De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
donderdag 6 mei 2010 om 16:39
quote:Jala5 schreef op 06 mei 2010 @ 13:06:
Helaas Binkie, volgens mij wordt het ook niet uitgezonden, hoeveel herhaling van herhaling van herhalingen wij ook kijken
groetjes
[afbeelding]
wilde nog wel even laten weten dat ik het Ave Maria bijna onder de knie heb.
Daar kon jij wel eens vet gelijk in hebben, Jalaatje.
Inderdaad, de vuile was blijft in Brasschaat, lekker in de mand liggen.
De Belgische fans zeiden het al. "wat je niet ziet, is er ook niet" .
Meid, een groot compliment, wat betreft je volhardendheid, om met je gezemelzang prachtige stem, een doorbraak te forceren, op 'onze' grote bruiloft!.
De gehele wereldpers is natuurlijk aanwezig, om dit enorme evenement,(er wordt zelfs gefluisterd, Huwelijk van de eeuw!! ), te mogen verslaan.
Heel geraffineerd Jala, om je kans zo te benutten, in de schijnwerpers
mee te waven, op de enorme populariteit van D&N.
Ik heb zo'n voorgevoel, dat het helemaal gaat lukken met jouw carriere!!.
P.S. zou een 2e stem erbij niet nog mooier klinken?.
Ik zing niet onverdienstelijk, mag je weten.
Ik hoor van je,
Salutkes hé, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Helaas Binkie, volgens mij wordt het ook niet uitgezonden, hoeveel herhaling van herhaling van herhalingen wij ook kijken
groetjes
[afbeelding]
wilde nog wel even laten weten dat ik het Ave Maria bijna onder de knie heb.
Daar kon jij wel eens vet gelijk in hebben, Jalaatje.
Inderdaad, de vuile was blijft in Brasschaat, lekker in de mand liggen.
De Belgische fans zeiden het al. "wat je niet ziet, is er ook niet" .
Meid, een groot compliment, wat betreft je volhardendheid, om met je gezemelzang prachtige stem, een doorbraak te forceren, op 'onze' grote bruiloft!.
De gehele wereldpers is natuurlijk aanwezig, om dit enorme evenement,(er wordt zelfs gefluisterd, Huwelijk van de eeuw!! ), te mogen verslaan.
Heel geraffineerd Jala, om je kans zo te benutten, in de schijnwerpers
mee te waven, op de enorme populariteit van D&N.
Ik heb zo'n voorgevoel, dat het helemaal gaat lukken met jouw carriere!!.
P.S. zou een 2e stem erbij niet nog mooier klinken?.
Ik zing niet onverdienstelijk, mag je weten.
Ik hoor van je,
Salutkes hé, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 6 mei 2010 om 17:09
Dames, pssssssssssssssssst........
Ik plaats even deze onweerstaanbare kiek van mijzelf.
Ik hoor net, uit héél betrouwbare bron, dat............................................................ JM hier weleens meeleest, als Carmen stiekum zit te drinken!!.
Mijn doel is, om mijn mooie benen te laten zien , om JM de boodschap mee te geven, dat ik ondanks mijn bekendheid, ook maar een heel gewoon mens ben!
Zal het zijn vruchten afwerpen??.
Salukes hé.........................
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 6 mei 2010 om 17:21
Hahaha dat filmpje !
'de camera's zitten daar dag en nacht'
quote:mjdh schreef op 06 mei 2010 @ 12:06:
Jean Marie verdient een lintje met zijn zeer ontroerende speech voordat hij gesigneerde boeken ging uitdelen. Tot tranen toe geroerd zaten wij aan de koffie. Nee, dit heeft zo'n impact dat we er even van moeten bijkomen. We hebben gewoon de rest van de avond stil en vol emoties elkaars hand vasthoudend op de bank gezeten. Wat een man, wat een inhoudt en wat een vechtersmentaliteit. Dat kun je zien, dat voel je en dat merk je...... God, ik krijg het al weer te kwaad al ik dit zo opschrijf. Vegeef me, wij trekken ons even terug...
M
sterkte ermee
'de camera's zitten daar dag en nacht'
quote:mjdh schreef op 06 mei 2010 @ 12:06:
Jean Marie verdient een lintje met zijn zeer ontroerende speech voordat hij gesigneerde boeken ging uitdelen. Tot tranen toe geroerd zaten wij aan de koffie. Nee, dit heeft zo'n impact dat we er even van moeten bijkomen. We hebben gewoon de rest van de avond stil en vol emoties elkaars hand vasthoudend op de bank gezeten. Wat een man, wat een inhoudt en wat een vechtersmentaliteit. Dat kun je zien, dat voel je en dat merk je...... God, ik krijg het al weer te kwaad al ik dit zo opschrijf. Vegeef me, wij trekken ons even terug...
M
sterkte ermee
donderdag 6 mei 2010 om 19:30
zaterdag 8 mei 2010 om 09:03
zaterdag 8 mei 2010 om 18:45
Bruce is gewoon leuk als zijn moeder niet achter zijn poep aan het aanlopen is. Hij was iid. aandoenelijk. En wat een reclame he die buikgriep van JM, hebben we goed het medicijn in beeld gezien, want je kan me een hoop wijs maken (echt), maar niet dat iemand met buikgriep zoveel vlees met witte saus kan wegkrijgen als je zo ziek bent, maarja.
Wat ik echt raar vond is de jaloezie van Nicolas naar zijn Debby toe.(in de sportschool)
Wat ik echt raar vond is de jaloezie van Nicolas naar zijn Debby toe.(in de sportschool)
woensdag 12 mei 2010 om 15:44
quote:louisavuitton schreef op 12 mei 2010 @ 12:32:
Ik ben een beetje Pfaff-moe.
\
GAAAAAAAAAAAAAAAP,
Ik ook,
het zo eens analyserende, is de moeheid langzaamaan toegeslagen sinds den Bompa dood is. Hij hield het nog een beetje bij elkaar, maar nu zijn ze losgeslagen,
en gaat het echt alleen nog maar om Spullen, spullen , spullen, uiterlijk, uiterlijk, bla bla
zoals die belachelijke suite van Carmen en JM, met twee gigantische tv's, gezellig hoor,
en Lyndsey zo onfotogeniek als maar kan; b eentjes bij elkaar,
ja PFAFF voorjaarsvermoeidheid, en het weer werkt ook niet meer,
maar vergeet niet, het zijn maar mensen,
en we kunnen ze niet in de steek laten met de bruiloft!!!! Anders valt hun dag zo in het water;
momenteel zijn Dave en Bruce de enige twee die ik nog een beetje kan hebben,
op Debby ben ik helemaal afgeknapt en Nicholas ook;
al vond ik het wel weer schattig om te zien hoe Debby was bij JM"s optreden, heelemaal in love met haar vader, en hoe Nicholas ook JM als groot voorbeeld ziet,
begreep opeens waarom hij ook zo nodig op de catwalk moet en toen dat zang avontuur, Debby wil dat hij net als JM is en hij wil als JM zijn,
ik zou hun allemaal gewoon wel eens naar Expeditie Robinson willen sturen, dan kijken wie er overblijft...
Ik ben een beetje Pfaff-moe.
\
GAAAAAAAAAAAAAAAP,
Ik ook,
het zo eens analyserende, is de moeheid langzaamaan toegeslagen sinds den Bompa dood is. Hij hield het nog een beetje bij elkaar, maar nu zijn ze losgeslagen,
en gaat het echt alleen nog maar om Spullen, spullen , spullen, uiterlijk, uiterlijk, bla bla
zoals die belachelijke suite van Carmen en JM, met twee gigantische tv's, gezellig hoor,
en Lyndsey zo onfotogeniek als maar kan; b eentjes bij elkaar,
ja PFAFF voorjaarsvermoeidheid, en het weer werkt ook niet meer,
maar vergeet niet, het zijn maar mensen,
en we kunnen ze niet in de steek laten met de bruiloft!!!! Anders valt hun dag zo in het water;
momenteel zijn Dave en Bruce de enige twee die ik nog een beetje kan hebben,
op Debby ben ik helemaal afgeknapt en Nicholas ook;
al vond ik het wel weer schattig om te zien hoe Debby was bij JM"s optreden, heelemaal in love met haar vader, en hoe Nicholas ook JM als groot voorbeeld ziet,
begreep opeens waarom hij ook zo nodig op de catwalk moet en toen dat zang avontuur, Debby wil dat hij net als JM is en hij wil als JM zijn,
ik zou hun allemaal gewoon wel eens naar Expeditie Robinson willen sturen, dan kijken wie er overblijft...