3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik ben sinds een klein half jaartje single.. dus kan wat dat betreft doen en laten wat ik wil... maar toen ik nog een relatie had, was posten op het forum uberhaupt al een issue.. laat staan naar een meeting gaan..
Tweede setje kaarten zijn van mijn *****.
Weet je boogje ik vind dit forum geweldig. Ik had het alleen 5 of 10 jaar geleden moeten weten.
Als de kaarten nog komen ga ik nog een keer hoor Spapa, heb deze keer teveel stukjes gemist dus wil graag de film nog eens zien.
Ik hoop dat die kaarten zsm aankomen.
Ik weet niet of dit forum voor vrijgezellen leuker of interessanter is dan voor niet-vrijgezellen; het is geen datingsite.. Ik denk zelfs dat het handiger is om gebonden te zijn, want dan wordt je minder snel als bedreiging ervaren.. Maar het is gewoon een gezellige plek om wat te ouwehoeren en om leuke mensen te leren kennen..
Maar hoe kan posten überhaupt een issue zijn?
Boogje, lijkt mij aardig om elkaar op de meet te spreken.
Nou ja zeg.. was gewoon in slaap gekukeld achter mijn lap.

Nu maar naar mjn bed verhuizen.

Trusten allemaal!
Ik hoor nu een liedje van forgodsake Jan Smit wat me raakt....Ik bedoel maar...hoe diep kan je zinken?
Iry, welterusten.

BAM,
Truste Iry.

Spapa ik hoop dat dat geen uitlachen was?
quote:Sophiepapa schreef op 04 mei 2010 @ 02:55:

Maar hoe kan posten überhaupt een issue zijn?Naja, het is een vrouwenforum.. en zij begreep niet zo goed waarom ik het nodig vond om met andere vrouwen te communiceren.. Te veel en te persoonlijke gesprekken was geen goed idee..
Nee BAM, ik bedoelde eigenlijk een grijns. Beschik niet over de smiley's, forum op de iPhone.
Daar dacht ik vanavond dus ook aan. Ik bedacht me dat ik meer aandacht aan rl moet geven.
Ach, je raakt vanzelf forummoe en dan laat je het forum weer een aantal maanden links liggen.. totdat je je weer een keer zit te vervelen.. etc.. zo gaat het bij mij nou al jaren..
Trusten!
Truste Min!
Dat ligt vaak ook aan de onderwerpen. Sommige topics triggeren je te reageren, andere weer niet.

Trouwens komen jullie naar de meet?
Trusten Minny.
Bam wel denk ik.. Ik moet die dag toevallig naar een mis ter nagedachtenis aan de slachtoffers van een of andere ramp in New York.. Weet niet precies wat het was, maar scheen nogal groot te zijn..
Ik ga ook eens mijn bed opzoeken.

Helaas vanavond geen waterbed en geen goed gezelschap maar ik moet het er maar mee doen...

Truste!
Ga je nu meer uit als je single bent?
9/11/2001
Truste BAM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven