Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Gatsie lieve Robo toch, wat een ellende meid. Maar tot wie moet jij je wenden in geval van nood? De spoedeisende hulp?

Als het je eigen lichaam aangaat heeft dat altijd de hoogste prioriteit, en dat verwacht je dan ook van een arts. En dat Petit dan niet direct tijd heeft kan dan behoorlijk frustrerend zijn. Geen onwil van Petit, maar jij beleeft het, de pijn en de zorgen. Heb je goede pijnstilling in huis? Het voorschrijdend gewichtsverlies en het ontdekken van nieuwe knobbeltjes klinkt inderdaad zorgelijk. Zit helaas niets anders op dan afwachten tot dinsdag. Lijkt mij duidelijk dat er nu wel iets anders moet gaan gebeuren.

Hoe gaat het met je jurk? De (her)trouwdag komt toch al dichtbij? Ik ga zó hopen op mooi weer voor jullie! Wanneer is het precies?

@ Zoebie: Ik wil Robo's topic niet vervuilen maar omdat je er naar vraagt: mijn zus heeft in 2008 al een stamceltransplantatie gehad. Het afgelopen jaar ging het fantastisch, eigenlijk voor het eerst sinds ze de ziekte heeft (sinds begin 2002). Maar sinds december had ze last van dikke lymfeklieren. Dat kan op een virus duiden (had ze ook en heeft ze medicijnen voor gekregen), maar de oncoloog vertrouwde het nu niet omdat alles dik bleef. Daarom is er gisteren een beenmergpunctie gedaan. Vanochtend belde hij al dat het niet goed is. Ze moet nu een scan en ze gaan een lymfeklier verwijderen en ontleden om type en fase vast te stellen.

Gezien de grootte van de opgezette klieren gaat mijn zus uit van het ergste. De ziekte is ook steeds erg onrustig geweest bij haar (nauwelijks remissie terwijl bij anderen na chemo de ziekte zo 4 jaar inactief kan zijn). De stamceltransplantatie was de laatste strohalm als het ware. Na -tig chemokuren en een paar keer bijna dood te zijn geweest door complicaties bij infecties vanwege de zwakke weerstand.

Ik ben bang dat haar beenmerg een tweede transplantatie niet aan kan.

Robo, als je wilt verwijder ik deze post later weer.
Robo je bent er dus eigenlijk niets mee opgeschoten. Wachten tot dinsdag.

Mooi die scheldwoorden. In het Frans klinkt het voor mij gewoon netjes. Het klinkt al snel mooi hè.

Le ik ga zo het katten verhaal

lezen, klinkt al erg. Snap mensen niet, waarom?

Ikbenanoniem sterkte met je zus, wat is het toch een k*t ziekte.
Hoi robo bah dat wachten en die onrust pijn. Ik hoop straks met je trouwen zo mega in de zon wordt gezet. Maar je zit mooi met alles Wat erg ikbenanoniem wens jou ook sterkte en zus. Blijf zo mega rot ziekte. Zo met man mee naar darten. moet morgen ook werken. Nou knuffels lieve vrouwen!!
Ben weer terug van het bloedprikken; was vergeten dat morgen een vrije dag is hier, dus ik moet nu maandag de resultaten ophalen.

Ikbenanoniem: tuurlijk hoef je je post niet te verwijderen!! Het klinkt erg moeilijk, voor je zus allereerst, maar ook voor jou als zus. Ja, een rotziekte, ik kan niet anders zeggen.

Phoehee, Frans schelden klinkt inderdaad mooier dan NL schelden :-) Maar het is even "hard", alleen hoor je dat niet zo.

Milaatje, als het écht niet gaat kan ik in Straatsburg naar de speciale kankernoodhulp (in centre Strauss). Maar dat is ver voor mij en op de EHBO hier in St Dié is te weinig kennis aanwezig.

Maar goed, ik ben nu nog niet spoed, ik heb alleen pijn momenteel, maar dat gaat redelijk met de pijnstillers die ik heb.

De jurk is bijna af, ik heb 'm opengemaakt om de taille in te nemen; ik verwacht 'm zondag echt af te hebben. De 15e is onze hertrouwdag al!!!

Zoebie, ik maak me niet zo heel druk; ik voel aan alles dat er geen goed nieuws komt, dus hoe slecht het dan is... tsja, dat zie ik wel, dinsdag. Ik verwacht dat ik eerst weer in een scanner moet en daarna aan de taxotere of aan de aromataseremmers. Hoewel ik dus tumoren onder de huid heb, dus dan schijn je open wonden te kunnen krijgen, dus het zal wel taxotere worden.

Nou, ik ga eens even iets bedenken om te koken; Ro is kapot en heeft een hele nare werkdag gehad, dus ik hoop dat we kunnen relaxen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@Milaatje, als je dit leest: ik zou je graag een vraag willen stellen.

Je hebt verstand van mijn ziekte en van hoe en wat en ik wil heel graag iets weten.

Ik heb je dan ook een vriendenverzoek gestuurd, maar dat werkt soms niet. Is dat het geval, dan hoop ik dat je hier nog eens kijkt en dan geef ik je op die manier mijn email.
Bo misschien beter als je je mailadres niet hier neer zet. Mila kan het ook via mij doen als je dat wilt.

Dan zet ik mijn mailadres wel even hier neer.
Ik hoop dat het vriendenverzoek werkt, Zoebie.

En je bent een grote lieverd, dat je dat weet.
Kan ook via een Angel natuurlijk

Bo, een voor jou en een dikke

Ik denk veel aan je. Niet dat het helpt, maar toch.
quote:robo schreef op 07 mei 2010 @ 21:38:

Ik hoop dat het vriendenverzoek werkt, Zoebie.

En je bent een grote lieverd, dat je dat weet.

Soms werkt het en soms niet.

Ik een lieverd?? Nou ja soms misschien.
Ik zou graag vragen voor je willen beantwoorden Robo. Hoe werkt zo'n vriendschapsverzoek? Ik heb even onder 'mijn viva' gekeken, maar daar zag ik geen verzoeken o.i.d. Je kunt mij anders ook mailen op ******* (spammail). Ik haal het adres morgen wel weer weg. Mogelijk volgt mijn reactie morgen pas, omdat ik over niet al te lange tijd naar bed ga.

15 Mei al jullie trouwdag, wow! Dat gaat snel zeg. Is alles al geregeld? Alvast welterusten voor straks lieve Robo.

Is al geregeld zie ik!

Ik hoop dat jullie inderdaad kunnen relaxen, heb je lekker gekookt? Shit dat hij op werk ook niet lekker zit, dat is wel weer veel.
Maar goed dat het weer weekend is, dan kan Ro ook weer wat rust nemen, ik hoop dat hij er snel wat afstand van kan nemen, het schiet niet op om je daar ook nog druk om te moeten maken.

Lief hoor Mila dat je wilt helpen om vragen te beantwoorden, echt tof dat er zoveel lieve mensen meelezen, we kunnen allemaal zo verrekte weinig doen hè, dat vind ik zo moeilijk.

Lieve Ro en Bo een heel rustig en vooral pijnloos weekend gewenst, ik hoop dat het jullie lukt om van elkaar te genieten.

Het weer in jullie dorpje is precies op die zaterdag best goed, het beste weer van de komende twee weken zoals het nu bekend is 19 graden en droog.
Robo, ik lees regelmatig mee en vandaag ook weer omdat ik je bij de tetters zag. Schrik van wat ik lees dus heel veel sterkte en een

Ik denk heel vaak aan je lieve schat...
Goedemorgen Robo. Ik hoop dat je goed geslapen hebt en wens jou en je man een goed weekend samen. Als de 15-e jullie her-trouwdag is, dan moet je je jurk wel gaan afmaken. Ik hoop dat het weer dan inmiddels beter is want dat houdt nog niet over. In heel Europa niet zo, zag ik.

Goedemorgen allemaal.

Ik wacht op een pakketje met nieuwe broeken!

En ik kreeg gisteren een sms van iemand die duidelijk weet wie ik ben en die vroeg om vandaag koffie te gaan drinken. Ik herken alleen het nummer niet....maar durf het niet toe te geven.

Hahaha, dus nu heb ik een soort van blind date met een van m'n eigen vrienden/kennissen.

Ik had een aantal maanden terug gepost dat er iemand was die ik wel meer dan gewoon leuk vond. Dat vind ik nog steeds, maar ik hoorde gisteren dat hij 'gewoon' met iemand had gezoend. Dronken enzo. Maar op dat stelde me echt onwijs teleur. Dus hij is een beetje van z'n voetstuk gevallen. Zulke makkelijke types hoef ik niet.

De sollicitatie ging heel goed. Het was heel leuk een heel leuk en open gesprek. De grote vraag was waarom ik geen verslaggeefster wilde worden. Dat wil ik best, maar dan achter de camera en bij dit bedrijf doen je een combi van verslaggeefster/presentatrice en dat wil ik niet. Dus ik ga lekker voor camera/montage. HMM lekker de hele dag op pad en met beelden sjouwen. Lijkt me super.

Ik ben benieuwd of ik positief bericht krijg. Er waren wel echt super veel sollicitanten, dus ik verheug me nog even niet teveel. Ik heb geen journalistieke opleiding, dus dat zou wel eens een breekpunt kunnen zijn.

Zo nou weer over over de borstenboel. Ik heb besloten om nog even een jaartje te wachten met het verwijderen van de andere borst. In het AVL wilden ze alles asap doen, om er nieuwe op te zetten. Maar m'n oncoloog en chirurg (DDH) vinden dat mijn lichaam eerst maar eens een jaartje rust moet hebben.

Robo ik wens jullie een weekend waarin je toch nog lekker je gang kan gaan en samen lekker kunt genieten.

Trouwens dat wend ik iedereen wel toe
goedmorgen lieve dames

Bo, hopen dat je dinsdag alles kunt vragen wat je wil weten. En wat fijn dat je jurk bijna af is. Ik hoop dat jullie een zonnige dag krijgen.

IBA, ook een dikke knuffel voor jouw.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Milaatje, thanks; ik stuur je vandaag in de loop van de dag een mailtje.

Ik heb geen ellenlange vragen hoor, eigenlijk wilde ik gewoon jouw mening over één ding weten.

Ik vind het echt super van je, thanks!

Ro en ik gaan zo naar het restaurant waar we na het trouwen ook gaan eten, onder het mom van "we moeten het toch testen"

Dus ik ben er later weer, liefs voor allemaal!!
Geen dank Robo, ik doe het graag.

En eet smakelijk voor straks! Hopelijk is het bij jullie beter weer, ik wil nog gaan kijken bij Giro d'Italia, maar het weer is echt vreselijk troosteloos. Hopelijk wordt het nog beter.
Bo als het restaurant niet bevalt, moet je weer op zoek naar een ander. Het zal best wel lekker zijn. Wat gaat het nu snel zeg. Het is zo de 15e.

Geniet van het etentje.

Luonto, ik las: "Ik wacht op een pakketje nieuwe boeken".

Ach ja ik ben nu eenmaal kippig. Ik hoop dat je de nieuwe baan krijgt. Wat spannend.

Piet P geloof ik niet zo erg, maar hij zegt dat het weer na woensdag beter gaat worden. Dus nu geloof ik hem voor één keer op zijn woord. Het moet toch eens weer echt lente worden. Mijn vlinders willen ook maar geen vlinder worden met die kou. Geef ze eens ongelijk.

Ik kreeg trouwens nog een kille mail van de gemeente n.a.v. mijn klacht over het graf van Nienke. Stelletje knurften daar. Mijn klacht wordt wel besproken, maar geen excuses. En ook niet dat ik er nog wel van hoor.

Hij schreef ook: "met in achtneming dat deze wel zijn werk op de begraafplaats moet kunnen doen". Alsof het graf van Nienke er toe doet, dat hij zijn werk niet kan doen. Ben nu nog veel laaiender. Bah wat een suffe mail, met het inlevingsvermogen van een koe. Ik ga maandag bellen.
Wat een drol is de persoon die zo'n brief heeft geschreven
Eet smakelijk! lekker warm eten tussen de middag mmmmmmmmm

Misschien daarna samen knus een siesta houden, lekker warm tegen elkaar aan liggen. Kun je wel een wijntje drinken vandaag, of gaat het nu niet met de medicijnen?

Wat een sof Luonto, wat gaat zo'n jongen dan af he? jij had hem hoger zitten dan hij verdient misschien, maar als hij het nou niet eens weet van jou? blijft natuurlijk stom om zomaar te zoenen in een dronken bui, maar tja, wat wil je, hij is ook maar een mens en het (mannen)vlees is wel eens zwak.

Dus je hebt besloten om een jaar rust te nemen, goed van je, eerst maar eens verwerken wat er allemaal over je heen is gekomen de afgelopen tijd, daarna kun je altijd weer zien, al is het natuurlijk nooit zo dat je aan zoiets toe bent, maar toch.

Zoebie wat een vervelend mailtje weer, een beetje begrip haalt de ergste angel er meestal al wel uit, jammer dat ze dat niet begrijpen daar.

zo nu ga ik lekker werken, het is butweer dus heb geen enkele tegenzin vandaag.

alle dames een fijn warm weekend en een stevige

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven