Leuke man afgewezen....stom of slim??
vrijdag 7 mei 2010 om 17:55
Dag allemaal,
Ik ken een aantal forummers via viva, en lees/schrijf af en toe mee, maar wil nu zelf weleens weten of ik slim bezig ben.
Sinds ruim 2 jaar ben ik gescheiden en ik krijg nu net een beetje de boel op orde. Ik zou bijvoorbeeld wel weer eens een leuke man willen tegenkomen!
Een paar keer heb ik op de sportclub van mijn dochters gekletst met een vader van een speelster, erg leuk contact, er was wel een klik. Zat wel steeds een langere periode tussen, maar er was wel steeds "iets".
Vorige week mailde hij me (had mijn naam opgespoord) met een leuke mail, kreeg wel door dat hij me leuk vond. Niks aan het handje dus. Toegevoegd op vriendensite, daarna. Toen zag ik al wel vrij recentre vakantiefoto's met het gezin staan, maar dacht dat hij pas vrijgezel was. Zo gedroeg hij zich tenminste.
Vandaag weer een mail gekregen, dat er echt een klik was, in ieder geval bij hem. Direct daarna ook een verhaal over zijn huwelijk, was niet goed, ging hij beïndingen, afijn, waarschijnlijk het bekende verhaal.
Ik heb het contact op een laag pitje gezet, en hem uitgelegd waarom. Nu mijn vraag: ik zie in mijn omgeving zo vaak dat gescheiden vrouwen het eens lekker van nemen, en dat het ze niet uitmaakt of de man in kwestie gebonden is. Dat zou ik ook weleens willen! Maar dan wel met een ongebonden man, als het kan een beetje ongecompliceerd. Of ben ik nou gek dat ik dit heb laten lopen????!!!
Gr. Pluk
Ik ken een aantal forummers via viva, en lees/schrijf af en toe mee, maar wil nu zelf weleens weten of ik slim bezig ben.
Sinds ruim 2 jaar ben ik gescheiden en ik krijg nu net een beetje de boel op orde. Ik zou bijvoorbeeld wel weer eens een leuke man willen tegenkomen!
Een paar keer heb ik op de sportclub van mijn dochters gekletst met een vader van een speelster, erg leuk contact, er was wel een klik. Zat wel steeds een langere periode tussen, maar er was wel steeds "iets".
Vorige week mailde hij me (had mijn naam opgespoord) met een leuke mail, kreeg wel door dat hij me leuk vond. Niks aan het handje dus. Toegevoegd op vriendensite, daarna. Toen zag ik al wel vrij recentre vakantiefoto's met het gezin staan, maar dacht dat hij pas vrijgezel was. Zo gedroeg hij zich tenminste.
Vandaag weer een mail gekregen, dat er echt een klik was, in ieder geval bij hem. Direct daarna ook een verhaal over zijn huwelijk, was niet goed, ging hij beïndingen, afijn, waarschijnlijk het bekende verhaal.
Ik heb het contact op een laag pitje gezet, en hem uitgelegd waarom. Nu mijn vraag: ik zie in mijn omgeving zo vaak dat gescheiden vrouwen het eens lekker van nemen, en dat het ze niet uitmaakt of de man in kwestie gebonden is. Dat zou ik ook weleens willen! Maar dan wel met een ongebonden man, als het kan een beetje ongecompliceerd. Of ben ik nou gek dat ik dit heb laten lopen????!!!
Gr. Pluk
vrijdag 7 mei 2010 om 17:59
vrijdag 7 mei 2010 om 18:00
Je bent helemaal niet gek, ik vind het juist verstandig dat je het contact op een laag pitje hebt gezet. Je geeft zelf al aan dat je een leuk ongecompliceerd contact wil, met een ongebonden man. Een nog getrouwde man met huwelijksproblemen kan daar imo niet echt aan voldoen. Mocht er echt een klik zijn tussen jullie, zou ik afwachten tot hij er zeker van is dat hij zijn huwelijk wil beeindigen en dit ook daadwerkelijk doet. Zo bespaar je jezelf een hoop onzekerheid lijkt me
vrijdag 7 mei 2010 om 18:03
Alleen maar verstandig. Het "oh ik heb zo'n slecht huwelijk, MAAR....."-verhaal is zoooooo 2009 Laat hij eerst maar zijn zaakjes regelen en als hij alles verwerkt heeft, kunnen jullie misschien kijken of er iets in zit. Als jij tegen die tijd nog interesse hebt natuurlijk....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
vrijdag 7 mei 2010 om 18:04
Ik heb het er na mijn scheiding wel eens lekker van genomen met een gebonden man.
Achteraf niet moeten doen natuurlijk, leidt nergens toe.
Moet wel zeggen dat ik me niet schuldig voelde hoor, zijn huwelijk was zijn zaak.
Maar na die ene keer toch nooit meer gedaan, gewoon om het idee dat ik niks heb aan een gebonden man, die kan toch nooit afspreken en voor de toekomst is het ook niks.
Er zijn zat leuke ongebonden mannen om het er lekker mee van te nemen.
Achteraf niet moeten doen natuurlijk, leidt nergens toe.
Moet wel zeggen dat ik me niet schuldig voelde hoor, zijn huwelijk was zijn zaak.
Maar na die ene keer toch nooit meer gedaan, gewoon om het idee dat ik niks heb aan een gebonden man, die kan toch nooit afspreken en voor de toekomst is het ook niks.
Er zijn zat leuke ongebonden mannen om het er lekker mee van te nemen.
vrijdag 7 mei 2010 om 18:05
quote:nak schreef op 07 mei 2010 @ 18:02:
Verstandige keuze! Laat hem eerst z'n zaakjes maar eens afhandelen. Klinkt als een typisch gevalletje "geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt", daar zou ik voor bedanken.Precies! En als ongebonden vrouw-van-de-wereld moet je juist nieuwe schoenen willen hebben en geen leenpaar van een ander toch?
Verstandige keuze! Laat hem eerst z'n zaakjes maar eens afhandelen. Klinkt als een typisch gevalletje "geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt", daar zou ik voor bedanken.Precies! En als ongebonden vrouw-van-de-wereld moet je juist nieuwe schoenen willen hebben en geen leenpaar van een ander toch?
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
vrijdag 7 mei 2010 om 18:08
vrijdag 7 mei 2010 om 18:11
Niet aan beginnen hoor. Heel verstandig dat je het afgekapt hebt.
Goed dat je openstaat voor leuke mannen, maar een man die nog gebonden is en daar problemen mee heeft, is niet zo leuk.
Zelfs als hij net gescheiden zou zijn, zou ik je niet aanraden meteen iets met hem te beginnen. Er is dan nog zoveel wat geregeld of verwerkt moet worden (maar dat weet je zelf al).
Nee hoor, je bent heel verstandig geweest.
Goed dat je openstaat voor leuke mannen, maar een man die nog gebonden is en daar problemen mee heeft, is niet zo leuk.
Zelfs als hij net gescheiden zou zijn, zou ik je niet aanraden meteen iets met hem te beginnen. Er is dan nog zoveel wat geregeld of verwerkt moet worden (maar dat weet je zelf al).
Nee hoor, je bent heel verstandig geweest.
vrijdag 7 mei 2010 om 18:21
vrijdag 7 mei 2010 om 18:37
OK, dat dacht ik zelf ook al. Vond en vind mannen die vreemd (willen) gaan ook altijd minder aantrekkelijk. Een echte vent blijft zijn vrouw trouw, dat vind ik veel sexier... En sorry als ik iemand beledig: ik vind het ook vreselijk als vrouwen gebonden mannen n**ken. Ook ben je zelf niet degene die getrouwd is, dan nog heb je altijd de keuze om daar niks mee te doen. Is mijn mening tenslotte... Afijn, bedankt voor de reacties. Beter een beetje jeuk, dan een hoop gezeik!
Gr. Pluk
Gr. Pluk
vrijdag 7 mei 2010 om 18:53
Pluk, heel verstandig, jij wilt niet 'die andere vrouw ' zijn, echt niet.
Je bent meer waard dan dat.
Leuk dat je eens weer wat kriebels hebt, dat wel maar inderdaad het is pas echt leuk als je het er van kunt nemen met een ongebonden man, dat is gecompliceerd genoeg hoor.. geloof me
Laat deze meneer zijn zaakjes eerst op orde brengen.
Er zal vast nog een andere echt leuke man je pad kruisen, dat hoop ik voor je..
Liefs NW
Je bent meer waard dan dat.
Leuk dat je eens weer wat kriebels hebt, dat wel maar inderdaad het is pas echt leuk als je het er van kunt nemen met een ongebonden man, dat is gecompliceerd genoeg hoor.. geloof me
Laat deze meneer zijn zaakjes eerst op orde brengen.
Er zal vast nog een andere echt leuke man je pad kruisen, dat hoop ik voor je..
Liefs NW
vrijdag 7 mei 2010 om 22:45
Inderdaad Wuiles. Had hem al gemaild dat ik deze "kans" maar aan me voorbij liet gaan. Kreeg een uitgebreide mail terug, dat hij het niet goed heeft aangepakt, excuses, bla bla bla. Heb hem nog kort geantwoord, en hem vervolgens verwijders als "vriend" op de vriendenwebsite. En dat is weer dat!
Fijn weekend allemaal, Pluk
Fijn weekend allemaal, Pluk
zaterdag 8 mei 2010 om 09:39
Grapefruity,
Toen ik hem ontmoette, was hij inderdaad een leuke man. Kan ik wel beoordelen, denk ik. Daarna een paar keer leuk gepraat, met een klik, ja. Toen daarna bleek dat hij in een huwelijk (vast)zit heb ik hem inderdaad op afstand gehouden. En dat was een goede keuze. Ik vind hem niet meer zo leuk, nu blijkt dat hij inderdaad vreemd had willen/kunnen gaan in zijn huwelijk. En dat zegt inderdaad heel veel over mij, namelijk dat ik de zaken goed op orde heb en weet wat ik wel wil. Ik neem aan dat je het zo bedoelde.....?
Toen ik hem ontmoette, was hij inderdaad een leuke man. Kan ik wel beoordelen, denk ik. Daarna een paar keer leuk gepraat, met een klik, ja. Toen daarna bleek dat hij in een huwelijk (vast)zit heb ik hem inderdaad op afstand gehouden. En dat was een goede keuze. Ik vind hem niet meer zo leuk, nu blijkt dat hij inderdaad vreemd had willen/kunnen gaan in zijn huwelijk. En dat zegt inderdaad heel veel over mij, namelijk dat ik de zaken goed op orde heb en weet wat ik wel wil. Ik neem aan dat je het zo bedoelde.....?
zaterdag 8 mei 2010 om 11:24
quote:PLUKDEDAG1967 schreef op 08 mei 2010 @ 09:39:
Grapefruity,
Heey plukdedag,
dan hoef je je niet ééns af te vragen of je gek bent dat je zo'n loser hebt laten lopen.
Grapefruity,
Heey plukdedag,
dan hoef je je niet ééns af te vragen of je gek bent dat je zo'n loser hebt laten lopen.