3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
donderdag 6 mei 2010 om 10:01
Mogguh.
Heerlijk geslapen, gewekt door oudste die zei dat de containerauto al was geweest
In pyjama met slaaphaar en panda-ogen die dingen maar in een andere straat geparkeerd waar die nog langs moest...
Iry wat gek he dat ik enorm van slag was van die film en jij 'm maar zo-zo vond.
(ben ik dan echt zo'n huilie?)
Ik mis een kind, was even vergeten dat ze uit logeren was
Heerlijk geslapen, gewekt door oudste die zei dat de containerauto al was geweest
In pyjama met slaaphaar en panda-ogen die dingen maar in een andere straat geparkeerd waar die nog langs moest...
Iry wat gek he dat ik enorm van slag was van die film en jij 'm maar zo-zo vond.
(ben ik dan echt zo'n huilie?)
Ik mis een kind, was even vergeten dat ze uit logeren was
donderdag 6 mei 2010 om 13:15
He Bam,
Ik ben de laaste tijd ook betst een hullie hoor.
Waarschijnlijk zat jij gewoon in een andere modus dan ik tijdens de film en waren er aspecten in die jou meer konden raken.
Ik heb nog wel even na zitten denken over de film toen ik op bed lag.
Ik denk dat ik mij over sommige dingen meer wat kwaad zat te maken of het mij op zijn minst irriteerde.
Dat zette mij in een andere modus dan er emotioneel van te worden.
En wat ik al eerder schreef vond ik dat de film nogal zwabberde waardoor ik er niet in meegesleurd kon worden.
Nou ja zo zie je maar dat er verschillend op gereageerd wordt, zoals ik ook las in in het topic entertainment.
Ik ben de laaste tijd ook betst een hullie hoor.
Waarschijnlijk zat jij gewoon in een andere modus dan ik tijdens de film en waren er aspecten in die jou meer konden raken.
Ik heb nog wel even na zitten denken over de film toen ik op bed lag.
Ik denk dat ik mij over sommige dingen meer wat kwaad zat te maken of het mij op zijn minst irriteerde.
Dat zette mij in een andere modus dan er emotioneel van te worden.
En wat ik al eerder schreef vond ik dat de film nogal zwabberde waardoor ik er niet in meegesleurd kon worden.
Nou ja zo zie je maar dat er verschillend op gereageerd wordt, zoals ik ook las in in het topic entertainment.
donderdag 6 mei 2010 om 14:20
Ik ben de hele dag alleen en vind het lekker maar toch ook niet. Ben nogal benieuwd hoe therapie morgen verloopt..
Ik ben weer bezig met de bedankjes, echt waar ben ik aan begonnen.. 160 'dingen' maken pfff... Maar het word wel leuk en persoonlijk dus daar doe ik het voor
Nou peuk is bijna op dus ik ga weer verder. Adios!
donderdag 6 mei 2010 om 15:52
quote:courageux schreef op 06 mei 2010 @ 15:49:
heb je de staatsloterij gewonnen dan? Nou... we hadden met Koninginnedag een straatje gekocht. Ik had de uitslag gekeken ('s avonds laat, paar portjes op ) Ik dacht dus dat we 50 euro hadden gewoon totaal (= 100 euro verlies). Vandaag ging Bianco de loten inleveren... haalt ie gewoon 325 euro op!!! Gelijk weer een straatje gekocht voor de 10e mei!
heb je de staatsloterij gewonnen dan? Nou... we hadden met Koninginnedag een straatje gekocht. Ik had de uitslag gekeken ('s avonds laat, paar portjes op ) Ik dacht dus dat we 50 euro hadden gewoon totaal (= 100 euro verlies). Vandaag ging Bianco de loten inleveren... haalt ie gewoon 325 euro op!!! Gelijk weer een straatje gekocht voor de 10e mei!