En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
donderdag 11 oktober 2007 om 14:29
Moet denken aan de serie Gooische Vrouwen waar ze allemaal naar de zieleknijper gaan. Volgens mij kijken jullie niet he? Zo grappig. Ze zitten of liggen daar. En die psych zegt alleen maar ja of knikt. En al die vrouwen zeggen, oh bedoelt u dat, ze vullen het zelf in en gaan heel voldaan er weg. Ja niet grappig geschreven maar dat moet je ook zien, dan is het wel grappig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 11 oktober 2007 om 14:42
quote:Women2333 schreef op 11 oktober 2007 @ 14:36:
hij heeft gebelt 4 uur later ja, hij komt vanavond zegt ie ben benieuwd.
had je hem gezegd : joh jou kwartiertjes duren langer dan de mijne ....
(heel even domme vraag hoor , maar ik heb t gister even gemist door mijn eigen misère... betreft het een scharreltje , date, vaste vriend, je partner , je lover , minaar .... welke rol heeft meneer met de lange kwartiertjes??)
hij heeft gebelt 4 uur later ja, hij komt vanavond zegt ie ben benieuwd.
(heel even domme vraag hoor , maar ik heb t gister even gemist door mijn eigen misère... betreft het een scharreltje , date, vaste vriend, je partner , je lover , minaar .... welke rol heeft meneer met de lange kwartiertjes??)
donderdag 11 oktober 2007 om 14:43
donderdag 11 oktober 2007 om 14:47
quote:Yamuna schreef op 11 oktober 2007 @ 14:42:
[...]
Nou hij wilde dat ik zijn vriendin werd ik heb toegestemd, sinds een week pas hoor.
Dus ja nu erg wennen, hoe werkt het ook alweer een relatie vraag ik me soms af?
[...]
Nou hij wilde dat ik zijn vriendin werd ik heb toegestemd, sinds een week pas hoor.
Dus ja nu erg wennen, hoe werkt het ook alweer een relatie vraag ik me soms af?
donderdag 11 oktober 2007 om 16:59
Griekse salade en zelfgemaakte tzaziki. En Kofta van Knor maar met verse tomaten ipv tomaten uit blik.
Ik heb net even een fikse domper moeten incasseren. Ik had M. gister aan de telefoon en dat liep al niet zo soepel, hij hing zo op. Maar we hadden al een paar weken geleden afgesproken dat als ik het geld zou krijgen van Schadefonds dat we een dag naar Texel zouden gaan. Nou ik nog gevraagd of het kon in het weekend omdat hij dan zijn kids normaal heeft. Ja daar wilde hij graag een uitzondering voor maken. Belde hem net en hij zegt dat ik het verzin. Wat xtc kan doen aan je geheugen. We hadden al besproken waar we heen gingen enz. Dus ik hing na de woorden "nou dan weet ik iig wat xtc aan je geheugen doet" op. Ja ik weet het, het is kinderachtig ophangen maar hij wilde weer rot dingen zeggen dus dacht zo ben ik hem voor. Nou scheelt toch weer geld? Weer meegenomen
Ik heb net even een fikse domper moeten incasseren. Ik had M. gister aan de telefoon en dat liep al niet zo soepel, hij hing zo op. Maar we hadden al een paar weken geleden afgesproken dat als ik het geld zou krijgen van Schadefonds dat we een dag naar Texel zouden gaan. Nou ik nog gevraagd of het kon in het weekend omdat hij dan zijn kids normaal heeft. Ja daar wilde hij graag een uitzondering voor maken. Belde hem net en hij zegt dat ik het verzin. Wat xtc kan doen aan je geheugen. We hadden al besproken waar we heen gingen enz. Dus ik hing na de woorden "nou dan weet ik iig wat xtc aan je geheugen doet" op. Ja ik weet het, het is kinderachtig ophangen maar hij wilde weer rot dingen zeggen dus dacht zo ben ik hem voor. Nou scheelt toch weer geld? Weer meegenomen
donderdag 11 oktober 2007 om 17:37
quote:Women2333 schreef op 11 oktober 2007 @ 17:34:
ja alles gaat goed met jullie ook?
Ik ga ff de stad in ik weiger te wachten op hemAls je na 1 week een relatie hebt en al zulke problemen, lijkt mij geen aanwinst. Ga lekker de stad in en hou je ogen open voor een leuker iemand.
ja alles gaat goed met jullie ook?
Ik ga ff de stad in ik weiger te wachten op hemAls je na 1 week een relatie hebt en al zulke problemen, lijkt mij geen aanwinst. Ga lekker de stad in en hou je ogen open voor een leuker iemand.
donderdag 11 oktober 2007 om 17:56
zal ik dan maar met je meegaan MV.
Yam ik heb mn sleutel terug en het niksen voelt niet echt prettig maar ik heb geen andere keus.
Ik ben werkelijk niet vooruit te branden...............
Ga even beetje vreemde vraag stellen hier : een blaasontsteking kan die ook zorgen voor een zwaar gevoel van onder als je bijna klaar bent met plassen en even daarna???????
voel daar iets vreemd maar heb geen idee of t een blaasontsteking kan zijn.
beetje lullig om morgen daarmee naar de dokter te gaan en t is niks...........misschien zit t tussen mn oren maar anderzijds ; ik heb t vorige keer ook niet gemerkt en kijk waar t me gebracht heeft.
Yam ik heb mn sleutel terug en het niksen voelt niet echt prettig maar ik heb geen andere keus.
Ik ben werkelijk niet vooruit te branden...............
Ga even beetje vreemde vraag stellen hier : een blaasontsteking kan die ook zorgen voor een zwaar gevoel van onder als je bijna klaar bent met plassen en even daarna???????
voel daar iets vreemd maar heb geen idee of t een blaasontsteking kan zijn.
beetje lullig om morgen daarmee naar de dokter te gaan en t is niks...........misschien zit t tussen mn oren maar anderzijds ; ik heb t vorige keer ook niet gemerkt en kijk waar t me gebracht heeft.
donderdag 11 oktober 2007 om 18:23