Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wat een idioot, Luni. Zo kun je altijd wel wat bedenken om het recht praten, die reden die jou gegeven werd ook, Compu. Die vind ik helemaal achterlijk trouwens, nooit geweten dat je daarvan aan andere vrouwen ging graaien.

Fijn dat je rug beter gaat, Compu!

Vanmorgen JZ naar kdv gebracht, daarna met JD boodschappen gedaan en een badring opgehaald die ik voor JZ op marktplaats heb gekocht. Hij wordt te groot voor het babybadje. Voor JD heb ik op donderdag nog geen bso en het is vakantie, dus die is de hele dag thuis. Vanmiddag wil ik nog wel even werken, dan zet ik JD boven aan het kleuren, bij JM werkt dat, hopelijk bij mij ook.
Hoi hier alles goed? Mokkie al lekker in Ghana. Poesie petje af korte postings, maar mag wel weer op z'n poesie's hoor :-))))

allemaal al vakantiekriebels? Aankomend weekend hebben we familieweekend en gaan we naar hetzelfde huis als vorig jaar. Errug veel zin in. We hebben al een heel programma klaar, ja jullie weten het zo langzamer hand Eef regelt alles hahahaha.

Ennnnn hebben jullie al op H. gekeken? Een kleine hint voor de volgende meeting. Arabella en ik hebben er heel veel lol in want het wordt echt heel leuk dat gaan jullie nooit raden!!!!!
Ik denk dat jullie een act gaan doen!
hahaha nee dat ligt er te dik op he met mij.:-)))))
Jah! Wat is het dan?
Ik ben ook nieuwsgierig!
Jammer de zon schijnt niet het is druilerig bah en we hebben familieweekend Maar dat bederft mijn goede humeur niet want het wordt weer top iedereen te zien! Gaan jullie ook nog leuke dingen doen????

Nou ik spreek jullie in iedergeval na t weekend, misschien volgt er dan nog een hint
Veel plezier, Eef! Waar gaan jullie heen?

Nog 2 dagen dan vliegen we heerlijk naar het zonnige Spanje!
Heerlijk Juultje,die temperaturen! *kwijl*

Ik ga niets bijzonders doen,uitrusten denk ik.Ohja zondag een strandwandeling met een regionale activiteitenclub,ben benieuwd.Als het echt slecht weer is ga ik niet

Grrr,onze e-mail ligt er uit op het werk,balen.Gebeurt (te) vaak!.
Dat is wel erg onhandig, zeker als het vaak gebeurt.

Ff een korte pauze, net alle laatste aanmaningen de deur uit gedaan, waren er veel deze maand De meesten gaan dan trouwens wel betalen en anders gaan ze volgende maand (vanaf een bepaald bedrag) naar het incassobureau. En dan betaalt de helft ongeveer alsnog.

Op welk strand ga je wandelen? Ben je wel eens eerder met hen meegeweest?

Brrr, ik heb het gewoon koud!
De mail doet het weer,beter

Ja hier ook koud,brrr,ben ook helemaal in het zwart vandaag,op een sjaaltje na

Ik ga voor het eerst mee,het is in Noordwijk. Vind het wel spannend hoor,ben weleens met NMLK geweest maar was geen goede ervaring.B-tje botte club!
Weeeeeekeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnndddddddddd

Vaaaaaakaaaaaaaaaaannnnntttieeeee!!!!!!!
Goeiemorgen

Lekker Juultje,morgen vliegen jullie he?
Als het vliegtuig vliegt wel. Er is weer een aswolk

Zoals het er nu naar uit ziet vliegen wij wel, maar schoonouders en schoonzus niet (andere maatschappij).
Ik zag het net op het nieuws idd..ik verwacht ook wat gasten die morgen al invliegen,of niet!
Het lijkt allemaal goed te komen, er zijn nog maar 2 vliegvelden dicht (Porto en Milaan Bergamo). Duimen maar!
Als ik morgenavond niet online ben, zit ik in Spanje
Ik hoop het echt voor je Juultje!

Het weer wordt hier ws vanaf donderdag weer beter,hopelijk is dat echt een keer zo.

Vanmiddag toch maar mee wandelen,laarzen aan en gaan

Ik kijk ook naar een wandelclub hier in de buurt om naast het sporten te doen.J vond dat ook wel leuk!
Schoonfamilie zit inmiddels in Spanje, dus dat is alvast gelukt. Onze vlucht heeft een uur vertraging, maar gaat tot nu toe wel.
Oke,dan hou ik mn vingers nog even om elkaar geklemd
Gelukt denk ik
Ai, dat ben ik net te laat om Juultje een fijne vakantie te wensen.

Ik ben er weer. Ghana was echt helemaal geweldig. Heel byzonder en indrukwekkend.

Vanavond zet ik de foto's op m'n Hyves.

't was heftig vandaag na een nacht overslaan weer te werken, maar het is me gelukt. Gelukkig maar een paar dagen en dan Hemelvaart.
Wat is dat snel gegaan Mok!!! Ik heb je foto's in vogelvlucht bekeken Mannen blij dat je er weer bent zeker!!!
Joehoe! Ik ben er ook weer eens..

Mokkie, goed je weer te zien. Hoe heb je het gehad? N.a.v. de foto's komen de verhalen wel. Hoe was het om MZ en oja MV weer te zien??

Juultje, fijne vakantie!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven