all stars..leuk?
dinsdag 4 mei 2010 om 16:13
dinsdag 4 mei 2010 om 16:46
Zoow lekker veel reacties.
Ik ben dus ook een sneakers typje, gewoon casual gekleed meestal en loop heerlijk op platte schoenen.
Sneakers, ballarina's, slippertjes etc.
Maar ik twijfelde dus echt over die all stars! Vind mensen er altijd leuk mee staan maar bij mezelf meer zoiets dat mensen denken "kijk haar een beetje jong doen.."
Heb zelf dus nog rode liggen van op de middelbare school, altijd zuinig op geweest en dus nog niet versleten.
Denk dat ik ze morgen inderdaad weer eens probeer onder een spijkerbroek.
Leuk om te lezen dat er hier meer dragers zijn en dertigers!! haha
Ik ben dus ook een sneakers typje, gewoon casual gekleed meestal en loop heerlijk op platte schoenen.
Sneakers, ballarina's, slippertjes etc.
Maar ik twijfelde dus echt over die all stars! Vind mensen er altijd leuk mee staan maar bij mezelf meer zoiets dat mensen denken "kijk haar een beetje jong doen.."
Heb zelf dus nog rode liggen van op de middelbare school, altijd zuinig op geweest en dus nog niet versleten.
Denk dat ik ze morgen inderdaad weer eens probeer onder een spijkerbroek.
Leuk om te lezen dat er hier meer dragers zijn en dertigers!! haha
dinsdag 4 mei 2010 om 17:13
dinsdag 4 mei 2010 om 18:23
Ík heb ze niet, ik vond en vind ze niet lekker lopen. Bij mij lag de zool er tot 3 keer toe binnen 3 maanden finaal onderuit. (Lees de gaten erin) Daarna opgehouden met proberen. (Al vind ik die blondie excemplaren van hierboven helemaal geweldig, die met dat ei ook)
Ben persoonlijk van mening dat je aan moet trekken waar je je goed in voelt/lekker loopt. En als dat voor jouw Allstars zijn trek je ze toch aan.
Ben persoonlijk van mening dat je aan moet trekken waar je je goed in voelt/lekker loopt. En als dat voor jouw Allstars zijn trek je ze toch aan.
dinsdag 4 mei 2010 om 18:29
Als ik thuis kom van mijn werk (netjes en met hakken) is het eerste wat ik doe een spijkerbroek aantrekken met mijn allstars er onder.
Niks loopt zo lekker als allstars, bij voorkeur al enige tijd (jaren) ingelopen.
Sinds ik ontslag heb genomen op mijn werk (gaat over een paar maanden in) doe ik zo op vrijdag, mits geen externe afspraak, ook aan naar mijn werk
Niks loopt zo lekker als allstars, bij voorkeur al enige tijd (jaren) ingelopen.
Sinds ik ontslag heb genomen op mijn werk (gaat over een paar maanden in) doe ik zo op vrijdag, mits geen externe afspraak, ook aan naar mijn werk
dinsdag 4 mei 2010 om 18:32