Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:neferisis schreef op 03 mei 2010 @ 21:52:

[...]

Ligaa, ik zie nu pas dat er 2 zwemmende dames opstaan. Ik dacht dat het twee inktvissen waren

In het museum waar ik deze kaarten kocht, werd me verteld dat de 'dame' de hartsvriendin van de meisje (15 jr) die het schilderij heeft gemaakt voorstelt.

Geen inktvis dus
Chayuz: mooie kaart zeg.

Kozoo:

Kaatje: succes met de verhuizing.
Snjókorn falla, á allt og alla
Welk museum was dat, Ligaa?
Hetzelfde als waar ik de kaart kocht die ik jouw stuurde

The International Museum of Children´s Art in Oslo
quote:StefanieV schreef op 03 mei 2010 @ 21:52:

Succes kaatje met het verhuizen! Brengt veel stress mee hé!

Mwa, valt mee, het is vooral zo raar omdat ik moet verhuizen wegens het verbreken van mijn relatie (eigen keus overigens )

Maar ik woon nog bij ex (zijn 2 weken geleden uit elkaar gegaan) en gelukkig kunnen we wel goed met elkaar opschieten, maar toch voelt het vreemd.
Ja ik had er iets van gelezen van je relatie. Chapeau dat je nog samen kunt wonen met je ex maar toch fijn dat je iets gevonden hebt. Ik hoop dat je snel je thuis voelt :-)
respect voor jou kaatje, ik hoop dat je snel op je eigen plekkie terecht kan!!

en idd neferisis, hele mooie inktvissen hihi

nou ik ga lekker slapen!

welterusten kop int kussen gat in arm sloap lekker warm, kop int stroo dan sloap ie zoo
quote:chayuz schreef op 03 mei 2010 @ 22:43:

nou ik ga lekker slapen!

welterusten kop int kussen gat in arm sloap lekker warm, kop int stroo dan sloap ie zooSlaapse Chayuz
quote:Ligaa schreef op 03 mei 2010 @ 22:22:

Hetzelfde als waar ik de kaart kocht die ik jouw stuurde

The International Museum of Children´s Art in OsloAbsoluut een bezoekje waard, alleen deze week lukt niet meer
Welkom beachlover.

Twee kaarten (uit Zwitserland en Assen) en één hurray.
Neferisis, ik dacht ook dat het 2 inktvissen waren.

Kaatje, succes met verhuizen.

Oeps, welkom beachlover. Helemaal vergeten!
Goedemorgen allemaal,

Vannacht een hurray gehad uit. Kaartje naar Canada is na 8 dagen aangekomen. Kijken hoelang ik kan wachten met het aanvragen van een nieuw adres.....
quote:beachlover schreef op 04 mei 2010 @ 08:59:

Goedemorgen allemaal,

Vannacht een hurray gehad uit. Kaartje naar Canada is na 8 dagen aangekomen. Kijken hoelang ik kan wachten met het aanvragen van een nieuw adres.....Daar wacht ik nooit mee
quote:Ligaa schreef op 04 mei 2010 @ 09:34:

[...]

Daar wacht ik nooit mee Ik had bedacht dat ik eerst ga douchen zodat ik de kaart daarna kan schrijven en onderweg gelijk kan posten, dus ik ga douchen
Gisteren 3 kaartjes in de bus. Jippie. 1 uit Japan (de 1e), 1 uit New York en 1 uit NL (J uit K).
Vanochtend weer één hurray en nu twee adressen aangevraagd.

USA en Nederland (ik denk niet iemand van hier).
Zowww mijn hyvesruilkaartje is geschreven (en daarbij goedemorgen allemaal :-) ) ik kruip zo even achter mijn naaimachine want ik had een steekje los in mijn hoofd uuuuuhm rok.... had ik al verteld dat mijn zus haar rok PERFECT paste! whoei ik was helemaal trots!

zijn er nog mensen trouwens die morgen naar het bevrijdingsfestival in Zwolle gaan??
Ik was nog niet klaar. Ik heb afgelopen maand 5 kaarten uit NL gekregen. Best veel ten opzichte van de andere landen.

Kaartje naar Tsechie is aangekomen. Dus ik mag nog eentje aanvragen.

Beachlover welkom. Mooie avatar, krijg meteen zin in vakantie.
Dank jullie wel voor het welkom heten.

Nieuwe kaartje mag naar........ Polen. Dat wordt een kaartje van Dribbel voor haar zoontje.

*ziet nu dat er nog een kaartje verstuurd mag worden*

Kaartje in Nederland is ook aangekomen. Het nieuwe kaartje gaat naar Czech Republic. Dat wordt een kaartje ontworpen door mijn zwager. Heb toevallig dit weekend een aantal kaartjes gehad. Het zijn schilderijen die hij maakt waarvan er drie zijn gedrukt als ansichtkaart.

Ik ga nu naar het strand om te lunchen met een vriendin en mijn zussie met haar zoontjes.
Beachlover, leuk dat je ook zo enthousiast bent over deze uberleuke hobby en leuk dat je dit met ons deelt hier!

Kaatje: succes met de verhuizing. Aanleiding is niet leuk, maar hopenlijk is het straks wel lekker om je eigen plekje te hebben die je precies zo kunt inrichten (en inkleuren) zoals JIJ wilt! En heej.... de kaartjes die je straks gaat ontvangen staan op jouw eigen, nieuwe adres!! Dat moet toch leuk zijn!!

Chayuz: wat super dat de rok zo goed paste. Good work! Vroegah ben ik wel eens een paar keer in Zwolle geweest op 5 mei en vond dat altijd leuk. Nu gaat dat niet meer. Veel plezier alvast, komen er dit jaar leuke artiesten?

Ik moet nog even mijn finland kaartje schrijven straks, had ik gister nog niet gedaan.

Vandaag blijft het droog toch?
Oeh Kozoo, er komt best veel leuks in elk geval wat ik leuk vind:

- Mala Vita

- Junkie XL

is toch wel hip, verder zitten wij meestal bij Podium de doorbraak (wat eerder podium Oogst was) en tjah, ik ga er voornamelijjk heen voor de gezelligheid, ik weet niet hoeveel mensen lopen er rond, maar ik kom altijd iedereen tegen die ik tegen wil komen :D helemaal top!
quote:Kobe schreef op 04 mei 2010 @ 09:59:

Ik was nog niet klaar. Ik heb afgelopen maand 5 kaarten uit NL gekregen. Best veel ten opzichte van de andere landen.

Dat is best veel Kobe. Je kunt het natuurlijk even uit zetten, NL, als je genoeg hebt van de NL kaarten.

Ter vergelijking in april kwamen 4 van mijn 10 ontvangen kaarten uit NL. Hmmmm, ook best veel!

Hebben jullie al het berichtje gelezen op postcrossing over de invloed van de vulkaan op postcrossing?! Erg interessant om te lezen.
Nu Wii Fintessen, sinds gister weer begonnen. Ik had even een pauze van 2 weken door een gekneusde arm + wel erg hoge dosis medicijnen --> zombie-effect!

Ik denk telkens aan het kaartje van de ruil. Oei oei, wie zou mij een kaart sturen? Zo spannend!

Kaatje, ik had je nog geen succes (en een beetje sterkte) gewenst met je verhuizing. Bij deze! SUCCES
Kaartje naar USA ligt klaar om te posten, mocht nog een adres aanvragen, is voor K uit Z ( volgens mij niemand van hier)

En keek net in mijn mailbox.. hurray.. Mijn kaartje naar Taiwan is aangekomen... zonder een bedankje... GRRR zou echt verboden moeten worden!!!

Straks naar avonturenpark dus vanavond maar weer kaartje aanvragen. Fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen allemaal,

Nou ik kan weer rechtop zitten... gisteren ging het écht totaal mis.... kon de rillingen niet in bedwang houden en was steeds mn evenwicht kwijt. Tot en met zojuist in bed gelegen... nu nog erge hoofd- en keelpijn... En een vreselijke snotneus haha. Maar ik geloof dat de koorts afgezwakt is... een lichte verhoging gok ik... wel balen, want ik kwam er vorige week achter dat de thermometer het niet meer deed.

Heb alles bijgelezen, maar ik geloof niet dat ik op iedereen kan reageren.

Ik wil Kaatje in ieder geval succes wensen met haar verhuizing. Maak er iets moois van op je nieuwe plekje.

Had ook nog een hurray in mn inbox uit Finland.. mevrouw was erg blij met de kaart (een zelfgemaakte met een tulp). Ik had over het liedje 'tulpen uit Amsterdam' verteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven