doorgaan of niet?

07-05-2010 21:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee hier, maar moet nu toch echt even iets kwijt.

Ik heb nu anderhalf jaar een vriend. We hebben elkaar leren kennen op werk, maar na ongeveer een half jaar moest hij ergens anders gaan werken. In die tijd zag ik hem dus ook vrij veel. Hij ging uit werk wel met mij mee naar huis en in de pauze trokken we ook samen op.

Hij woont op een uur autorijden bij mij vandaan. En op dit moment komt het er op neer dat ik hem hooguit 1x in de week zie. (kan ook 1x in de 2 of 3 weken zijn). Meestal rij ik dan 's avonds laat naar hem toe en hebben we net tijd voor sex en slapen.. Ik denk dat de laatste keer dat hij bij mij was, met de kerst was. We doen eigenlijk nooit iets leuks samen. Met de kerst is hij met me meegeweest naar mijn ouders. Ik ken eigenlijk alleen zijn ene zus. Van de rest van de familie betwijfel ik of ze zelfs ook maar weten dat ik besta. Hij heeft ook 2 kinderen, die heb ik in al die tijd 1x gezien.

Op dit moment twijfel ik eigenlijk echt heel erg of ik hier wel mee door wil gaan. Of hier wel echt een toekomst in zit. Ik voel me eigenlijk alsof ik single ben. Ik doe zelf allerlei leuke dingen, of met vrienden / vriendinnen. Ik heb gewoon een leuk leven, maar toch mis ik het hebben van een vriend.
Voor mij zou dit niet werken en als ik dit zo lees voor jou ook niet.

Daarbij geef je aan dat je een vriend mist. EEN vriend. Dit geeft wel aan dat het ook een ander kan zijn dan JE vriend.

Ben je er niet al eigenlijk uit?
Klinkt als een overpeinzing, alsof je de balans opmaakt.
Ik zou er snel klaar mee zijn als hij het wel best vindt zo. Maar goed, vindt hij het wel best? Of baalt hij er ook van?
Als ie alleen met je wil neuken kan ie toch ook een hoer bestellen?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
hij komt eigenlijk nooit naar mij toe. En als ik naar hem toe wil, dan bel ik altijd van te voren. Zodat ik niet het risico loop om voor niks dat eind te rijden. Maar dan is ie vaak ook weg, of heeft visite, of is in slaap gevallen..
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Dit klinkt meer als een scharrel...
Nou nee, dit klinkt niet alsof hij ook maar een greintje verliefd op je is. Een andere bedwarmer zou ook volstaan. Mij niet gezien, zo'n exemplaar.
Wat een lot uit de loterij deze vent. Wat een toewijding, de liefde spat van het scherm af.

Lieverd, het moet van twee kanten komen. Deze man geeft niet (genoeg) om je, om een echt leuke, liefdevolle relatie te hebben.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:muireann schreef op 07 mei 2010 @ 22:48:

hij komt eigenlijk nooit naar mij toe. En als ik naar hem toe wil, dan bel ik altijd van te voren. Zodat ik niet het risico loop om voor niks dat eind te rijden. Maar dan is ie vaak ook weg, of heeft visite, of is in slaap gevallen..Of hij is bij zijn andere vriendin?Sorry maar als mijn vriend me zo behandelde,was het heel snel mijn vriend niet meer.Hij behandeld je niet echt met respect,als ie weet dat je eraan komt,maar toch vertrekt>?
Het komt er dus op neer dat als jij niet zo nu en dan naar hem toe gaat jullie elkaar helemaal niet zouden zien?

Trek je conclusies en blijf lekker thuis in het vervolg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven