* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!

Miniclaire heeft pas maat 62/68, dus jouw jas is nog véél te groot Syl. Dacht meer dat die voor volgend jaar winter was. Maar natuurlijk heb ik ‘m nog! Als je iemand anders er nu al blij mee kan maken, dan mag dat ook hoor.

Maye, ik zal straks eens zoeken naar een plaatje.
nee joh, cas droeg m toch ook? en die was toen 7 maandjes oud in december.

Miniclaire is in december 10 maandjes. Ze doet dr naam dan echt eer aan: mini...hi hi
koffie, zwart graag...
Ik kaaaaaaaaan me er iets bij voorstellen, zou ook niet aan vislucht moeten denken! Als ik iets vies vind... Mijn collega's hadden nog wel eens de neiging vis te halen vorig schooljaar. En dat aten ze in onze mini-teamkamer op, vlak voordat zwangere ikzelf en zwangere andere collega pauze hadden... gingen elke keer bijna over onze nek.

Maar omdat nu te weren op een dagverblijf? Ik word ook onpasselijk van bananen (ja, vreemd, altijd al smerig gevonden!) en die worden juist het meest gegeten door de kids uit mijn klas! En drie keer raden wie die smerige dingen altijd open moet maken.. Is trouwens ook wel erg makkelijk fruit. Vind het ook wel jammer dat ik het niet lekker vind.

Pink, lieve meid, maak je niet druk. Misschien komt er wel een periode dat je weer wel wilt reageren, dat kan dan toch? Ik heb dat ook wel eens gehad hoor!

Syl, geweldig, zo'n beginnende terror-zoon! Hihi!

Gewoon je gevoel volgen, zoals Maye al zegt en inderdaad, wel eerst een keer waarschuwen en dan even op de gang staan bij herhaling. Geloof dat je een minuut moet nemen voor zijn leeftijd; dus bijna 2 jaar; bijna 2 minuten apart. Mijn vriendin doet het ook bij die van haar en t werkt goed.

En als je m terughaalt, even bespreken en goedmaken, altijd positief af sluiten.

gezellig Maye dat je komt! Als je wil, zet ik chips en cola neer, dan kun je je met Daantje vermaken! :-) Nee hoor, neem aan dat je ook komt om bij te kletsen!

Daantje heeft gisteren zijn eerste inentingen gehad. Het begon al goed 's ochtends, want om 9u bleek dat meneer zichzelf van onder tot boven had volgepoept. Plus alle voeding bijna had teruggegeven, dus mama en Daantje konden eerst in een nieuwe outfit voordat we wegkonden (moesten er om 9.20 zijn...) Maar ja, bij t verschonen merkte ik pas dat hij helemaal onder zat, dus inmiddels zat ook ik en t waskussen onder... Heb m bij kop en benen opgetild en in de badkamer op de badmat gelegd! Daar helemaal schoongepoetst met water en toen weer terug naar t waskussen, hoes eraf.

Kun je nagaan hoeveel was ik gisteren 'even' had!

Op t cb viel hij in mijn armen in slaap, maar werd wakker van de arts. Vrolijk lachen tegen haar, lekker aan t flirten, tot de eerste prik. Hij keek me echt zo aan van 'mmm, ik voelde iets en vond het niet leuk, maar misschien verbeeldde ik het me?'. Maar bij de tweede prik keek hij: 'ik verbeeldde het me dus niet, dit doet ECHT zeer!' en een grote schreeuw volgde. Die was wel over toen de naald eruit was. Bikkel he?

Hij keek de arts nog wel even aan met zo'n pruillipje en blik van 'zeg, ik dacht dat je leuk was!'.

Verder heeft ie er niet veel last van gehad. Gistermiddag had hij wat verhoging, dus gingen we hem een zetpil geven. Ook een expeditie op zich; tot drie keer toe poepte hij hem eruit inclusief een lading poep erbij!

Drie zetpillen en luiers verder bleef ie zitten. En maar lachen die boef!

Vandaag is ie weer lekker vrolijk en slaapt ie veel.

Morgen gaan we op expeditie naar t westen voor de bruiloft. Moet die expeditie maar eens voorbereiden, wat meot je veel meenemn voor zo'n wurm!!! Heb er wel enorm zin in! Blijven daar ook slapen.

We slapen in de Magneet, in t centrum. Ken je dat Bila?

Oja, en baby 6 van school is geboren. Een jongen. t Was de laatste. Eindstand is nu 4 jongens en 2 meisjes. Zal de namen even naar Hotmail sturen. Vind de laatste niet zo...

Groetjes
Mmmm, miste een heel blad reacties...

MiniClaire nog maar 62/68??? Daantje zit al bijna aan 68!!!!!!! Als t zo doorgaat gaat het ons een godsvermogen aan kleding kosten elke maand!

Hij was gisteren al 63,5 cm en 6370 gram!!!

Kanjer!
zooo, zal t cb boekje eens pakken hoeveel cas woog en hoe lang hij was bij de leeftijden van miniclaire en daantje.

Maar hij heeft nu net net net maatje 80, broeken zelfs nog 74 of 68. Slanke taille, net als zn moeder :-)

Dus wat dat betreft als Daantje nu al 68 heeft, 1 maatje kleiner als Cas. Maar die is 1 1/2 jaar deze maand! ha ha ha!

Groeit goed die zoon van je. Heerlijk hoor.

En een stoere man ook nog. Cas kikte ook niet de 1e inenting. Maar de 2e al meer en de 3e begon hij al te krijsen toen we de wachtkamer in kwamen.
koffie, zwart graag...
hahaha Daank!!!

tis wel een klein maatje inderdaad, maar tis ook zo'n poppeke die miniclaire.

Leuk hoor een bruiloft!!

Daank laat je nog ff weten of de tijd goed is, of is die goed? Of had je dat al gedaan??? sjonge je zou haast denken. Daarover gegesproken, lief maakte gisteren voor het eerst de opmerking: "misschien hebben we dan al wel 3 kinderen" ehhhh. en toen ik zei: nou eentje lijkt me voor dan wel ff genoeg, tging over wintersport 2009, knikte hij. ik natuurlijk heel cool doen, beetje zo van nou, nou....Maar voor mij gewoon wel leuk want hij was juist altijd antikind en begint een beetje te ontdooien. Moet natuurlijk niet te enthousiast worden. Wie weet was het een vlaag van verstandverbijsterig, die van mij is net een puber, de ene dag dit de andere dat. en daarbij ben ik er zelf ook nog niet meteen aan toe hoor.

oke ik was weer ff afgeleid.

Maar vandaag geen soggen hoor, want vandaag doe ik gewoon uberhaupt niks, dan heb je ook geen schuldgevoel, hahhaha
Nu al maat 68 (daar zet ik even mijn smileys voor aan): .

Ongelooflijk zeg, wat een beer is het dan. Maar het eerste half jaar groeien ze het hardst, daarna wordt het minder. Is ook wel te hopen voor jou, want anders kost het je inderdaad een godsvermogen aan kleertjes. Hè Syl, zal ik de winterjas eerst even aan Daan uitlenen? Kan miniclaire 'm daarna alsnog aan .

Verder zijn je verhalen zó herkenbaar, Daan. Wij moesten miniclaire gisteravond nog onder de douche zetten, omdat álles onder de poep zat. Zo zielig, want ze dacht gezellig te gaan badderen, terwijl wij haar alleen maar even snel wilden afspoelen.

Ga je Daantje meenemen naar die bruiloft? Wij hebben eind oktober ook een bruiloft, maar dan gaat miniclaire bij mijn moeder slapen. We zijn daggast, dus dat is van 's morgens 10.30 uur tot diep in de nacht. Dat kan ik miniclaire niet aandoen. En ik moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind om een dagje geen mama, maar gewoon 'Claire' te zijn.
wilde eigenlijk aan de slag maar zat ff op de telegraaf site te kijken. Moet je dat artikel over doodgestoken scholier eens lezen. Hoe bizar!

Ten eerste volledig terecht dat de andere scholieren t volledig in elkaar getrapt hebben voordat ze m uitleverden aan de politie (zegt opvoedkundig verantwoorde syl). Ten tweede: OM EEN PEN?????? doodgestoken worden.

Ik heb in de schooltijd wel ergere dingen uitgehaald. Passerpunt (toch zeker ruim 2 cm) volledig in iemands bil gestoken. Kreeg van die miep toen alleen maar een pets voor mn hoofd. Maar goed dat ik nu geen "scholier" meer ben.

pffffff.

SOms moet ik gewoon geen krant lezen, irriteer me vaak aan berichten
koffie, zwart graag...
Gezellig hoor Maye, dat je er vandaag ook bent. Moet je niet van het mooie weer genieten i.p.v. achter de computer te gaan zitten?
Ik zal het eens gaan lezen Syl. Had ik me trouwens ook een tijdje voorgenomen: geen krant en nieuws op tv meer. Werd er altijd zo depri van. Maar nu halen we in het weekend toch weer een krantje om op zondagochtend te lezen... Word je vaak niet vrolijker van.
Ben een beetje melig aan het worden geloof ik . Heb al mijn werk af en zit te wachten tot ik naar huis mag.

Waar is Bila trouwens? Morgen naar de gyn, toch?
Hè Syl, willen jullie volgend jaar weer gaan camperen trouwens? Of wordt het een andere vakantie? Wij willen na de verhuizing wel weer eens op vakantie (zijn al 2 jaar niet geweest), maar ik weet nog niet zo goed waar naartoe. Denk sowieso met de auto, want dat vind ik toch het fijnste met een kleintje.

In december gaan we miniclaire waarschijnlijk meenemen naar Berlijn. Check ik van tevoren gewoon even de weersverwachtingen. En als het dan niet regent of sneeuwt, dan kan ze gewoon mee. We huren altijd een vrij groot appartement, dus dat is geen probleem.
Nou ja, dat is wel heel gestoord, die steekpartij. Krijg er helemaal een naar gevoel van...
is dat zo?? Groot appartement?? Passen r nog 2 volwassenen en een peuter bij???

Of we volgend jaar weer gaan kamperen weet ik nog niet. Wel zoiezo met vakantie. Heb me r nog niet in verdiept. Ene kant denk ik: een all inclusive resort, ander moment: appartement want dan koop ik eten wat cas ook lust. (maar eigenlijk is cas een synomiem voor kliko, dus verwacht geen eetproblemen). Kamperen gaat zeker niet meer zo ver gebeuren. Dat komt later wel weer. Denk toch een vliegvakantie naar kreta oid.

Cas + Daank in je bericht geloof ik.

Ik heb Cas 2 maandjes geleden met de bruiloft ook niet meegenomen. Dat gaat gewoonweg niet, zijn ze nog te klein voor. Voor kind niet leuk en voor ouders ook niet. Alleen de plechtigheid is hij bij geweest en die duurde gelukkig maar 15 minuutjes, want hij begon toen al licht te sputteren.

Kunnen je ouders niet een dagje oppassen of wil je liever niet zonder Daantje weg?

ps, ik trek natuurlijk mijn passerverhaal in. Stel je voor dat jullie denken dat ik vroeger niet lief was. Was nl heel braaf altijd
koffie, zwart graag...
ow en daank: heeeel herkenbaar. Cas poepte zich de eerste 4 maanden bijna altijd tot aan nek toe onder. Die heeft vaak in bad gezeten toen.

En ook zo vaak als je net de deur uitmoet.

Op weg naar cb ook al paar keer gebeurd. Huisarts. Laat een vriendin die ik 17 jaar niet gezien had ondergepoept. Goede indruk meteen he.

En op mn allereerste werkdag na mn verlof had hij zich zo erg ondergesch... dat hij tot aan zn haar onderzat en zn hele bed erbij.

Was die 1e dag dus al gelijk te laat.

Leuk he, kinderen.
koffie, zwart graag...
Cas = inderdaad Daantje. Heb het aangepast. Maar een volgend BBW-kindje moet echt een andere naam krijgen hoor . Het is al zo ingewikkeld met al die echte namen en nicks.

Uhm, zo groot is het appartement nou ook weer niet... Er staat wel een bedbank in de gang, dus je bent welkom hoor. Denk alleen dat we dan gillend gek worden met z'n allen, hoe lief ik je ook vind.

WIj twijfelen ook tussen een huisje of een all inclusive iets. Als het all inclusive wordt, kunnen we wel naar hetzelfde gaan. Weet je wat mooi is (ondanks dat je niet van Turkije houdt): hillside beach club turkije. Moet je eens op googlen. Is echt helemaal gericht op kinderen.
hahaha, dat durfde ik echt niet een passer in iemand kont steken, hihi.

Nee nu heb je je hele brave beeld aan gort geholpen, is niet meer in te trekken, sorry!!

Enne ik heb dat artikel nog nie gelezen. Maar klinkt erg luguber.

Ja claire eigenlijk moet ik wel buiten zijn, kga dan ff wat doen achter de pc, ff zo'n reflectieverslag erin rammen bijv. maar dan krijg ik inene weer allemaal mailtjes waar ik dan weer op ga reageren en dan denk ik, nog ff kijken in de bakkerswinkel en dan staat hier weer heel veel dussshhh. Nuja eigenlijk gewoon toch aan het soggen. elke keer hetzelfe verhaal

Maar nu ga ik ff met het hondje wandelen ff vitamine v, of f wat is het eigenlijk, opnemen.

enne vanavond bij een vriendin eten en dan naar de film: alles is liefde.

Ja Bila waar zit je????

nou ga ik echt, sommige alvast fijn weekend, de rest wellicht tot morgen, hihi.
En dit is echt een mooi huis in Italië. Lijkt me ook wel wat...

http://www.nltraveller.nl...=7&year=2005#availability

O Maye, laat je nog even weten hoe die film was? Lijkt me erg leuk namelijk, maar misschien valt 'ie wel tegen.
uhuhmmmmm....maye, was echt braaf hoor. Kan helaas geen engeltjes smiley vinden.

Nou vooruit, beetje boefje dan. heel klein beetje.

Claire, als ik op de gang moet slapen voel ik me al niet meer welkom.

LAAT DAN MAAR.

Ga jij mijn man maar overtuigen. Dan vind ik het een goed plan.

Man en ik zijn eigenlijk altijd anti turkije geweest maar misschien dat we ons op kind richten en doen wat hij leuk vindt ha ha ha.

Zie m al helemaal om de 5 minuten naar de ijscobar hollen om weer een nieuw ijsje stiekum te scoren.....
koffie, zwart graag...
Zo ver rijden moet ik echt heel diep over nadenken. Eigenlijk vond ik het voor Cas echt te ver. Wij zelf waren geen probleem, maar vond t voor cas te zielig.

Van te voren dacht ik: gaat prima en hij heeft ook geen kick gegeven, maar had echt de mazzel dat hij 12 uur stil zitten in een stoel prima vond.

Denk niet dat ie dat volgend jaar nog accepteert.

Ziet r overigens wel helemaal top uit.

Bekende van me huurde altijd een huis op Kreta. 4 uurtjes vliegtuig en daar een bak van een huis en grote tuin met zwembad.

Auto erbij huren en je hebt een topvakantie.
koffie, zwart graag...
we gaan gewoon all inclusive in Turkije zitten, goed?
koffie, zwart graag...
Prachtige foto's van Turkije op:

http://www.arke.nl/zoeken...Id=509&masterDataId=51873
Ik vind het goed! Prijzen voor 2008 zijn alleen nog niet bekend. Das dus nog even afwachten. Maar als je de foto's aan je man laat zien, dan is 'ie denk ik zo om.

Italië vind ik namelijk ook te ver hoor voor miniclaire.
Mag ik ook mee Wat mooi zeg!!! Hmm vast wel heel prijzig.

Een minimeet in turkije wat leuk!

Iemand een leuk idee voor ons, hoeft dus niet kinderrijk te zijn

Wij willen eind april een weekje naar de zon, maar kweet niet waarheen. Kmoet eigenlijk eens een reisbureau binnenstappen, misshcien vanavond wel ff.

claire ik laat het weten.
De prijzen voor 2008 zijn dus nog niet bekend, Maye. Misschien nog even wachten met een reisbureau binnenstappen... En tuurlijk mag je mee. We doen de meeting volgend jaar gewoon in Turkije .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven