3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 4 mei 2010 om 12:38
Jeetje choco die van jou zijn pas echt gek. Komt door die Moederdag dat ik er nu weer zo mee bezig ben. Man wilt er misschien naar toe omdat we ook de huissleutel terug moeten krijgen. We kunnen hem niet bij laten maken want hebben er geen certificaat van en hebben hem nodig voor de badkamerman.
Hmmm mis gewoon mijn eigen moeder zo die had Me zo rustig gepraat
Hmmm mis gewoon mijn eigen moeder zo die had Me zo rustig gepraat
dinsdag 4 mei 2010 om 12:48
Schoonfamilie altijd heel vaak een pittige uitdaging.
Bij mij bereikte het het niveau "zolang een deel van deze stapel stenen op mijn staat komen ze het terrein niet meer op" En dat hielp. Ex ging alleen erheen als hij dacht dat dat moest. Ik was er gewoon klaar mee met die mensen. En zij al jaren met mij volgens mij . Zijn moeder heeft helaas niet lang van onze breuk kunnen genieten,. (of geniet nog op haar wolk )
Bij mij bereikte het het niveau "zolang een deel van deze stapel stenen op mijn staat komen ze het terrein niet meer op" En dat hielp. Ex ging alleen erheen als hij dacht dat dat moest. Ik was er gewoon klaar mee met die mensen. En zij al jaren met mij volgens mij . Zijn moeder heeft helaas niet lang van onze breuk kunnen genieten,. (of geniet nog op haar wolk )
Heb ik dat?!
dinsdag 4 mei 2010 om 13:05
Ik heb er vrede mee, het woordje afwijzing staat dikgedrukt in mijn woordenboek.
Vriend is er verdrietig en boos om en heeft ze nu duidelijk gemaakt dat hij voor mij heeft gekozen. En dat als ze hun zoon willen blijven zien, ze zullen moeten accepteren dat ik zijn vrouw ben. Ze komen dus op de bruiloft, ze zullen moeten (en ik hoorde van vriend dat we een behoorlijk bedrag krijgen, ghe, dat ken ik ook al te goed, liefde kopen...)
Tab tab enter, ik ga scannen!!
Vriend is er verdrietig en boos om en heeft ze nu duidelijk gemaakt dat hij voor mij heeft gekozen. En dat als ze hun zoon willen blijven zien, ze zullen moeten accepteren dat ik zijn vrouw ben. Ze komen dus op de bruiloft, ze zullen moeten (en ik hoorde van vriend dat we een behoorlijk bedrag krijgen, ghe, dat ken ik ook al te goed, liefde kopen...)
Tab tab enter, ik ga scannen!!
dinsdag 4 mei 2010 om 15:32
dinsdag 4 mei 2010 om 15:37