Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:krokusje schreef op 07 mei 2010 @ 21:02:

zijn meelezers ook welkom?

Tuurlijk gewoon lekker meeschrijven als je zin hebt
Wat gaan jullie sneeheeel!

Wat heeft Stees aaaan eigenlijk!!
Perfectionisme is niet perfect...
Jeusus is Viva zo traag of knalt mijn internet er zo uit? Moet wel een beetje snel kunnen reageren natuurlijk!

quote:DigitalArt schreef op 07 mei 2010 @ 21:03:

[...]

Ben van plan om eindelijk de grens te crossen van meelezer naar meeschrijver!Kijk uit hoor, eenmaal bezig is er geen weg meer terug
quote:yathibiyya schreef op 07 mei 2010 @ 21:02:

Chatterly, heb ook een glas rosé ingeschonken, met wat hapjes erbij. Wil je?

wat een bagger lied zeg!!!Proost.
Gordon heeft hele grote oorlellen...
Hey Chayuz!

Stees ziet er echt niet uit met d'r tonypony.
Zucht, en Wendy is een kleine 3 maanden geleden bevallen. Ik neem nog maar even een slok wijn en ga straks m'n zoon van 6 maanden de fles geven.
Stees heeft toch niets te doen verder, di kan best een uur bellen met Danielle.
werkelijk waar, kids op mijn werk hebben vanmiddag kleren gemaakt voor hun knuffels, ik denk dat steesie de xxxxxxl versie daarvan aanheeft! en geschminkt door lieve kleutertjes!
Hoi Eli!
Haha, tonypony
quote:DigitalArt schreef op 07 mei 2010 @ 21:03:

[...]

Ben van plan om eindelijk de grens te crossen van meelezer naar meeschrijver!Pas maar op, het kan alleen maar beter worden vanaf nu
quote:_Soleil_ schreef op 07 mei 2010 @ 21:04:

[...]

Kijk uit hoor, eenmaal bezig is er geen weg meer terug Haha, dat verwachtte ik al! Leuk juist :-)
viva is bij mij ook zo traag.
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 21:04:

werkelijk waar, kids op mijn werk hebben vanmiddag kleren gemaakt voor hun knuffels, ik denk dat steesie de xxxxxxl versie daarvan aanheeft! en geschminkt door lieve kleutertjes!
Ik vind Stees eng...ze kijkt steeds zo vals.
quote:krokusje schreef op 07 mei 2010 @ 21:04:

Zucht, en Wendy is een kleine 3 maanden geleden bevallen. Ik neem nog maar even een slok wijn en ga straks m'n zoon van 6 maanden de fles geven.

Troost je, Wendy eet nooit en moet elke dag 25 kilometer op de crosstrainer. Dat wil niemand.

Dus neem nog een stuk chocola en heb meelij met die arme Wendy.
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 21:04:

Hey Chayuz!

Stees ziet er echt niet uit met d'r tonypony.

Haha inderdaad de tonypony!

Kon mijn moeder op de huishoudbeurs niet uit haar hoofd praten dat het haar écht niet stond. Gelukkig heeft ze het ding nooit in gehad.
Dony!
Wat ziet Wendy er patent uit! Moet die geen wallen onder d'r ogen, borsten tot op d'r navel en spuugvlekken op haar jurk te hebben?

Toch?
Angela Rules!
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 21:04:

Chatterly..ik heb augurkjes in ham! Geen dikmakers

Ligt het aan mij of is Angela echt een beetje afgevallen?
Perfectionisme is niet perfect...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven