En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sommige mannen kúnnen daar gewoon niet voor gaan zitten, praten, janken, krijsen.

Hou d'r maar over op krijg je dan. Of Zal ik mijn zus even bellen.

Frustrerend. Voel je je verdomd eenzaam bij. Maar je hebt er helemaal niets aan dan, thuis.
nouweh we zijn wel in de slechtnieuws mudus vandaag he ??

mamzelle ik ben nog niet aan de beloofde schaatsen toegekomen, maar het gaat me vóór november lukken hoor *promise*
Nou een klein lichtpuntje dan.

Kayleigh deed gisternacht raar. Ik had de kattenbak verschoond want ze vonden hem te vies. Bo doet meteen zijn behoefte dan erin. Kayleigh gaat erin en ik denk huh, hij wilt alleen nog maar buiten doen. Gaat hij erin liggen "slapen". Bo moet weer naar de bak dus wij met zijn 2e ervoor Kayleigh eruit lokken. Lukte niet. Wilde Kayleigh eruit duwen maar toen wilde hij mij grijpen, toen werd ik kwaad want ik ben nog steeds het baasje. Bo kon weer op de bak. Kay even zijn mond gecontroleerd want ik dacht dat hij niet lekker is. En de vorige keer had hij 4 ontstoken kiezen die eruit zijn getrokken. Liet hij niet toe dus dat moet ik vandaag nog controleren.

Oja, Bo was even het baasje van Floyd maar ik heb eindelijk vandaag Floyd overgehaald na 5 maanden om weer op de stoel naast mij plaats te nemen. Bo is een draak want hij springt gewoon erbij en floyd zit dan aan het plafond. En die vlo is ook moeilijk want Humanitas kwam hier, zegt hij, is dat jouw kat in de centrale hal? Ja was Bo. Geen idee hoe hij er kwam. Want vanuit mijn voordeur kan je er alleen maar komen of via de centrale voordeur.

Maar ik ben nu eindelijk terug naar het niveau van 6 maanden terug dat Floyd weer naast mij ligt. Een klein lichtpuntje in alle andere shit. Nu snapt Bo het alleen niet meer en loopt te janken. Het zijn net kinderen hoor.
over slecht nieuws gesproken :

Ik mag de komende 4 tot 8 weken nog helemaal niet gaan werken van de arboarts.hij beaamde dat het echt kantje boord is geweest met me.

Was echt een hele lieve vent die me heel rustig mijn verhaal heeft laten vertellen.

En ineens kwam alles naar boven wat er de afgelopen jaren met me is gebeurd.

Hij zei dat ik door alle emotionele bagage geen weerstand meer heb en dat ik nu heel goed op me zelf moet passen.

Hij adviseerde me om met een psycholoog te gaan praten omdat ik met nog heel veel onverwerkte dingen zit.

Tot overmaat van ramp is die gezellige vriend van me ook nog eens de eikel aan t uithangen dus dat kan er ook nog wel bij.

Ik kan niet eens omschrijven hoe ik me nu voel

Ik denk dat leeg!! het meest in de buurt komt.

LEEG EN DOOD EN DOODMOE ....................
Red, als ik je vriend zou zijn zou ik je eens heel stevig knuffelen. Dat kan je wel gebruiken, denk ik.

Mleen, heb ik je al eens gezegd dat je zo grappig uit de hoek kan komen over Bo. De vlo

Oudste mag van mij een eind verder weg de laatste tijd. Zo ook vanmiddag: hij is al uren spoorloos. Fijn voor hem, beter buiten spelen dan binnen achter de gameboy hangen. Maar ondertussen word ik toch wel een eindje nerveus. Gelukkig is hij gesignaleerd bij/met een schoolvriendje. Toch handig die telefoonlijst van school.
Oeps, Mamzie daar zou ik ook nerveus van worden.

Ja Bo is echt een vlo, ik zal eens kijken of ik het op foto kan krijgen wat hij doet. Ik kan het namelijk heel goed inmiddels nadoen. Maar kan het niet beschrijven.

Foto is alleen om aan te geven wat hij bij mij en de andere katten doet. Zo van, Ikke? Ik doe niets, nadat hij een aanval doet op je.
GEWELDIG MV
Ik ben even happy the kikker

Ik heb net gebeld en het geld was maar voor 1 overval. Die andere uitslag is in de post kwijtgeraakt of verlaat. Jippy.
Gelukkig , toch weer eens goed nieuws !!!
goed nieuws myleen daar zaten we op te wachten !!!!
Kom ik weer roet in t eten gooien............

Vriend is zojuist al zijn kleren die hier lagen komen halen.

Was vandaag in een bui, wil je niet weten.

Nog steeds over zondag, en ik krijg / kreeg het niet uit z'n hoofd.

En toen was ik het ineens [ nou ja ineens : 50 smsjes verder asjeblieft ]

kotsbeu en zei dat ie nou maar eens normaal moest doen.

FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!

BELDE ME LAAIEND OP EN ZEI DAT IE WEL EENS EVEN LANGS ZOU KOMEN.

ik was op mn kapot, er is gelukkig niks gebeurd maar heb m wel om de sleutel vd voordeur gevraagd.

Had ie niet bij zich.

zei vlak voor ie wegging doodleuk : bel je je huis baas toch, komt er wel een nieuw slot inzetten hoor voor je.

bleeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh voelde me nog niet rot genoeg waarschijnlijk vandaag.
redlock nog even voor ik de deur uit ga ....

zuks kun je beter kwijt zijn als rijk !! sorry maar wat ik hier hoor over die jaloersie en dit soort buien opzouten met zuks soort mannen !! je kan je tijd wel beter besteden
Red, ik hoop dat je hier zonder kleerscheuren vanaf komt.

Sterk blijven ook al raast 'ie je bijna omver.
Myleen

Hiep Hiep Hoera

Yam, advies, lastig maar als jij zijn steun nodig bent moet je daar wel om kunnen vragen. Maar mannen reageren vaak anders op dit soort nieuws. Ik zou wel je gevoel uitspreken als ik jouw was en kan je niet een dagje naar hem toe en dan samen een dagje uitwaaien op Texel of dat hij maar 1 dag naar Texel gaat, zoiets. In ieder geval bespreken en duidelijk maken hoe jij erin staat. Misschien heeft ie zelf ook wel geen zin, maar gaat ie toch omdat hij denkt dat jij je wel red.

Red, Vind het een slecht signaal eerlijk gezegd. Maar die zondag was dus duidelijk meer dan een incident.

Mamz, leuk he, die wereld die steeds groter word. Ken het gevoel en vrees dat het voorlopig alleen maar erger gaat worden.

Zelf weinig nieuws, voel me niet echt happy, gisteren ook een vervelend bericht gehad wat misschien nog wel gevolgen gaat krijgen. Vanmiddag met jongste naar voetbaltoernooi geweest en ze zijn door naar tweede ronde. Was weer zo'n dubbele middag waar ik herinnerend werd aan mijn ex.
goedenmorgen, gister geen pc meer aangehad. Na het eten met Yamman en de hond lekker lange wandeling gemaakt, bij mijn beste vriend en zijn vrouw op visite geweest. even lekker thee gedaan en 9 uur weer thuis, ben op de bank als een blok in slaap gevallen, Yamman heeft me gewekt en naar boven geholpen
Moge lieve leutertjes,

Yam, wat gaat vriendlief van het weekend doen?

Zonnetje en Red even een grote geven. Hoe is het vandaag?

Zo lijkt het net of ik de rest geen geef. Pikte maar even de laatste eruit.

Ik heb de halve nacht niet geslapen dus ben erg brak.

Ik had jullie nog de foto beloofd van het gerecht Kofta, dit is het geworden met Griekse salade.

ik heb hem nog niet gevraagd om thuis te blijven, ik denk dat ik vanavond even afwacht... weet ok niet of ik hem thuis wil hebben.

was vandaag te laat op mijn werk, ik had getreuzeld..

ik heb een beetje het idee dat het soms een beetje veel word ..

vorig jaar november de zelfmoord poging van mijn vriendin,

december de dood van mijn vader, januari tm nu allemaal onderzoeken ivm narcolepsie / slaapapnoe/ idiopatische hypersomnie.., mijn algehele slaapdrift die mijn sociaal leven steeds meer om zeep helpt, mijn fulltime baan die ik steeds minder goed aan kan ....

maart de fertiliteit test 1 van Yamman, juli 2e fertiliteit test, beide dieptriest

X aantal zwangeren om mij heen .. waarbij het binnen 3 maanden "gewoon" raak is...

en nu mijn temperatuurlijsten niet goed , nieuwe onderzoeken, alles wat ons nog te wachten staat .... de vraag of ons kinderwens wel in vervulling gaat ... en niet op de manier waarop we het eigenlijk hadden gewild.

het word te veel. ... ik wil mijn hoofd onder de dekens stoppen en er voorlopig niet meer uit komen ...
Misschien juist een goed idee om samen even een weekend weg te gaan?
Yam mag ik dan bij je komen liggen.................
quote:redlock schreef op 11 oktober 2007 @ 11:59:

Yam mag ik dan bij je komen liggen.................Hoe is het met je Red? Trek je het nog wel een beetje meis?
mijn emmertje is gewoon een beetje vol ...

komt vast wel goed, voorlopig even lekker rustig aan.

net gesprek met de manager gehad. over parttime werken ...

daarmee heb ik of volgend jaar een leuke part time baan ... of .... heb ik mijn eigen ontslag mee getekend .. we zien het wel ....
Ik ben zooooooooooo ongelooflijk moe, niet normaal meer.

M'n hoofd is leeg en loopt over tegelijk.................

moet maandag weer naar de huisarts toe dus denk dat ik gelijk maar even over die psych ga beginnen zoals hij voorstelde en ook de arboarts al zei. misschien heb ik daar idd wat aan.
zullen we samen naar de zielenknijper ?
oké !! doen we .
Ik wil ook mee maar ik zie geen 3 poppetjes. Val buiten de boot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven