Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
wat ziet Wendy er anders uit he? Is bijna niet meer te herkennen. Vind haar ook ineens 10 jaar ouder. Enfin ze is erop vooruit gegaan maar please.........als ze nog 1 keer zegt: heb je genoten? dan kijk ik niet meer naar X factor ( hoe ze dat ook uitspreekt: X facta!! ) grrr
Jaap!!!!!
quote:Illumi schreef op 07 mei 2010 @ 21:05:

Wat ziet Wendy er patent uit! Moet die geen wallen onder d'r ogen, borsten tot op d'r navel en spuugvlekken op haar jurk te hebben?

Juust!

Jaap komt nu!
quote:Illumi schreef op 07 mei 2010 @ 21:05:

Wat ziet Wendy er patent uit! Moet die geen wallen onder d'r ogen, borsten tot op d'r navel en spuugvlekken op haar jurk te hebben?

Scheutje honing erbij? Lekkere dressing!
Japieeeeeeeeee
kan er niks aan doen, als ik Jaap zie moet ik aan Bonkito denken....
Mooi maar moeilijk nummer dit, ben benieuwd!
Jaap!
Hij moet gewoon winnen
Hmm, Jaap.... Nee, zou het er niet op kunnen.
sooow, een sms van Marco himself!
quote:mwb schreef op 07 mei 2010 @ 21:06:

wat ziet Wendy er anders uit he? Is bijna niet meer te herkennen. Vind haar ook ineens 10 jaar ouder. Enfin ze is erop vooruit gegaan maar please.........als ze nog 1 keer zegt: heb je genoten? dan kijk ik niet meer naar X factor ( hoe ze dat ook uitspreekt: X facta!! ) grrrDat is inderdaad haar stopwoordje! Héél irritant!
quote:mwb schreef op 07 mei 2010 @ 21:06:

wat ziet Wendy er anders uit he? Is bijna niet meer te herkennen. Vind haar ook ineens 10 jaar ouder. Enfin ze is erop vooruit gegaan maar please.........als ze nog 1 keer zegt: heb je genoten? dan kijk ik niet meer naar X factor ( hoe ze dat ook uitspreekt: X facta!! ) grrrOh ja, dat moet ook nog in de OP.
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 21:07:

kan er niks aan doen, als ik Jaap zie moet ik aan Bonkito denken....

Nu je het zegt!
En toch denk ik iedere keer aan Rafael van de Vaart als ik Jaap zie. Zelfs zijn stem lijkt er qua gewoon praten op vind ik.
Oe Japio. Weet niet steeds niet of ik die leuk vind.

kan er niks aan doen, als ik Jaap zie moet ik aan Bonkito denken....Bokito? hij kan er niets aan doen hij heeft een vergroeing in aan zijn schouders of rug.
*proost* Dushi!

Ooooh ik hou van dit nmr!! Ik ga zo huilen denk ik hoor..

En ik wil de jurk van Wendy!! Zoooo mooi!
Perfectionisme is niet perfect...
Hahahaha chayuz...ik ook.

Hij schijnt iets aan zn nek/rug te hebben dacht ik
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 21:07:

Hmm, Jaap.... Nee, zou het er niet op kunnen.Nah, idd :s Gewoon laten zingen en omdraaien ;)
quote:nostradame schreef op 07 mei 2010 @ 21:07:

[...]

Oh ja, dat moet ook nog in de OP.
Word helemaal eemosioneel...

kan er niks aan doen, als ik Jaap zie moet ik aan Bonkito denken....Hahaha, De schouderlijn is wel bijzonder.
quote:Enneaaa schreef op 07 mei 2010 @ 21:07:

[...]

Bokito? hij kan er niets aan doen hij heeft een vergroeing in aan zijn schouders of rug.Maar dat borsthaar helpt ook niet hoor. Vandaag overigens niet te zien gelukkig.
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 21:07:

Hmm, Jaap.... Nee, zou het er niet op kunnen.Ik ook niet.

En hij mag wel eens wat harder zingen trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven