teveel snacken

07-05-2010 20:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik gaan volgend jaar samenwonen, dit jaar zien we elkaar bij hem thuis of meestal zijn we een beetje in zijn auto aan het chillen.

het probleem hiervan is dat als we een hele avond samenzijn (en er geen keuken is) we nog al vaak fast food zoals shoarma, macdonalds of kibbeling eten. niet gezond en ook niet goed voor de portomonnee.

hoe lossen we dit op? of wat kunnen we beter eten buiten de deur?
quote:Chardonnay schreef op 07 mei 2010 @ 21:09:

[...]

Zeker niet als de politie ineens met een zaklamp de auto in schijnt en je vervolgens aflevert bij je ouders thuis hahaha meegemaakt! In de vorige eeuw weliswaar, maar toch....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Woont hij in een kartonnen doos trouwens?
quote:Soulcats schreef op 07 mei 2010 @ 21:13:

[...]

hahaha meegemaakt! In de vorige eeuw weliswaar, maar toch.... Dacht je dat ik het vorig jaar had meegemaakt dan? Dat zou wel heel triest zijn. Ben je 34, word je door de politie bij je ouders afgeleverd omdat je seks in een auto hebt
quote:Chardonnay schreef op 07 mei 2010 @ 21:19:

[...]

Dacht je dat ik het vorig jaar had meegemaakt dan? Dat zou wel heel triest zijn. Ben je 34, word je door de politie bij je ouders afgeleverd omdat je seks in een auto hebt Nou nee hoor Char, dat was nou absoluut niet in me opgekomen, serieus! Zoveel wijntjes heb ik nou ook weer niet op
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Chardonnay schreef op 07 mei 2010 @ 21:09:

[...]

Zeker niet als de politie ineens met een zaklamp de auto in schijnt en je vervolgens aflevert bij je ouders thuis of de boswachter
quote:layla1969 schreef op 07 mei 2010 @ 21:26:

[...]

of de boswachter néééé ? echt? vertelvertel
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je moet bepaalde stoffen niet tekortkomen. In de eerste plaats eiwit, maar eiwittekort komt zo vaak niet meer voor in Nederland. Verder is ijzer belangrijk.

En er is het probleem met de slechte vetten. Volgens de laatste inzichten schijnt dat alleen maar problemen te veroorzaken als je ook te dik bent.

Duss, als je op tijd een multivitaminen/mineralen-preparaat neemt, liefst eentje in dagdosering, en je eet niet al te eenzijdig (bijvoorbeeld je zuipt alleen maar en als maaltijd alleen engelse drop) dan kan er niet zoveel gebeuren, zolang je niet te dik bent.
quote:EvyBlissy schreef op 07 mei 2010 @ 21:27:

[...]

néééé ? echt? vertelvertelik en mijn toenmalige vriend waren dus aan het 'chillen' in de auto.Hij had zijn auto in de bossen geparkeerd en doordat de ramen flink beslagen waren hadden we niks in de gaten. Enfin, wij waren aan het chillen, werd er ineens op het raam geklopt. Wij schrokken ons natuurlijk kapot, was het de boswachter die ons heel snel naar huis stuurde. Achteraf moesten we er wel om lachen, maar het voelde knap lullig op dat moment (letterlijk en figuurlijk )
Maar even ot, als je maar genoeg chillt in de auto kun je ook fastfood eten, want dan val je vanzelf af.
ik snap niet waarom jullie mij zo belachelijk maken?

DAT JULLIE AL OP LEEFTIJD ZIJN IS LEUK VOOR JULLIE, MAAR IK BEN PAS 20 EN WOON DUS NOG THUIS. EN MIJN VRIEND OOK.

naar jullie leeftijd gedragen jullie je niet trouwens, wat doen jullie kinderachtig over een serieuze vraag zeg
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN HOOR, WE KUNNEN OOK WEL KLEINE LETTERS LEZEN!
quote:ayicik schreef op 07 mei 2010 @ 21:34:

DAT JULLIE AL OP LEEFTIJD ZIJN IS LEUK VOOR JULLIE, MAAR IK BEN PAS 20 EN WOON DUS NOG THUIS. EN MIJN VRIEND OOK.

naar jullie leeftijd gedragen jullie je niet trouwens, wat doen jullie kinderachtig over een serieuze vraag zegAch lieverd, trek je dat nou niet zo aan... Ja, we zijn een beetje aan het lollen op je topic, maar nou effe niet zo happen. Chill, weet je?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

naar jullie leeftijd gedragen jullie je niet trouwens, wat doen jullie kinderachtig over een serieuze vraag zeg

Misschien moet je nog even opnieuw lezen. Er worden best een aantal goede tips gegeven hoor.

Niemand maakt jou belachelijk hoor.

Nou, ik was ook wel ouder dan 20 hoor, toen ik nog ontspanningsoefeningen deed in de auto, samen met mijn vriendje...

En wij deden onze ontspanningsoefeningen ook in de auto omdat we nog thuis woonden (nou ja, ik woonde op kamers maar dat was dan weer ietje te ver rijden voor wat privacy).
Een beetje geinen mag toch wel? Of heb je zoveel fastfood gegeten dat je humeur erdoor is aangetast.

Ga anders lekker ff chillen in de auto en neem wat ongezouten nootjes mee. Is heel erg gezond.
quote:Soulcats schreef op 07 mei 2010 @ 21:44:

Een beetje geinen mag toch wel? Of heb je zoveel fastfood gegeten dat je humeur erdoor is aangetast.

Ga anders lekker ff chillen in de auto en neem wat ongezouten nootjes mee. Is heel erg gezond.ja daar zal t vast aan liggen. iemand nog nuttige tips?
quote:Soulcats schreef op 07 mei 2010 @ 21:44:

Ga anders lekker ff chillen in de auto en neem wat ongezouten nootjes mee. Is heel erg gezond.ja daar zal t vast aan liggen. iemand nog nuttige tips?
Kunnen jullie niet gewoon thuis bij moeders eten dan voordat jullie gaan chillen in de auto? Ik snap het probleem niet zo geloof ik
quote:gazelle schreef op 07 mei 2010 @ 21:48:

Kunnen jullie niet gewoon thuis bij moeders eten dan voordat jullie gaan chillen in de auto? Ik snap het probleem niet zo geloof ikuhm ja ik eet wel altijd van tevoren, maar als je een paar uur samenbent krijg je op een gegeven moment wel honger. en we zijn bijna nooit bij ons thuis omdat er bij ons allebei thuis vaak erg ruzie is, hij zijn kamer deelt en mijn moeder ziek is.
Maar wat is nou je probleem? Als je dadelijk samen woont kun je toch gezellig samen koken? Dan ga je toch niet meer de hele tijd naar de Mac of snaai je toch geen zakken chips meer leeg in een auto?
Is het een idee om dan gewoon een paar boterhammen mee te nemen? Of vind je dat saai?
tupperware bakjes met komkommer en tomaatjes?
Of anders maak je lekkere hapjes bij je ouders klaar, die je dan meeneemt voor in de auto. daar zijn al diverse tips voor gegeven.
quote:Chardonnay schreef op 07 mei 2010 @ 22:01:

Is het een idee om dan gewoon een paar boterhammen mee te nemen? Of vind je dat saai?Gezellig, samen naar het dashboard staren en een bammetje met slankie eten
thermoskannetje chocomelk erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven