Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot het moment dat ze in de bonus zijn vermoed ik
Maar aanrader dus?
Joehoeeeeee, Bam, gefeliciteerd! En een fijne vakantie!quote:bridges6 schreef op 07 mei 2010 @ 20:43:

Wat dan wel weer erg leuk was, was dat Ties midden in volle supermarkt riep dat papa wel een grotere piemel had dan hij...

(nadat hij daar moest plassen en bang was dat wc-bril op zijn piemel zou vallen wat natuurlijk niet kan omdat zijn piemeltje te klein is...)

Wel goed dat je de toelichting er even bij zet trouwens. Oooh, en voor de faaaase van je kleine meid. Even afzien... Dank nog voor de gebruiksaanwijzing voor de poes trouwens! Eten geven heb ik inmiddels onder de knie, haha! Kattebak verschonen ga ik dus eeeeecht niet doen lukt nog niet zo goed dus dat doet vriend.

Jin, schoonzus in vakantiehuisje in de buurt klinkt gezelliger dan schoonouders in de logeerkamer. Hoe is 't met oudste z'n been, heeft hij er al wat meer vertrouwen in?

Suus, ha, die Magnum Golds hakken erin he? Schoonmoeder herstellende en in afwachting van plaatsing in verzorghuis. Hopelijk snel, want zkh niet de plek voor haar nu.

Mamax, ah, da's een goeie, van dat vlooienspul voor door het eten, ik ga morgen langs de dierenzaak. Denk niet dat oma poes mee wil; 't was opa z'n poes, ze heeft het altijd een rotbeest gevonden (haar woorden; ik vermoed dat poes het ook niet zo gezellig had de laatste maanden).

Amalia, 12 km gefietst! Respect! Oooo, en wat zal jij lekker zitten op je eigen zachte warme bank....
Kattenbak verschonen, kan je ook met een pooperscooper doen. Daar heb jij toch al een goede verhouding mee
quote:Star schreef op 07 mei 2010 @ 21:14:

Kattenbak verschonen, kan je ook met een pooperscooper doen. Daar heb jij toch al een goede verhouding mee
Jaaa, echt wel een aanrader Star, die gouden magnums! Dat wordt spanning ende sensatie voor jou zondag. Lief!
Neenee, dat is Maatje, van de pooperscooper! Ikke niet hoor.
Nou mooi klusje voor Maatje dus. Verantwoordelijk zijn voor levend wezen enzo, blabla
Zondag kijk ik uit naar de monchou van mams
quote:Star schreef op 07 mei 2010 @ 21:17:

Nou mooi klusje voor Maatje dus. Verantwoordelijk zijn voor levend wezen enzo, blabla Briljant! Da's een mooie pedagogisch verantwoorde invulling van de vader-dochter quality time.
Arme man.
Grrr nu wil ik NU een magnum... en ben home alone...
Sja Bridge, je weet het he: vooruit zien is regeren.... Jammerdebammer dus
Dat wijf hiernaast moet iets aan haar postuur doen hoor, haar tieten hangen op haar navel.
Hel als beest kieskeurige eterT is raad ik toch Frontline aan voor in nekkie. Ook kipsimpel en volgens dierentoko hiero het enige echt effectieve middel.

Hoe lang moet ze nog wachten dan? Of is daar niks over te zeggen?
En bedankt dan Suus!

Wat heeft die Stacey trouwens in godesnaam aan?
Frontline kan je toch niet eten?
Dames, ik heb een buikslaperT gebaard. Wat denken jullie: aerosleep nu nog nodig of komt het wel goed zo? Ze is zo bewegelijk als wat en nekkie is sterk genoeg om alle kanten o te draaien.
quote:Star schreef op 07 mei 2010 @ 21:27:

Dat wijf hiernaast moet iets aan haar postuur doen hoor, haar tieten hangen op haar navel.Ik zeg een bh aantrekken is voldoende. Wie is het trouwens? Niks aan deze foto.
Ja ik ben Miep Paniek, dus ik zou aerosleep doen. Maar goed, op deze leeftijd als ze goed kunnen rollen schijnt het niet per se meer nodig te zijn.
quote:Suze2 schreef op 07 mei 2010 @ 21:33:

[...]

Ik zeg een bh aantrekken is voldoende. Wie is het trouwens? Niks aan deze foto.Ken haar ook niet, lacht nogal schaapachtig.
Niet direct nodig lijkt me dan Suus. tenzij je het prettig vindt. Ik vind het bij Fieke nog steeds gewoon prettig. Maak me geen zorgen over ademen (ook niet toen ze die leeftijd had...) maar vond het wel fijn idee dat ademen makkelijk gaat zo...

(en dat kwijl en zo erin gaat en ze dus niet in eigen natte plek ligt... )
Jemig, John Ewbank vreemd gegaan... Waar was ik toen?

Flauw.
Bleegh, brandend maagzuur.
Magnum almond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven