Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bonkies, pffffff. Ik weiger mee te doen aan al die stomme verzamelmeuk. Houdt mijn moeder zelf maar, ik heb genoeg troep in huis
Je kan bij Bam een kraam huren hoor binnenkort6, zij heeft er toch 2
En je weet hoe ik over markten denk
Ceetje net, was met Starman wezen winkelen, 'mama, ik ga het kleine kadootje, de oorbellen, onder mijn bed verstoppen'
Het wordt zondag wel een hele spannende dag voor jou hè Star ?

Nou, ik ben weer opgewarmd. Gisteravond naar huis gereden, we zagen nog een nacht in bittere kou niet zitten en aangezien we om 11 uur de tent uit moesten, leek het me wel handig om nog even te eten daar en dan naar huis te rijden.

Was lekker warm in mijn eigen bed en de kinderen hebben tot half 9 uitgeslapen dus prima.

Was een heerlijk midweekje hoor, dat wel. Maar de kou breekt je wel op op een gegeven moment. De kinderen hadden er geen last van, maar die zijn in beweging. Ik ben niet zo mobiel meer haha.

We hebben leuke dingen gedaan. En oudste heeft 12 km gefietst op zijn stoere fiets! Ben zo trots!

Nu dus heerlijk en warm thuis, ook erg fijn
12 km?!?!?!? dat doe ik hem niet na!

Gelijk heb je lekker in eigen bed, het was ook wel erg belabberd weer
Fijn dat je er weer bent Amalia! Lekker warm weer thuis op de bank, heerlijk!

Ik heb een bedligdagje. Gigabuikpijn. Ik kreeg net te horen dat ik maandag op gesprek moet bij de gyneacoloog, dus hopelijk snel ook de behandeling erachteraan!
Stressed is just desserts spelled backwards
BAM VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!! (schaamt zich rot want vergeten een kaartje te sturen)

Star, balen van die eikel met die botsing zeg. Gelukkig niks gebeurd!

Kokos, fijne vakantie!

Mal, voor de stomme veel te vroege ongesteldheid. Wel fijn dat je je werk mag laten zien zeg! Goed van je!

En een zeef hier, alles kwijt....

Leuke uitjes hebben jullie gemaakt!

Ik heb op 4 mei tijdens de herdenking in een executiekuil gestaan van een concentratiekamp, heel indrukwekkend.

Broer en vriendin waren hier deze week en dat was echt erg leuk! Weekend overleefd met schoonfamilie en morgen komen mijn zus en haar gezin een week in een vakantiehuisje zitten hier vlakbij.
Suze, ik blijf op contract weinig werken, maar in de praktijk is het altijd meer. Ik houd het voorlopig zo, komt later wel weer meer. Ik heb me neergelegd (onder licht protest) bij mijn huisvrouwenlot .

Juud, wat vervelend van de hechtingen zeg. Komt dat vaker voor?

Bridges, verwen jezelf maar goed, dat heb je verdiend zo te lezen!

Enka, oh wat schattig dat hij het zo betaalde, om te smelten. zo dat kleine grut in de grote mensen wereld.
Cin, was het druk op de verjaardag? Leuke foto´s! Knappe kinderen heb je.

Compu, hoe gaat het met het huis? Weet je al hoe je de kinderkamers wilt?

Amalia, leuk weggeweest dus. Fijn! Even opgeladen.
Hai!

Pfff even zuchten hoor... Meisje maakt het zichzelf even heel moeilijk. Zit in een mama-fase, huilt spontaan 's nachts om mama. Ik heb haar dinsdag moeten ophalen van kdv omdat ze alleen maar om mama bleef huilen (vandaag ging gelukkig wel), gooit met eten en bestek, slaat, schopt, knijpt en bijt, trekt haren uit haar hoofd en gaat af en toe flink over de rooie. (En als ik het zo opschrijf klinkt het nog erger...:-( ) Duurt nu al even maar vanavond was wel weer even het toppunt. Gelukkig doet ze bovenstaande dingen niet continu en niet de hele dag door en ze is ook nog hartstikke lief tussendoor... Hoop dat het sprongetje of wat het ook is snel voorbij is!

zo. Dat moest er even uit...

Jin: ah wat leuk, je zit in een visite modus! Fijn!!! Geniet er maar lekker van!

Amalia: lekker warm weer thuis, fijn! En 12 km op die fiets? Jee wat een bikkel! Zonder zijwieltjes? Dat vind ik echt enorm knap!!!

Mal: oei buikpijn is niet leuk. Ik hoop dat ze maandag wat voor je kunnen betekenen!
Ach arme Fieke. Ze gaat vast heel snel goed praten en dan zal het wel weer over zijn. Althans, ik herken het wel van B. Niet dat huilen om mama (gelukkig niet...) maar wel het zich niet kunnen uiten en dus gefrustreerd worden. Lastig.

Die 12 km waren wel met een tussenstop hoor en idd zonder zijwieltjes We hadden een slot mee en een stoeltje achterop de fiets dus als het niet meer ging mocht hij bij papa achterop en dan zouden we zijn fiets met de auto ophalen,maar hij ging maar door.

Toen we er bijna waren was hij wel erg moe.Hij wilde stoppen maar de camping was al in zicht dus nog een klein stukje geduwd.

Kwamen we op de camping (vriendje was zo mogelijk nóg moeier) en ipv rustig gingen de mannetjes samen even over de camping fietsen

Komisch.

gaat iemand nog live naar de Giro kijken dit weekend?
Meestal doet ze zo omdat er iets is. Enorm verkouden of zo. Drift zit er altijd wel in. Verder lijkt ze niets te hebben. Dus zal zichzelf wel in de weg zitten. En lastig want ze praat al zo goed. Blijkbaar nog niet goed genoeg dus, maar ja...

En manneke wordt net wakker van pijn in zijn keel en was te laat om te plassen dus alles nat. Zo sneu voor hem...

Erg knap hoor van L. Super!
Maandag al Mal, dat is snel!

Maar grappig, ik sympathiseer met je mee denk ik, zit helemaal krom achter pc van pijn in buik, leef met je mee.

Bridge, wat raar van kdv dat ze je dan belden?

Het is vast een faaaaaaaaaaaaaaaase. Maar leuk is het even niet natuurlijk

Geen interesse in de Giro Amaal. Alhoewel, mannen in strakke broeken
Vond het oké dat ze belden hoor Star. Als ze daar niet te handelen is, heb ik haar ook liever thuis. En vandaag ging gelukkig al beter...

Ach. Inderdaad. faaaase. En meestal kan ik het wel goed handelen, maar soms...

Gelukkig is er X-factor en chocolade cake.

Nou ja... die was er dan...
Wat dan wel weer erg leuk was, was dat Ties midden in volle supermarkt riep dat papa wel een grotere piemel had dan hij...

(nadat hij daar moest plassen en bang was dat wc-bril op zijn piemel zou vallen wat natuurlijk niet kan omdat zijn piemeltje te klein is...)

quote:amalia schreef op 07 mei 2010 @ 20:14:

gaat iemand nog live naar de Giro kijken dit weekend?Weinig keuze, komen niet weg hier dus we motten wel
Bridge , wat een piemel humor..

Amaal stoer heur jullie.Qua tent en fiets zeg maar

Mal en ik hoop ook dat je snel aan de beurt bent.

Star, sjonge jonge, wat een verwenneritis daaro!

Hellus, hoest met schoonmama? Infectie weer onder controle en wanneer mag ze weg uit zkh?
quote:bridges6 schreef op 07 mei 2010 @ 20:38:

Gelukkig is er X-factor en chocolade cake een Magnum Gold.

Nou ja... die was er dan...
Ja mag het eens Suus? Vent heeft eindelijk het licht gezien na jaaaaaaren en jaaaaaren zonder moederdagkado's

Gaat goed met die Magnums hè?
Magnum Gold zo aan te raden? Dan vraag ik die voor moederdag. Verder doen wij niet aan cadeaus. Vinden we principieel-achtig niet nodig. Maar waarom vind ik dat in mei toch ieder jaar weer jammer?
Ik heb er ook niks mee hoor en vent is attent genoeg op dagen buiten moederdag om, maar als hij dat stiekem samen met oudste meisje een kadootje gaat kopen, dan kan ik dat niet weigeren natuurlijk
Groot gelijk!
Ze zijn nu op Star. En we kopen geen nieuwe. Denk ik.

Dat klinkt alsof je heel zeker bent van je zaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven