3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ah BAM, das balen! Heb je de pijnstillers al gevonden en een koppie thee genomen?

Jumpsje sjee, het zou voor mij ook niet werken.

Nu ga ik echt douchen, maar mijn Lastigerd was op msn en ik probeerde ruzie te maken (ik geloof dat ik voor de tweede keer in mijn leven last heb van PMS) maar hij stuurde steeds kusjes terug (terwijl ie normaal stoer doet), zo lukt dat ruzie maken natuurlijk niet.
Das moeilijk ruzie maken dan Frizz, vervelend die kussende mannen bah!

Pijnstillers zijn sowieso mijn ontbijt maar heb nu maar eentje extra genomen met een ander kleurtje en smaakje.

Thee moet ik van kotsen dus dat is gewoon koffie en de bank zal ik zo even leegruimen want daar hangt nu een kudde kinderen op.
Ik heb van die man nog nooit via sms óf msn kusjes gekregen en nu gooit ie ermee. Wat een klootzak!

Oh jeeeeeeeeeeeee het is natuurlijk vakantie. Wegjagen die kinderen (is er geen manspersoon ofzo die zich erover kan ontfermen?) en lánguit meid!
Heb even gekeken maar nee, geen manspersoon te vinden hier.

Wel een hond maar zelfs die wil niet met ze wandelen in dit baggerweer
Ik zou 'm aangeven wegens ongewenste kusjes Frizz dat zal 'm leren!
Goedemorgen!

BAM balen dat je niet lekker bent. Beterschap

Moos, las ik nou goed dat je man de auto in de prak gereden heeft? Is hijzelf wel in orde en dekt de verzekering het? Knuffel voor jou jullie zullen wel geschokken zijn.
Morning!

First of all, spapa had je extra kaartjes voor de film? Ik zou wel graag willen mocht je overhebben.. Zal me goed doen

Hoe gaat het hier? Toch niet nog zaaii he?
Ha die choco! Voel je je alweer wat beter?
Ik negeer mn gevoel. Lijkt me even het beste

Gaattie met jou?
Ik hoor aan het werk te zijn maar lig nog steeds in bed. Ben zo moe! Ga me zo dwingen om een douche te nemen en aan de slag te gaan.
Hup hup! Ik straal je energie toe!
WTF reclame terwijl ik op mn phone zit!!
Ik ga ff hoppen ddan gaat Ieb uit bed

Tot later!
komop Ieb, even flink zijn

Chooc, niet te lang negeren meis, dat breekt je later weer op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jemig BAM. Kun je ze niet gewoon aan de buurvrouw geven ofzo?

Ik zal de politie even bellen of ze iets kunnen doen aan die kusjes. Ik vind het ook echt geen stijl hoor. Heb er ook niet één teruggestuurd. Nou ja, wel eentje, maar daar zette ik meteen achter: "Sorry, ik klikte de verkeerde smiley aan, ik bedoelde deze:" en dan een hele gemene. Tsssssssssssssk!

Zo ben onder de douche gegaan. Bedankt voor de energie dames.
Ik begin nu echte nachtmerries te krijgen over schoonmoeder. Vannacht huilend wakker geworden ervan.
Ach ja nog ongesteld ook

IBI is nie echt gezond nie he zoals jij met je schoonmoeder bezig bent.
Lieve Ieb,

Mijn schoonouders accepteren mij niet, nooit gedaan ook. Ze hebben mijn autopapieren want die mag ik niet in handen krijgen. Ze plaatsen misselijkmakende opmerkingen als niemand anders het hoort. Ze willen mijn familie niet leren kennen omdat 'die ook wel iets zullen hebben'. Vriends zusje heeft gedreigd me te vermoorden.

Ik kan uren doorgaan. Maar lieve schat, jij vormt een gezin met je man! Net als ik met vriend. Je bent niet getrouwd met schoonmams, je hebt keer op keer je best gedaan voor contact dus laat het nu! Het ligt niet aan jullie maar aan haar! En het is moeilijk want je wil leuk en lief gevonden worden door iedereen maar dit werkt niet! Leg je erbij neer en focus je op je eigen gezin. En op jezelf
Je vrienden heb je voor het uitkiezen gelukkig Ben ik blijer mee dan met mijn familie!
Ik ben ff douchen. Moet ook een keer gebeuren he..
De klok zegt dat ik me moet douchen en aankleden maar ik heb geen zin.

Ben al te laat voor de bank, moest nog collectegeld storten maar dat kan alleen 's morgens.

Ik benoem deze dag nu maar vast als verloren voor nuttige activiteit.

Zo, kan ik nu geoorloofd verder luieren
Ik ben net pas op nou ja net, om 10.00 toen stond er dus visite in mijn huis....
Douche ze Choco!
Oh Zus jokkerd! Gisteravond/vannacht/wanneer was het zei je dat je om negen uur op moest!

En visite ín je huis? Niet voor de deur maar al binnen? Als je wakker wordt?

Leuk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven