace
Zoiets.. .
Oeh dank je Ligaa! zo komt ie goed tot zijn recht :D want ik ben er echt blij mee!!!
Een hurray uit Nederland!

Volgende mag naar Canada!
ik heb mijn account even op inactief gezet, aangezien ik aan het verhuizen ben. Donderdag trek ik waarschijnlijk ik mijn nederige stulpje.
quote:Ligaa schreef op 03 mei 2010 @ 21:07:

[afbeelding]

Hoi Chayuz, ik had hem ook ingescand in mijn mapje archief. Scheelt jou weer een ruzie met je camera.Ligaa, ik zie nu pas dat er 2 zwemmende dames opstaan. Ik dacht dat het twee inktvissen waren
Succes kaatje met het verhuizen! Brengt veel stress mee hé!
quote:kaatje_85 schreef op 03 mei 2010 @ 21:50:

ik heb mijn account even op inactief gezet, aangezien ik aan het verhuizen ben. Donderdag trek ik waarschijnlijk ik mijn nederige stulpje.Succes met het in- en uitpakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven