3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
vrijdag 7 mei 2010 om 15:05
vrijdag 7 mei 2010 om 15:26
vrijdag 7 mei 2010 om 15:28
goed bezig roosje
su6 bij de dierenarts iry...
mijn ene knijn houdt ook niet van oppakken... majah ik krijg er onderhand rugpijn van... fatso... beetje heeeeeeeeeeeel erg aangekomen is de een...
de ander zit nu apart... bijgevoerd... die was juist te mager... maar die zit graag bij me
... mocht bij me op bed liggen toen ie zielig was he
su6 bij de dierenarts iry...
mijn ene knijn houdt ook niet van oppakken... majah ik krijg er onderhand rugpijn van... fatso... beetje heeeeeeeeeeeel erg aangekomen is de een...
de ander zit nu apart... bijgevoerd... die was juist te mager... maar die zit graag bij me
vrijdag 7 mei 2010 om 15:38
met Enfer gaat het goed... alleen moet mevrouw nu beneden slapen omdat nijntje in een creatief hok loopt... (de kastdeuren achter het bed in een L en een plank tegen de onderkant van het bed )... dus anders springt mevrouw er nog bij 's nachts... maar ze is het al helemaal gewend... gaat braaf zelf naar benee enz... alleen komt die krolsheid nog niet echt door... tis een paar dagen raar doen... weer normaal... week/2 weken erna... weer hetzelfde... sught...
maar mn knijnen...
Enfer weegt: 3,2 kg
muppet weegt: 2,3 kg :/
zwartje weegt nu: 1,2 kg (woog gewoon 0,9 kg toen ik um bij de ander weghaalde)
dwergknijn hoort tussen de 1,2 en 1,5 kg te wegen... dus muppet moet op de loopband
maar mn knijnen...
Enfer weegt: 3,2 kg
muppet weegt: 2,3 kg :/
zwartje weegt nu: 1,2 kg (woog gewoon 0,9 kg toen ik um bij de ander weghaalde)
dwergknijn hoort tussen de 1,2 en 1,5 kg te wegen... dus muppet moet op de loopband
vrijdag 7 mei 2010 om 15:48
Wij hebben een kat die altijd zwanger lijkt! Ziet er ook erg vreemd uit. En we weten zeker dat ze niet zwanger is want haar baarmoeder is eruit.
En over onze 14jarige hond krijg ik nog regelmatig te horen: Wat is die schattig hoe groot word die? En dan zeg ik altijd maar dat die eerder zal gaan krimpen
moeten we niet ff naar de teterettes?
En over onze 14jarige hond krijg ik nog regelmatig te horen: Wat is die schattig hoe groot word die? En dan zeg ik altijd maar dat die eerder zal gaan krimpen
moeten we niet ff naar de teterettes?