3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Haar andere boeken vond ik ook vermakelijk. Leest lekker weg en moest zelfs heel af en toe hardop lachen.
Enneaaa ik kwam gewoon met ze aan de praat in de kroeg hier

Maar gelukkig vlieg ik morgen weer terug dus dan zie ik ze nooit meer.

En we hebben nog wel wat biertjes gedronken dus het viel allemaal wel mee. Ze wilde het nog over voetbal hebben maar dat heeft bij mij geen zin, Ik kijk het nooit en weet er echt niets vanaf
hahah je beschrijft het zeer mooi"how to catch THE spider"

... ik zie het gewoon voor me!
Ik heb het boek ook gelezen idd, en vond het toen wel een goed boek.

Daar zat duidelijker de afwisseling tussen wat humor en de onderliggende drama in.
B trek je jas maar aan als je hier uitstapt. Je hebt het wel naar je zin gehad he?
@Boarder Altijd gezellig gewoon zomaar gesprekken met zomaar mensen. Leukste wat er is ....
Maar T, ik heb het met muizen/ratten. Dan word ik ''hysterisch''.
Iry, voel je je weer wat beter?
quote:mocy schreef op 06 mei 2010 @ 00:45:

Maar T, ik heb het met muizen/ratten. Dan word ik ''hysterisch''.Daar heb ik het nu weer niet mee. Mijn zus is ook niet bang voor spinnen maar gaat op een stoel staan als ze een muisje voorbij ziet komen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Zo hebben we allemaal wat toch. Ik zie nu pas dat er weer een nieuw muizentopic is. Lig altijd in een deuk om de posts.
quote:mocy schreef op 06 mei 2010 @ 00:39:

T of ik een schrijver, zanger mag zal mij worst wezen. Het gaat om het afgeleverde product.Oh nee, elke keer als iemand het over haar heeft, hoor ik in gedachten die raspende stem en moet ik altijd denken aan wat ze Rob Oudkerk geflikt heeft. Brrr, eng mens.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:mocy schreef op 06 mei 2010 @ 00:46:

Iry, voel je je weer wat beter?

Nee, verre van dat

Maar juist daarom moet er wat gedaan worden, van hetzelfde blijven doen lost het sowieso niet op.
Oh ja, van muizen ga ik ook flippen! Brr.....
Ik heb het prima naar mijn zin gehad en ben eigenlijk nog niet klaar om naar Nederland te gaan. Maar goed wat doe je eraan.

Ga trouwens maar slapen want over 10 uur moet ik uitchecken

En wat betreft de spinnen.Die beestjes doen niets en anders doet een oude krant wonderen
Dan vind ik het helemaal goed dat je er mee aan de slag gaat. En wat je zegt, niks doen wordt het ook niet beter van, maar ik weet dat het heel veel energie en moed kost.
B goede terugreis en trustuh!
Ja het kost mij behoorlijk wat kruim idd, maar het levert dan ook weer wat op
Oh dat topic over die muizenval. Dat vind ik zo zielig.

Man had vroeger slangen en die voerde hij toen ze nog klein waren muizen e.d. Op een keer had hij nog 1 muisje over, de slang zat vol. Na 2 dagen haalde hij op mijn verzoek het muisje eruit en die heb ik toen een paar dagen verzorgd totdat ik hem naar de kinderboerderij, daar hadden ze een muizendorp heb gebracht. Ik had hem zelfs een naam gegeven: meneer De Bruin. Dit stond ook op het bordje op bij het muizendorp.
tbl1966 wijzigde dit bericht op 06-05-2010 00:56
Reden: ik weet echt wel dat je verzorgd met een d schrijft ;-)
% gewijzigd
Goede reis Boarder voor straks!

En voor nu, slaap lekker.
Brrr... slangen.
Minder eng dan spinnen
quote:tbl1966 schreef op 06 mei 2010 @ 00:55:

daar hadden ze een muizendorp heb gebracht. Ik had hem zelfs een naam gegeven: meneer De Bruin. Dit stond ook op het bordje op bij het muizendorp.
lach je me nou uit
Nee hoor T, toe
""Op een keer had hij nog 1 muisje over, de slang zat vol.""

Sorry, maar dat vind ik er echt ook zo komisch staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven