3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
woensdag 5 mei 2010 om 14:02
Aaah wat een lief topic weer. En mooie bar...
Ik ben een beetje gaar dus ik drink even niet op dit moment. (sluit niet uit dat dit later nog wel het geval gaat worden)
Aan iedereen een hele goede middag. En vooral een fijne middag/ dag/ avond.
Choco succes met verven. Josje van harte gefeliciteerd met de jarige. BAM, zennnn je hebt geen hartaanval. Wat Rosanna al zegt: rustig ademhalen. Min niet verkouden worden hoor!!
*gaat er weer vandoor*
Ik ben een beetje gaar dus ik drink even niet op dit moment. (sluit niet uit dat dit later nog wel het geval gaat worden)
Aan iedereen een hele goede middag. En vooral een fijne middag/ dag/ avond.
Choco succes met verven. Josje van harte gefeliciteerd met de jarige. BAM, zennnn je hebt geen hartaanval. Wat Rosanna al zegt: rustig ademhalen. Min niet verkouden worden hoor!!
*gaat er weer vandoor*
woensdag 5 mei 2010 om 14:04
goedemiddagggggggggg
vage vage vage vage shit!!!! ik kreeg gister steeds foutmeldingen als ik het forum op wilde zo'n mooi roze scherm waarvan je smijtneigingen krijgt... wilde even helpen naar die 5000 ... en daarnet weer... netjes uitgelogd... toen kon ik ineens wel op hetforum kijken... op hoop van zegen weer ingelogd... en tada... jezus... ik wil er een gebruiksaanwijzing bij de volgende keer...
maar om weer even mosterd te zijn: HAPPY 50 TOPIC... en om even aardig te zijn zal ik zelf de kaas bij die mosterd serveren...
vage vage vage vage shit!!!! ik kreeg gister steeds foutmeldingen als ik het forum op wilde zo'n mooi roze scherm waarvan je smijtneigingen krijgt... wilde even helpen naar die 5000 ... en daarnet weer... netjes uitgelogd... toen kon ik ineens wel op hetforum kijken... op hoop van zegen weer ingelogd... en tada... jezus... ik wil er een gebruiksaanwijzing bij de volgende keer...
maar om weer even mosterd te zijn: HAPPY 50 TOPIC... en om even aardig te zijn zal ik zelf de kaas bij die mosterd serveren...
woensdag 5 mei 2010 om 15:15
Naja zoals josje zegt, is weer iets mis gegaan maar goed uitgepajt Wilde uitgroei bijwerken, goudblond, maar het is donker geworden. Heel mooi want toch besloten als brunette te gaan trouwen! Meteen ook ff mn wenkbrauwen geverfd en ge-epileerd, looking good al zeg ik het zelf
Nu lekker gamen!
En BAM goed gedaan! Zennn...
Adios!
Nu lekker gamen!
En BAM goed gedaan! Zennn...
Adios!