intiem trouwen

07-05-2010 12:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag trouwen. nu hebben we altijd gedacht dat we dat groots wilde. veel vrienden en familie en een een mooie lokatie.

Nu zijn we onderhand wat jaren verder en we hebben niet een grote vriendenkring. daarom leek het ons heel erg leuk om een kleine intieme trouwerij te doen met alleen de familie. maar we wilen er wel iets bijzonders van maken. iets leuks doen. het gaat dan om een groepje van ongeveer 15 man. wie heeft er leuke ideeen?????
Wij zijn getrouwd met een groepje van in totaal 7 mensen, waaronder wij. De andere 5 waar op één na getuigen. We zijn aan het eind van de dag getrouwd en daarna hebben we heel luxe gegeten. Voor ons wat het prima, in het jaar daarvoor hebben we als familie afscheid moeten nemen van een mensen die ons heel dierbaar waren, dus een groot feest vonden wij op dat moment niet gepast.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wij hebben de daggasten (iets groter groepje trouwens) met de rondvaartboot een rondje door de stad laten maken.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Geen ideeën, maar lees wel mee
Geen idee wat jullie budget is, maar gezien het relatief kleine aantal gasten; een kasteeltje afhuren (of een gedeelte), daar een feestje, eten en een overnachting voor iedereen?

(iets wat mij geweldig lijkt)
Is trouwen in het buitenland iets? Je zou het in overleg met de mensen die belangrijk voor jullie zijn kunnen organiseren (niet plompverloren mensen met kosten opzadelen die ze niet kunnen dragen of waar ze geen vrije tijd voor hebben).

Man en ik zijn in het buitenland getrouwd. We hadden er voor kunnen kiezen om gewoon naar het gemeentehuis te gaan, maar we wilden wel graag dat ons huwelijk een speciale dag zou zijn (maar dan alleen voor ons tweetjes).

Er zijn diverse bureau's die trouwerijen in het buitenland verzorgen (o.a. World Wide Weddings en Extravacanza).
Mijn neef is vorig jaar getrouwd en die had een groepje van 18 mensen uitgenodigd. Buiten hun ouders, broers/zussen met aanhang ook een paar hele close vrienden (en mijn ouders - hun peetouders). Ze zijn 's morgens om 11 uur getrouwd, toen zijn ze naar een klein italiaans restaurant gegaan. Hebben een heerlijke lunch gekregen en een prachtige bruidstaart als toetje. De sfeer was heel intiem en knus. Mijn ouders hebben het als zeer bijzonder ervaren dat ze aanwezig mochten zijn.

Zelf zou ik nu een kleine groep mensen uitnodigen, trouwen, boswandeling maken en dan een enorme high tea in een romantisch kasteeltje ofzo. Niet meer zo groots en uitgebreid als toen (nu bijna 10 jaar geleden). Ik had niet eens de tijd met iedereen te praten of zelfs te dansen! Jammer!
Volg je hart. Dat klopt.
Sta voor dezelfde vraag. Heb ook nog geen idee, dus lees graag mee...
Trouwen op Vlieland, op het strand.

Daarna lekker uit eten gaan, de gasten vertrekken de volgende dag, en jij blijft met je lief nog een paar dagen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik ben laatst uitgenodigd voor een etentje in een bijzonder restaurant, onder het mom dat het stel beide verjaardagen wilde vieren op een speciale manier.

Bij binnenkomste champagne, bleek er een ambtenaar aanwezig te zijn en ging het stel in onze aanwezigheid trouwen (waren zo'n 20 man). Was voor alle gasten een enorme verrassing. Heb het zelf als heel bijzonder ervaren, maar geen idee of je zoiets bedoeld.
Wauw, wat een leuke ideeen allemaal. Wij zijn ooit op een bruiloft geweest waar het feest/eten (barbeque) gewoon thuis was in de tuin. Dat was heel relaxed en knus eigenlijk. Vond ik eerlijk gezegd gezelliger dan een 'grote' bruiloft.
Misschien niet wat je bedoelt, maar voor mij een bijzonder moment. We zijn niet echt lang samen (voor mijn gevoel wel, 2 jaar) en trouwen gaat er niet van komen. Maarrrr, tijdens een rit op de Veluwe kwamen we uit in Hoenderloo, waar een wit kerkje staat. Zo eenvoudig en zoo schattig, dat we allebei iets hadden van: als we ooit gaan trouwen, dan doen we het hier.

Het is overigens gewoon te huur voor bruiloften en feesten etc. Na afloop kun je zooo het nabij gelegen bungalowpark in met al je gasten. Misschien te simpel
Viva la vida
bedankt alvast voor alle leuke lieve reacties ben benieuwd wat er nog meer komt! maar staan alweer leuke dingen bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven