Het Blok 2010
vrijdag 30 april 2010 om 13:54
quote:Marbles schreef op 29 april 2010 @ 23:30:
Nou, ik baal dr van dat Petra en Oene eruit zijn!
Ik vond dit verreweg het leukste stel, vooral Petra vond ik superleuk. Wat een lieve vrouw.
Lief lief???? Echt, ik zie alleen twee zweverds in Petra en Oene, die hun gebrek aan klusvaardigheid overschreeuwen met "we zijn zo creatief". Wat helemaal grappig is, is dat ze anderen afkraken want ze zijn zo negatief.... de enige negatieve stellen in het blok waren zij en het stelletje op de vierde....
Ik heb een beetje hekel aan mensen die zeggen echt een bepaalde instelling te hebben.... maar in praktijk het tegenovergestelde gedrag laten zien...
Nou, ik baal dr van dat Petra en Oene eruit zijn!
Ik vond dit verreweg het leukste stel, vooral Petra vond ik superleuk. Wat een lieve vrouw.
Lief lief???? Echt, ik zie alleen twee zweverds in Petra en Oene, die hun gebrek aan klusvaardigheid overschreeuwen met "we zijn zo creatief". Wat helemaal grappig is, is dat ze anderen afkraken want ze zijn zo negatief.... de enige negatieve stellen in het blok waren zij en het stelletje op de vierde....
Ik heb een beetje hekel aan mensen die zeggen echt een bepaalde instelling te hebben.... maar in praktijk het tegenovergestelde gedrag laten zien...
zaterdag 1 mei 2010 om 16:43
woensdag 5 mei 2010 om 20:44
woensdag 5 mei 2010 om 20:50
Ik denk ook dat ze het moeilijk gaan krijgen. Lijkt me zoiezo al lastig om iemand anders z'n bende te ruimen. Vraag me af of ze het allemaal gaan redden. Badkamer helemaal overnieuw, huiskamer en slaapkamer nog afmaken, en de resterende rekeningen van P&O. En dan het contact met de anderen. Is ook niet altijd even makkelijk.
Ben blij dat ik niet hoef.
Ben blij dat ik niet hoef.