Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04

vrijdag 7 mei 2010 om 11:55
Dat telefoontje heeft ook niet echt iets opgeleverd Robo... Behalve dan dat hij t weet en je niet accuut hoeft te komen.
Je krijgt er weer een bult bij las ik. Tijd voor de zwaardere chemo...
Je lijf heeft die ondersteuning nodig lijkt het...
Mijn Frans is niet meer wat het ooit ook niet geweest is, dus heb ik geen Franse scheldwoorden op zak.
Je krijgt er weer een bult bij las ik. Tijd voor de zwaardere chemo...
Je lijf heeft die ondersteuning nodig lijkt het...
Mijn Frans is niet meer wat het ooit ook niet geweest is, dus heb ik geen Franse scheldwoorden op zak.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 7 mei 2010 om 12:00
kort samengevat had Moordwijf bloed in haar lakens, van rectale bloedingen 's nachts, meerdere keren. Ze opende een topic over hoe dat schoon te krijgen. Er ontstond een vraag over waarom er geen dokter was geraadpleegd. De dokter had eerder al gezegd dat het niks was, op aanraden van medeforummers toch een second opinion aangevraagd. Die dokter vertrouwde het niet, gelijk doorverwezen naar de maag-lever-darm-arts voor een week later en daarna hebben we niks meer gehoord. Nu ligt ze in het ziekenhuis.
Maar goed, fijn dat Petit heeft gebeld, vervelend dat het er niet sneller van gaat. Succes met bloedprikken zometeen!
Nasse betekent volgens de vertaalmachine "val". Betekent het iets als "groepje gevallenen" ofzo? crotte chier merde laat zich vertalen als "driewerf shit". Heerlijk
Maar goed, fijn dat Petit heeft gebeld, vervelend dat het er niet sneller van gaat. Succes met bloedprikken zometeen!
Nasse betekent volgens de vertaalmachine "val". Betekent het iets als "groepje gevallenen" ofzo? crotte chier merde laat zich vertalen als "driewerf shit". Heerlijk
vrijdag 7 mei 2010 om 12:03
Haha Ingmagh, "bande de nases" betekent zoiets als stelletje gekken
Met één s dus, geen twee.
Zoals ik al zei, scheldwoorden zijn niet zo goed letterlijk te vertalen.
Wat een naar bericht, van Moordwijf.... wel super dat ze door het advies van het forum nu toch goed onderzocht wordt. Ik zal voor haar duimen!
En Ikbenanoniem.... wat een vreselijk bericht voor jou en je zus...

Zoals ik al zei, scheldwoorden zijn niet zo goed letterlijk te vertalen.
Wat een naar bericht, van Moordwijf.... wel super dat ze door het advies van het forum nu toch goed onderzocht wordt. Ik zal voor haar duimen!
En Ikbenanoniem.... wat een vreselijk bericht voor jou en je zus...
vrijdag 7 mei 2010 om 12:11
ja, ik zat me al te verwonderen dat scheldwoorden vertaald nooit zo erg lijken als ze in de oorspronkelijke taal waarschijnlijk doen.
(heb net eens even "kut" (want bij ons toch redelijk serieus als vloek) proberen te vertalen om mijn statement kracht bij te zetten, maar kut = con = is ook niet netjes als je het weer terug vertaalt. Niet alleen maar "het vrouwelijke geslachtsorgaan maar dan wat plat gezegd" zeg maar... Ik had beter eikel = gland kunnen doen (hoewel mijnwoordenboek.nl dan wel weer goed is, want die vertaalt eikel in eerste instantie gewoon weer naar schoft = con)
Jeetje IBA, wat onwijs vervelend! Hopelijk kan je zus net als Robo het opbrengen nog een keer te vechten!
(heb net eens even "kut" (want bij ons toch redelijk serieus als vloek) proberen te vertalen om mijn statement kracht bij te zetten, maar kut = con = is ook niet netjes als je het weer terug vertaalt. Niet alleen maar "het vrouwelijke geslachtsorgaan maar dan wat plat gezegd" zeg maar... Ik had beter eikel = gland kunnen doen (hoewel mijnwoordenboek.nl dan wel weer goed is, want die vertaalt eikel in eerste instantie gewoon weer naar schoft = con)
Jeetje IBA, wat onwijs vervelend! Hopelijk kan je zus net als Robo het opbrengen nog een keer te vechten!

vrijdag 7 mei 2010 om 14:43
Bo, dinsdag dus.
Nou, dat was al zo, ok, het is blijkbaar niet anders.
Ik ben ook aan het schelden, op z'n Hollands.
Gisteren werd duidelijk wat er met mijn en andersmans katten gebeurt hier in de buurt.
Een verslag staat bij de tetteretes op thuis, ik zal dit topic er niet mee vervuilen.
Liefste Bo, denk aan je! Dat je niet denkt dat ik je vergeet hoor!
Gelukkeling, Fien vindt zwemmen leuk, al hoopt ze wel dat ze met drie lessen klaar zal zijn.
Ben bang dat dat nog wat tegen gaat vallen....
Nou, dat was al zo, ok, het is blijkbaar niet anders.
Ik ben ook aan het schelden, op z'n Hollands.
Gisteren werd duidelijk wat er met mijn en andersmans katten gebeurt hier in de buurt.
Een verslag staat bij de tetteretes op thuis, ik zal dit topic er niet mee vervuilen.
Liefste Bo, denk aan je! Dat je niet denkt dat ik je vergeet hoor!
Gelukkeling, Fien vindt zwemmen leuk, al hoopt ze wel dat ze met drie lessen klaar zal zijn.
Ben bang dat dat nog wat tegen gaat vallen....
vrijdag 7 mei 2010 om 14:49
Djiezus wat een verhaal!!!!
Gatverdegatverdegatver, wat zijn er toch debiele mensen op deze wereld.
En dat bij je in de buurt, Leo, ik vind het echt vreselijk.
Ik las dat je een thuis zoekt voor je katten, om ze te beschermen (daar gaat je hart toch al van huilen).
Als ik zeker zou weten dat ik lang zou leven had ik ze allemaal in huis genomen, maar ik durf het niet aan omdat ik niet weet hoe lang ik ze een thuis kan bieden.
Ik hoop dat je een mooi afscheid van Beer kan maken; met Fien erbij.
Gatverdegatverdegatver, wat zijn er toch debiele mensen op deze wereld.
En dat bij je in de buurt, Leo, ik vind het echt vreselijk.
Ik las dat je een thuis zoekt voor je katten, om ze te beschermen (daar gaat je hart toch al van huilen).
Als ik zeker zou weten dat ik lang zou leven had ik ze allemaal in huis genomen, maar ik durf het niet aan omdat ik niet weet hoe lang ik ze een thuis kan bieden.
Ik hoop dat je een mooi afscheid van Beer kan maken; met Fien erbij.

vrijdag 7 mei 2010 om 15:06
quote:robo schreef op 07 mei 2010 @ 11:23:
Ik zit trouwens as we speak een muziekje te luisteren van Donavon, heerlijk (en nogmaals bedankt, want ik geniet heel erg van je pakket).Leuk om te horen! Ik twijfelde eerst of je het wel leuk zou vinden. Muziek is toch wel moeilijk. Maar (en ik weet dat het misschien vergezocht is), we hebben het weleens gehad over Michael mcDonald en ergens heeft het wel een soort van link ofzo, qua stem & sfeer. Gelukkig goed gegokt.
Ik zit trouwens as we speak een muziekje te luisteren van Donavon, heerlijk (en nogmaals bedankt, want ik geniet heel erg van je pakket).Leuk om te horen! Ik twijfelde eerst of je het wel leuk zou vinden. Muziek is toch wel moeilijk. Maar (en ik weet dat het misschien vergezocht is), we hebben het weleens gehad over Michael mcDonald en ergens heeft het wel een soort van link ofzo, qua stem & sfeer. Gelukkig goed gegokt.
vrijdag 7 mei 2010 om 15:31
vrijdag 7 mei 2010 om 16:04
Hoi Milaatje! Fijn je te lezen 
Het punt is dat Petit de professor is en die doet in principe niet aan terugbellen. Soms mis ik mijn vorige oncoloog wel.
Qua gewicht blijft het bergafwaarts gaan; ik pas weer in de kleding van voor de hormoontherapie.
Ik voel me dus niet zo best, ik heb nogal pijn op het moment rond de tumoren en op de ribben rechts.

Het punt is dat Petit de professor is en die doet in principe niet aan terugbellen. Soms mis ik mijn vorige oncoloog wel.
Qua gewicht blijft het bergafwaarts gaan; ik pas weer in de kleding van voor de hormoontherapie.
Ik voel me dus niet zo best, ik heb nogal pijn op het moment rond de tumoren en op de ribben rechts.
vrijdag 7 mei 2010 om 16:13
Nou je hebt hem dan toch nog te spreken gekregen, was je wel al goed wakker Bo, want het was nogal vroeg.........
Wat een vreselijke berichten allemaal! IBA heel veel sterkte met je zusje en ook al iets ergs met moordwijf, ik lees niet zo in de andere topics mee, maar zal er naar op zoek gaan.
Leo ik vind het verschrikkelijk voor jullie, wat een hel, mijn maag draait ervan om, die vent is niet goed in zijn bovenkamer, ze moeten hem voor eeuwig opsluiten, heb er echt geen woorden voor.
Wat een vreselijke berichten allemaal! IBA heel veel sterkte met je zusje en ook al iets ergs met moordwijf, ik lees niet zo in de andere topics mee, maar zal er naar op zoek gaan.
Leo ik vind het verschrikkelijk voor jullie, wat een hel, mijn maag draait ervan om, die vent is niet goed in zijn bovenkamer, ze moeten hem voor eeuwig opsluiten, heb er echt geen woorden voor.

vrijdag 7 mei 2010 om 16:26
vrijdag 7 mei 2010 om 16:39
Gadver Bo dat je nu ook nog tot dinsdag moet wachten.
Dat er zwaardere chemo moet komen is wel duidelijk. Maar wat heftig dat je nu nog een heel weekend moet wachten. Het zal best niet veel uitmaken, maar dat je tot dinsdag in onzekerheid moet zitten is zenuwslopend. Ik zit hier al met een knoop in mijn maag. Hoe moet jij je dan niet voelen. Bah wat een rotziekte is het toch.
Ikbenanoniem, ook al zo heftig als je zo'n bericht te horen krijgt.
Weten jullie al meer? Of is het nog te kort geleden dat je zus dit te horen heeft gekregen? Komt er nu een beenmergtransplantatie?
Lé ik heb op jou bericht een reactie gegeven in het tettertopic. Wat een stelletje mafkezen zeg.
Wat zijn er veel nare dingen aan de hand.
voor Bo, Ikbenanoniem en Lé.
Dat er zwaardere chemo moet komen is wel duidelijk. Maar wat heftig dat je nu nog een heel weekend moet wachten. Het zal best niet veel uitmaken, maar dat je tot dinsdag in onzekerheid moet zitten is zenuwslopend. Ik zit hier al met een knoop in mijn maag. Hoe moet jij je dan niet voelen. Bah wat een rotziekte is het toch.
Ikbenanoniem, ook al zo heftig als je zo'n bericht te horen krijgt.
Weten jullie al meer? Of is het nog te kort geleden dat je zus dit te horen heeft gekregen? Komt er nu een beenmergtransplantatie?
Lé ik heb op jou bericht een reactie gegeven in het tettertopic. Wat een stelletje mafkezen zeg.
Wat zijn er veel nare dingen aan de hand.
voor Bo, Ikbenanoniem en Lé.