LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
dinsdag 4 mei 2010 om 21:34
Heb net #dam en #dodenherdenking op twitter bekeken. Mondjesmaat komt er steeds meer info binnen (ook veel onzin natuurlijk). Grappig hoe dat werkt in deze tijd, hè? Echt ongelofelijk hoe snel nieuws gaat.
Ik vind de paniek niet zo gek trouwens als iemand tijdens 2 minuten stilte met een mobiel staat te klooien en vervolgens heel hard gaat schreeuwen dan zou ik ook denken aan een aanslag.
Zijn de kindjes daarna wel weer rustig naar bed gegaan, Lien?
Het duurde bij wel even voordat ik de schrik uit mijn lijf was.
Ik vind de paniek niet zo gek trouwens als iemand tijdens 2 minuten stilte met een mobiel staat te klooien en vervolgens heel hard gaat schreeuwen dan zou ik ook denken aan een aanslag.
Zijn de kindjes daarna wel weer rustig naar bed gegaan, Lien?
Het duurde bij wel even voordat ik de schrik uit mijn lijf was.
dinsdag 4 mei 2010 om 22:03
Jep, kindjes waren eerder geschrokken van mijn schrik dan van wat op tv gebeurde. Kiloknaller "mama, dat is vast gewoon een boef hoor". En gingen al naar bed na speech Balkenende en denken nu dus dat er iemand onwel werd en zijn rustig gaan slapen (en dat Kiloknaller dan toch al zei, het was vast een boef, hij wist het al ).
Brr, ben blij dat ik er niet tussen stond, want je hebt zo slecht overzicht dan en zeker als iedereen zo uit elkaar stuift en eigenlijk niet weg kan.
Brr, ben blij dat ik er niet tussen stond, want je hebt zo slecht overzicht dan en zeker als iedereen zo uit elkaar stuift en eigenlijk niet weg kan.
dinsdag 4 mei 2010 om 22:03
Ik heb het niet gezien. Onhandige timing, was Moshje aan het voeden in bed. Wel extra vredig gevoed. Totdat inderdaad Pebblo geschokt kwam vertellen dat er wat gebeurd was. Pebbeltjes keken mee en waren ook echt onder de indruk. Sowieso al, Pebblo had al verteld over oorlog en Anne Frank enzo, en toen ook nog dit.
Sjonge, wat een schrik zeg, maar ik kan me de paniek goed voorstellen. Als het ergens begint weet je gewoon niet wat er aan de hand is en gaat het als een lawine door de massa. Beangstigend ook.
Wind, van andere orde. Speelgoedje jongens ligt idd hier. Opsturen?
Sjonge, wat een schrik zeg, maar ik kan me de paniek goed voorstellen. Als het ergens begint weet je gewoon niet wat er aan de hand is en gaat het als een lawine door de massa. Beangstigend ook.
Wind, van andere orde. Speelgoedje jongens ligt idd hier. Opsturen?
dinsdag 4 mei 2010 om 22:24
woensdag 5 mei 2010 om 08:45
Nou, ik heb speeltuindate afgezegd. Poppetje heeft echt een slechte nacht gehad, had vannacht gloeiende koorts, zo zielig, net een kacheltje dat je uit bed haalt. Ze werd wakker met 38.5, dat gaat een paracetamolletje niet oplossen. Maar baal er wel van, had er echt zin in. We gingen naar Oud Valkeveen, kennen jullie dat?
Nu maar een dagje thuis keutelen, ook niet heel erg.
Nu maar een dagje thuis keutelen, ook niet heel erg.
woensdag 5 mei 2010 om 09:33
Ach, jammer dat Poppetje nog ziek is.
Heeft ze er zelf veel last van?
Heb even de site bekeken en inderdaad... het lijkt er inderdaad heel erg op! Hij wordt dan huilend en schoppend 'wakker' en we krijgen geen contact met hem. Laten we hem met rust dan wordt het erger en proberen we hem te troosten dan ook. Echt heel vervelend want het wordt steeds erger gedurende de 'aanval'. Bij BRS duuurt het wel een half uur. Gisteren heb ik hem uiteindelijk bij ons in bed genomen (hij sliep weer bij KW) en een uur nadat we zijn gaan slapen had hij het weer. Echt heel vervelend...
Ja, die beker ligt hier! Ik wilde het al elke vragen, maar vergat het steeds. Wil je dta ik hem opstuur of neem ik hem 5 juni mee?
Iedereen vrij vandaag? Nog leuke plannen?
Ik heb vanmiddag om 13.00 uur een afspraak in Utrecht bij een bureau en realiseer me nu dat dit wel een rare dag is. Zo maar even checken of het wel doorgaat.
Ik wil douchen, maar de man die de ketel komt controleren zou tussen 09.00 en 10.00 uur komen dus niet handig om dan te gaan douchen want hij gaat vast het water afsluiten.
Heeft ze er zelf veel last van?
Heb even de site bekeken en inderdaad... het lijkt er inderdaad heel erg op! Hij wordt dan huilend en schoppend 'wakker' en we krijgen geen contact met hem. Laten we hem met rust dan wordt het erger en proberen we hem te troosten dan ook. Echt heel vervelend want het wordt steeds erger gedurende de 'aanval'. Bij BRS duuurt het wel een half uur. Gisteren heb ik hem uiteindelijk bij ons in bed genomen (hij sliep weer bij KW) en een uur nadat we zijn gaan slapen had hij het weer. Echt heel vervelend...
Ja, die beker ligt hier! Ik wilde het al elke vragen, maar vergat het steeds. Wil je dta ik hem opstuur of neem ik hem 5 juni mee?
Iedereen vrij vandaag? Nog leuke plannen?
Ik heb vanmiddag om 13.00 uur een afspraak in Utrecht bij een bureau en realiseer me nu dat dit wel een rare dag is. Zo maar even checken of het wel doorgaat.
Ik wil douchen, maar de man die de ketel komt controleren zou tussen 09.00 en 10.00 uur komen dus niet handig om dan te gaan douchen want hij gaat vast het water afsluiten.
woensdag 5 mei 2010 om 10:15
Jeetje, dat was eng gisteravond he. Wij zaten met de meiden te kijken en het was alleen maar ongeloof wat we voelden. Het stomme was dat ik net zat te bedenken dat ik graag een keer naar Dodenherdenking toewil(de) met Schorrie.
Eerlijk gezegd moest ik er een beetje om huilen. En helemaal toen Wim Lex Bea even lekker bij haar schouders pakte. Maar wat zwabberde Bea de dam weer op zeg. Ik denk dat echt door haar hoofd is geschoten dat ze er nu maar eens mee moet kappen, met het Koningsschap. Elke keer die schrik en angst. En dan staat ze daar weer, zonder Claus.
Harrie is gewoon aan het werk, dus hier eigenlijk niet echt het gevoel dat het een speciale dag is. Ga vanmiddag naar een verjaardag, zou kunnen dat het in de buurt bij Nathje is. Kom er voor het eerst omdat jarige er pas naar toe verhuisd is.
Oud Valkeveen is misschien wel leuk voor een date een keer met kindjes?
Eerlijk gezegd moest ik er een beetje om huilen. En helemaal toen Wim Lex Bea even lekker bij haar schouders pakte. Maar wat zwabberde Bea de dam weer op zeg. Ik denk dat echt door haar hoofd is geschoten dat ze er nu maar eens mee moet kappen, met het Koningsschap. Elke keer die schrik en angst. En dan staat ze daar weer, zonder Claus.
Harrie is gewoon aan het werk, dus hier eigenlijk niet echt het gevoel dat het een speciale dag is. Ga vanmiddag naar een verjaardag, zou kunnen dat het in de buurt bij Nathje is. Kom er voor het eerst omdat jarige er pas naar toe verhuisd is.
Oud Valkeveen is misschien wel leuk voor een date een keer met kindjes?
woensdag 5 mei 2010 om 15:04
Ja dat dacht ik al Lien, dat het niet ver bij jou vandaan was. Ik ben er nog nooit geweest hoor, maar het leek me leuk. Vind het wel duur, bijna tien euro pp. Maar misschien is het het wel waard.
Zijn uiteindelijk hier maar naar de speeltuin gegaan. Moeder van vriendje belde of we meegingen en durfde het zo dichtbij met Poppetje wel aan. En ging eigenlijk heel goed, we hebben het er tweeeneenhalf uur volgehouden, de jongens hebben genoten. Dim is gebleven en wordt straks thuisgebracht en Poppetje en Sum zijn in de auto in slaap gevallen. Zou dus nu relaxtijd moeten hebben maar de poets is er nog en die vindt het maar wat gezellig dat ik er ben .
Ik had ook echt te doen met Beatrix, het is ook altijd wat de laatste tijd. En ik vond het ook zo lief hoe Willem Alexander haar nog even vastpakte.
Zijn uiteindelijk hier maar naar de speeltuin gegaan. Moeder van vriendje belde of we meegingen en durfde het zo dichtbij met Poppetje wel aan. En ging eigenlijk heel goed, we hebben het er tweeeneenhalf uur volgehouden, de jongens hebben genoten. Dim is gebleven en wordt straks thuisgebracht en Poppetje en Sum zijn in de auto in slaap gevallen. Zou dus nu relaxtijd moeten hebben maar de poets is er nog en die vindt het maar wat gezellig dat ik er ben .
Ik had ook echt te doen met Beatrix, het is ook altijd wat de laatste tijd. En ik vond het ook zo lief hoe Willem Alexander haar nog even vastpakte.
woensdag 5 mei 2010 om 20:29
Zo. Wilde administratie gaan doen maar Harrie heeft zijn bankpasjes mee dus er valt dan weinig te betalen. Kan ik mooi andere dingen doen tot hij thuiskomt. Straks iig Het Blok opzetten.
Vanmiddag gezellige verjaardag gehad. Ik moest de afslag hebben die ik ook kan nemen als ik naar Wind zou gaan. Weet nu hoe ik moet rijden als ik niet via de A13 ga. Volgende week maar proberen.
O ja, volgende week, zit net met Harrie af te spreken dat we bij zijn moeder gaan slapen. Maar Schorrie ging natuurlijk bij Wind slapen. Snel Harrie even bellen om te zeggen dat hij zijn moeder nog niet moet bellen! Shit, hij is in gesprek, hopelijk ben ik op tijd. Gelukkig, hij had nog niet gebeld .
Vanmiddag gezellige verjaardag gehad. Ik moest de afslag hebben die ik ook kan nemen als ik naar Wind zou gaan. Weet nu hoe ik moet rijden als ik niet via de A13 ga. Volgende week maar proberen.
O ja, volgende week, zit net met Harrie af te spreken dat we bij zijn moeder gaan slapen. Maar Schorrie ging natuurlijk bij Wind slapen. Snel Harrie even bellen om te zeggen dat hij zijn moeder nog niet moet bellen! Shit, hij is in gesprek, hopelijk ben ik op tijd. Gelukkig, hij had nog niet gebeld .
woensdag 5 mei 2010 om 21:41
Lekker dagje gehad. Vanmiddag met gezin naar recreatieplas hier in de stad geweest in natuurgebied en daar was een roofvogelshow, parachuteshow en veel stadgenoten met kinderen. Dus de kinderen hebben genoten! Lekker op een terras gezeten en we kwamen ook mijn ouders nog tegen. En toen besloten naar de Griek te gaan en mijn broertje en vriendin sloten ook nog aan. Zo leuk geweest!
Oh, ZCHT wordt nu al wakker!
Mooi, kan ik lekker vroeg naar bed
Oh, ZCHT wordt nu al wakker!
Mooi, kan ik lekker vroeg naar bed
woensdag 5 mei 2010 om 21:42
Zit je ook het Blok te kijken Morrie? Wat erg hè, die ongelukjes bij dat nieuwe stel. Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijken naar de tv.
Psst je noemt een naam in je post van vanochtend!
Lila, hoe is het nu met Poppetje? Beetje opgeknapt?
Apie zei vanmiddag in de auto dat er een stuk van haar kies af was. Dus bij thuiskomt kijken in haar mondje. Is er geen stuk van haar kies af maar komen er twee nieuwe kiezen door! Echt grote mensen kiezen! Wat een mijlpaal weer!
Psst je noemt een naam in je post van vanochtend!
Lila, hoe is het nu met Poppetje? Beetje opgeknapt?
Apie zei vanmiddag in de auto dat er een stuk van haar kies af was. Dus bij thuiskomt kijken in haar mondje. Is er geen stuk van haar kies af maar komen er twee nieuwe kiezen door! Echt grote mensen kiezen! Wat een mijlpaal weer!
woensdag 5 mei 2010 om 21:49
woensdag 5 mei 2010 om 21:53
woensdag 5 mei 2010 om 22:03
Wauw al wiebeltanden, dan ben je echt 'vet groot' volgens Dim. Die wil ook een tand eruit want dat heeft een van zijn vriendjes uit groep 2 ook.
Poppetje was alweer een stuk beter vandaag, de koorts is eigenlijk alleen nog maar gezakt na het wakker worden. Morgen weer naar het kdv.
Ik geniet echt volop van deze vakantie zeg, heerlijk zo zonder stress 's ochtends. Morgen dagje werken, maar goed, één dag is wel te overzien natuurlijk .
Poppetje was alweer een stuk beter vandaag, de koorts is eigenlijk alleen nog maar gezakt na het wakker worden. Morgen weer naar het kdv.
Ik geniet echt volop van deze vakantie zeg, heerlijk zo zonder stress 's ochtends. Morgen dagje werken, maar goed, één dag is wel te overzien natuurlijk .
woensdag 5 mei 2010 om 22:11
donderdag 6 mei 2010 om 15:28
WInd, Bruce Lightyear pistool opsturen kost ook via de zaak nog wel een euro of 5-6. Had dat wel enthousiast geroepen maar niet nagedacht. ik moet even uitzoeken wat het exacte bedrag is (gaat op gewicht, ik betaal een vast bedrag en een x bedrag per kilogram), maar anders toch maar even laten liggen tot we elkaar zien?
En over kinderen en wapentuig en principes... Ik ben daar dus niet tegen, omdat ik denk dat ze ook met andere dingen dan een pistool gaan schieten. En mijn kinderen zijn ook niet zo schieterig.
Maar, we hebben het er nog niet over gehad of Klein Pebbeltje heeft een bazooka gemaakt van papier en schiet iedereen neer.
Moshje heeft gewend, ik heb een brok weggeslikt en kind heeft geen enkel hapje fruit gegeten, geen fles gedronken en niet geslapen in de 3 uurtjes dat hij daar was. Ach gossie.
Ik moet echt even doorbijten en breng hem dus morgen (zijn echte dag) weer. Maar mijn hart breekt bij de gedachte dat het nu een hele dag wordt.
En over kinderen en wapentuig en principes... Ik ben daar dus niet tegen, omdat ik denk dat ze ook met andere dingen dan een pistool gaan schieten. En mijn kinderen zijn ook niet zo schieterig.
Maar, we hebben het er nog niet over gehad of Klein Pebbeltje heeft een bazooka gemaakt van papier en schiet iedereen neer.
Moshje heeft gewend, ik heb een brok weggeslikt en kind heeft geen enkel hapje fruit gegeten, geen fles gedronken en niet geslapen in de 3 uurtjes dat hij daar was. Ach gossie.
Ik moet echt even doorbijten en breng hem dus morgen (zijn echte dag) weer. Maar mijn hart breekt bij de gedachte dat het nu een hele dag wordt.