Leef!

08-04-2010 00:29 1480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.

Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Moet even trots komen melden dat ik net een buurmeisje met wiskunde geholpen heb. Als mijn toenmalige docent dat zou kunnen zien, zou ie van zijn stoel vallen.

Niet bijster ingewikkeld, maar goed. Formaat: 0,3x²-4,8=y

Ergens heeft t kind een paar lessen zitten slapen, want dat worteltrekken en kwadrateren elkaars tegengestelde zijn was nog niet helemaal aangekomen. Ze heeft woensdag toets en lijkt het nu te snappen, morgen nog maar s kijken.

Goede daad voor de dag dus ook weer gedaan.
goed gedaan No, ik heb nooit iets gesnapt van wiskunde
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Brrr, het gaat vandaag helemaal niet zoals ik het zou willen. Er is iets raars met mijn ogen. Ik had het een paar dagen geleden 's avonds laat al en weet het toen aan vermoeidheid. Een deel van mijn ogen doet t niet lijkt het wel. Als ik een zin lees zie ik 2 letters wel, 1 letter niet. En zo is het ook met alles, overal zitten lichtgevende spikkels op. Ik word er kotsmisselijk van. Tuurlijk was mijn neuro vandaag niet te bereiken en de huisarts wees leuk naar de neuro. Morgen maar weer verder proberen en ondertussen proberen alles binnen te houden, maar mijn maag draait alle kanten op.

Rotziekte
Get No, das nie fijn!
Ok lieve No nu begrijp ik je misselijkheid... sterkte schat!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Gotsakke No, wat vervelend nu weer! Kalm aan mop!
Klinkt erg vervelend, die spikkels in je zicht... Zoebie (die schrijft mee op mijn topic) heeft ook al tijden last van witte vlekken in haar zicht; je bedenkt je pas hoe belangrijk het is als je ineens letters mist hè?

Verder weinig te melden vanuit Frankrijk; het regent, het is kouhoud, ik heb ruzie met het ziekenhuis, maar ik ben toch erg vrolijk vandaag! Waarom weet ik niet :-)

Als ik wist waardoor het kwam stuurde ik je een kilootje toe!
Heb je nou nog steeds ruzie met dat ziekenhuis?

Ik heb nu dus ook ruzie met ziekenhuis en assistente huisarts. Leuk hè ziek zijn.

We leven nog, dus verder hoor je me niet klagen.

Zoebie maar s vragen dan als het blijft, hoe je er aan went.

Hier was het vanmorgen lauwwarm, maar door de wind is het nu ook weer kouhoud. 6 mei en de verwarming aan, het moet niet gekker worden.
BAM, Freak, Floor, ja, ik doe t rustig aan. *zet zichzelf braaf op de bank*

(Ben errug blij met FireFox, want die kringelt mijn typefouten aan en de kringels zie ik wel. In de vorige zin staan er 3, maar die heb ik expres fout getypt.)
Ow en Robo, hou die kilo's nou maar bij jezelf. - weet nu wel hoe je ze kwijtraakt, je deelt ze gewoon uit... niet meer doen hoor -
Alleen even de OP gelezen (ik dacht dat het zo'n spiritueel topic ging worden en wilde al 'STERF' posten), maar dit had ik niet verwacht.

Noanne, ik ga je tóch sterkte wensen, nee, nee, geen medelijden, maar dat je lekker alles eruit haalt wat er in zit. En ik vind je instelling puik!
Maffe Digitalis. Als je t niet erg vind stel ik dat sterven nog even uit. Ga in ieder geval nu eerst douchen en wachten op ziekenhuis telefoon.
Ik leef met je mee No.....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Digitalis schreef op 07 mei 2010 @ 09:15:

(ik dacht dat het zo'n spiritueel topic ging worden en wilde al 'STERF' posten)

Digi toch, ik moest er wel om lachen in ieder geval.

Noanne, ik heb vanochten mijn ziekenhuistelefoontje gehad; nu jij nog!

Wacht je op iets spannends qua uitslag, of niet?
Nee hoor Robo, wil mijn persoonlijke-mei-sneeuwbui even voorleggen. Is toch wel een verandering ineens.

Heb vanmorgen gebeld en zou vandaag terug gebeld worden.
OK, ik snap dat je daar even over wil praten, ja.

Alleen niet te cryptisch hoor!

"Dokter, kunt u mijn sneeuwbui laten dooien?"

Mijn telefoontje was niet erg behulpzaam, ik moet dinsdag maar weer verder zien.

Sterkte met wachten!
Mogguh No.

Hoe is het met je dode pixels vandaag, alweer beter zicht?

Ik ben vanmorgen kwart over elf pas uit mijn coma ontwaakt, damn waarom luister ik ook niet beter naar Roosje?
Hee Noanne,

Wat naar van je ogen. Heb je al bericht van je neuroloog? Is het echt gezichtsvelduitval of zitten er spikkels voor?

Succes meid!
Haha Robo ik heb m gezegd; "het sneeuwt" en hij: "nee toch, ik ben op de fiets."

Goed, we kennen elkaar. Vanmiddag naar de oogarts om te kijken of er iets met mijn netvlies is en mocht dat niet zo zijn: scannen.
Evidenza, het zijn spikkels, maar niet zwart. En ik kan er niet omheen kijken. Raar dus.
Noanne, wat grappig!

Hij reageerde ook wel droog, met zijn fiets.

Succes vanmiddag bij de oogarts; ik hoop dat er wat positiefs uit komt voor je.
quote:noanne schreef op 07 mei 2010 @ 12:23:

Evidenza, het zijn spikkels, maar niet zwart. En ik kan er niet omheen kijken. Raar dus.Succes bij de oogarts vanmiddag. Ik duim dat het sneeuwen vanzelf ophoudt.
Hoe gaat het nu met je?
De oogarts kon niet echt wat bijzonders ontdekken, behalve dan dat ik de letters niet kon ontwaren

Ik denk zelf dat het aan mijn medicatie ligt, 's avonds na 23h gaat het lezen goed.

Was vrijdag met een aantal 3000+'ers uit eten en moest verplicht het verrassingsmenu.
Op dit moment sta ik even op standje overleven, weinig te melden voor leef! dus.

Komt wel weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven