Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Zoebie, vreselijk wat er gebeurd is, met het graf van Nienke. Dat is inderdaad heilig!
Goedemiddag Robo, en alle lieverds hier.

Spannend vandaag Robo, of je dokter te pakken krijgt.

Nu nog geen nieuws, is hopelijk goed nieuws.

Zit ik weer te denken, dat je niet kan douchen, als je vanmiddag naar het ziekenhuis kan.

Zoebie, ik vind het zo erg voor je, maar ik heb er over nagedacht, verzacht het je pijn een beetje, als je weet, dat het gebeurde misschien? is ontstaan uit puur onbenul, en niets meer of minder.?

Ik bedoel, dat er absoluut geen sprake is van boze opzet?

Enfin, je brief is weg, ik hoop dat je gemeente hier netjes op reageert.

Ikzelf heb een keertje de beheerder van de begr.plaats aangesproken. omdat de boom ,achter mijn zus haar graf dood was gegaan.Het was geen gezicht,alles mooi in bloei, en bij haar zo'n bruine zooi.Op mijn opmerking, dat de boom dood was, antwoordde hij," Tja Mevrouw, daar hebben wij hier wel meer van".

Wat moet je dan, huilen,stampvoeten, ik hou het maar op onbenul.

(naar ik later begreep, had het met de tijd vh jaar te maken, om er iets nieuws in te zetten).

De beheerder had een beetje krediet bij mij, in die zin, er mogen geen honden daar komen, wat terecht is natuurlijk, maar mijn kleine hummel neem ik altijd mee.

Stokhoogte 19 cm, en natuurlijk heeft ze alles gedaan, voordat ik ga.

Ik babbel met mijn geliefden, en mijn hummel geeft me troost.

Een paar keer ben ik aangesproken, dat het hondje niet mee mag, (Heb zelfs een gele kaart ).De laatste keer zei de beheerder,"Mevrouwtje, U weet toch dat honden, hier niet welkom zijn", waarop ik zei, "maar meneer, dit is geen hond, dit is een heel klein mensje, op 4 pootjes met een bontjasje aan!".

Sindsdien(jaren geleden), gaat hummel gewoon mee.

Sorry voor het lange verhaal, het was mijn bedoeling, een glimlach op jullie gezichten te toveren.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Bink wat een leuk verhaal. Wij laten onze hond altijd vooraan liggen. Dat doet ze ook. Ze blijft altijd op hetzelfde plekje. Loopt nooit weg en als ze ziet dat wij terug komen begint ze al te kwispelen.

Ik denk ook dat het onbenulligheid is. Maar dat neemt niet weg dat dit zomaar kan. Ze moeten leren met respect om te gaan met graven. En als er niemand klaagt gaat het van kwaad tot erger. Het is me de laatste tijd vaker opgevallen dat er geen respect is. En nu moeten ze het maar eens weten. Het zijn meestal niet de slimsten die er werken. Ze komen van een sociale werkplaats of hoe dat tegenwoordig ook mag heten. Dat doet er niet toe, ik gun die mensen heel erg dat ze een baan hebben. Maar leer ze dan dat het voor heel veel mensen een heel speciaal plekje is. En waar ik ook altijd veel voor doe om het graf van Nienke mooi te houden. Iemand anders mag er dan niet mee om gaan zoals nu is gebeurt. Ze mogen niet denken dat het al zo lang geleden is dat het niet meer uitmaakt. Dat doet het wel degelijk. Dat mag best duidelijk worden.

Bo nog geen nieuws van Petit? En wat lastig dat je alweer zonder water zit. Absurd dat ze dat pas net van tevoren laten weten. Dan kun je ook geen voorraad aanleggen. Niet slim hoor. Ben benieuwd wat de professor zegt.
Het water stroomt weer!!!

En stinkt niet :-)

Als het goed is (ja, ik hou tien slagen om de arm) word ik na 16u teruggebeld door Petit.

Bij de gratie gods, wat een moeite weer vandaag.
Gelukkig! (2x) Om kwart over 4 gewoon weer zelf bellen hoor, anders is er weer een dag om. Laat je niet afschepen
Ga in therapie!
Haha Dubiootje, je bent zoals je avatar!

Ik weet niet hoe het met Robo zit, maar in dit geval zou ik pas rond 18.30 weer durven bellen. Want 18u is ook na 16h.

Maarja ik ben dan ook nogal bescheten.
Fijn, Robo, dan is je inspanning niet voor niets geweest.
Nou, niemand gesproken tot zover; Petit is niet bereikbaar want doet zijn bezoekronde, ik word morgenochtend teruggebeld. ja écht waar, morgenochtend, écht waar mevrouw!

Ik ben geen spoed, blijkbaar; dus laat maar, ik zie het dinsdag allemaal wel.

Ik ga het nu loslaten denk ik!!
Nou, ik doe wel stoer maar als ik zelf in zo'n situatie zit, maak ik er wel altijd een verhaaltje van (ik was net even weg, dacht dat u misschien geprobeerd had om te bellen, is meneer er nu?)

Sorry maar ik maak me hier wel een beetje kwaad om, Bo. Ik krijg het idee dat je afgescheept wordt (want hoezo doet hij nu zijn bezoekronde, hij zou toch na vieren bereikbaar zijn?). Maar ik begrijp dat jij het los wil laten, je moet ook wel want je kan hier toch niet allemaal negatieve energie in gaan steken. Dus ik hou erover op en scheld in mezelf nog even door.

Hoe voel je je verder, is daar de afgelopen weken ook iets in veranderd?
Ga in therapie!
Nou, dat heb ik dus ook gedaan Dubiootje; gebeld met de vraag of er misschien iets misgegaan was.

Maar hij heeft geen tijd en nu wordt het morgenochtend, dus ach.

Ik ga maar eens koken of zo :-)
Gatver de gatver........................ stuitend, echt waar.!!

* gaat nu voor Robo, in de positieve modus, dinsdag, is om precies te zijn 'slechts' 102 uur en 43 minuten van ons verwijderd**.

Maar mijn gevoel zegt, dat je voor het weekend, nog wel gesproken hebt met Petit.

Nou het gesprek wordt zo lekker vooruit geschoven, dadelijk ben je dinsdag aan de beurt. Oh dat was u al.

Luonto fijn wat van je te horen. Wat ga je na de stage doen of ga je dan weer naar 'school'?

Zoebie is het graf nu weer netjes of ligt er nog overal zand?

Weet even niet wat te schrijven. Wil alleen maar even laten weten dat ik meelees en meeleef.

Veel sterks voor iedereen.

Nah Bo, morgenochtend it is babe.....jammer dat het zo lastig is om je arts te spreken te krijgen. Heel frustrerend.

Wat kook je?

Hier is het gegrilde zalm met citroen en peterselie en salade.

Ik rammel van de honger maar moet eerst Fien naar bed brengen, die heeft vandaag zwemles gehad voor de tweede keer en dat gebeurt hier in een buitenbad.

Mijn magere kind was zó ontzettend afgekoeld na 20 minuten zwemmen, haar gebit klapperde zowat uit haar gaffeltje.

Nu heeft ze pizza gegeten en gaat fijn vroeg naar bed, ondanks dat het vakantie is!

Luonto, fijn je weer te lezen! flower:
quote:phoehee schreef op 06 mei 2010 @ 17:29:

Wat ga je na de stage doen of ga je dan weer naar 'school'?

Ik ga morgen solliciteren voor een andere stageplaats bij een ander programma. Nu is het een plek voor camera en montage werk..

Spannend vind ik het wel. Deze zou voor een paar dagen per week zijn en tegelijk afstuderen.

Bo wat naar dat ze je niet bellen. Hmmm dinsdag is dan wel weer een eind weg.
Zo meiden, dat was me het dagje wel zeg........het was alles bij elkaar best een goede dag met schoondochter, ze was wat opgewekter gelukkig. We hebben een goed gesprek met de psychiatrisch begeleider gehad, die wekelijks aan huis komt. Ik moet zeggen, niets dan goeds over de geboden zorg in dit geval, echt uitstekend geregeld allemaal, kan niet anders zeggen, daarvoor had ik, als ik er al eentje had gehad, graag mijn petje afgedaan.

Nog steeds geen telefoontje van Petit, ik vind dat nou zo jammer voor je en ik ben heel benieuwd wat hij er op te zeggen heeft, als je eindelijk de tijd hebt om het met hem te bespreken. Natuurlijk heeft de beste man heel veel patienten, die allemaal ernstig ziek zijn, toch zou het niet moeten mogen, dat iemand zoveel moeite moet doen, om hem te spreken te krijgen. Fijn dat je wel een goede huisarts hebt, al kan hij nu niet heel veel voor je doen.

Die slaappillen zijn een uitkomst écht hoor, ik heb ervaring, niet slapen maakt de wereld zoveel minder mooi, dan kom je in een neerwaardse spiraal en trek je het binnen de kortste keren helemaal niet meer.

Luonto leuk hopelijk gaat het je lukken die andere stage.

Lé agos dat arme kind....vindt ze het wel leuk dat zwemmen?

allemaal een knuf van mij
Moet vandaag weer werken. Echt heb zoiets waarom ja geld. Bah kort gezegd weer nacht vol zweet zware dromen teveel wakker gelegen. Maar goed ga zo fietsen wie weet wat beter voel. Net ook gelopen met honden koud koud. Pff buiten zwemles met kinderen ook gedaan. Maar gestopt echt veel te kout. Mooi binnen zwembad ging lessen veders alle drie a diploma. Tjonge wat gedonder met dat bellen. Echt erg hoop je snel iemand echt kan spreken. Gelukkig helder water nu proberen met heldere kop spontaan vol tegenzin de fiets op te gaan. Of je met je tenen in buitenbad sta te koud. Wil naast mijn man in warm bed. Brrrr zo uit met gezeur dadelijk vast weer humor pret met leuke colegga,s. Liefs iedereen Leuk verhaal bink ik moet wel glimlachen hoor.

Kop omhoog en gaat voor rechtvaardigheid en effe helder warheid zeggen prima. Dieren zijn toch trouw he zoebie.
En, heeft Petit zich aan zijn woord (of dat van zijn secreet secretaresse) gehouden?

Ik lees net een topic over Moordwijf, maar jeetje, wat kunnen (huis)artsen soms ontzettende knurften zijn zeg!

Heb je je er serieus bij neergelegd Robo, of doe je maar alsof? Beetje kunnen slapen vannacht?
Hee Ro, hopelijk krijg je vandaag Petit aan de lijn. Of heb je zoiets van: laat maar, ik wacht wel. En inderdaad, ik schrok ook over het topic van Moordwijf, over die huisarts. Ro, hopelijk heb je goed geslapen, maakt niet uit of het op pillen is.
Wat een absurde situatie is dit eigenlijk. Echt abnormaal. Krijg je niet eens je behandelend arts te spreken als het heel hard nodig is.

Ik hoop dat dat secreet (wat Ing zegt is waar) zich aan haar afspraak houdt en Petit zo terug belt.
goedemorgen lieve dames

ik hoop dat je Petit zo te spreken krijgt. Anders ga ik er spontaan goed Frans voor leren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Merde! Vache! Zoiets itsme?
Als je wilt vloeken raad ik eerder aan "crotte chier merde, bande de nases de mes deux"

Maar dat zeg je beter niet in een omgeving waar je nog vrienden over wil houden.

Anyway, het wonder is geschied, vanochtend om kwart voor acht had ik 'm dan toch aan de telefoon!

En ja, hij vindt het zorgwekkend dat ik zoveel afval, de bulten ook, maar we gaan het dinsdag bekijken.

Ok dan! Dat heeft dus niet veel geholpen, maar ach.

En toen schoot me te binnen dat ik gisteren van de weeromstuit totaal vergeten ben bloed te laten prikken, dus dat moet ik vanmiddag echt doen!

Wat is er aan de hand met Moordwijf trouwens? Ik schrik een beetje van jullie berichtjes, is ze ziek?
Blijkbaar, ik zag 't topic ook. Had je dat 'lakens' topic destijds ook gezien?

Zo Bo, hèhè... Helaas ben je er niets mee opgeschoten. Hoop dat 't een beetje lukt met bloedprikken en dat je er niet weer zo'n arm aan overhoudt.
Nee, ik ken dat topic niet GB.

Ik hoop dat we snel goed bericht van haar hebben!

Ik zit trouwens as we speak een muziekje te luisteren van Donavon, heerlijk (en nogmaals bedankt, want ik geniet heel erg van je pakket).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven