LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Zet je het linkje even op SG ook Nath? Dan hebben we alle crea linkjes bij elkaar, vind ik leuk. EN ook als je andere naailinkjes hebt hou ik me aanbevolen!

Ik zal een fotootje van Moshjes zelfverzonnen schooltasje op SG zetten van het weekend. Zo schattig.

Ik weet niet hoeveel ik van elke stof zal kopen vanavond. Een meter? 1,5 of 2? Misschien wil ik van die huisjesstof wel gordijtjes en een opbergzak voor aan de muur voor Moshjes aanstaande babykamer maken.

Nu even naar SG.
Oh ja, lekker naar Ikea vanavond. Leuk, ik wil er ook snel weer eens heen. In ieder geval voor een prullenbak voor in de keuken, er staat nu steeds een vuilniszak, zo armoeiig.

Ik zou trouwens gewoon twee meter kopen, volgens mij kost die stof maar 4 euro per meter ofzo? Niet de moeite om nog eens voor terug te moeten...

Mijn jongens zitten nog steeds in hun pyjama, wat een lekker lui dagje zeg. Poppetje is wel aangekleed, ik ga maar even naar AH met haar.
En wat een leuk zakje weer Nathje, waar haal je ze toch vandaan al die leuke ideeën!
Ik lees heel veel blogs voor mijn werk, Lila dat helpt om aan zulke ideeën te komen.

Ben jij al begonnen met blogs lezen over jouw toekomstige branche? Echt heel leuk om te doen en ook handig.

Die huisjes stof is zelfs maar 1,99 per meter. Als je gordijnen wilt maken moet je de stof wel draaien dus heb je iets meer nodig.

Ik ben ook blij met het zakje. Het is leuk om te maken en ruimt lekker op. Japie kan hier allemaal treintjes in doen zodat hij niet eerst zijn hele mand hoeft door te spitten voordat hij ze kan vinden. En ook niet vervelend opruimen wordt nog een soort van leuk omdat hij alles in zijn zakje mag doen.

I love PJ dagen
De links staan ook op de SG, Pebbles!
Leuk Nath! Ga eens verzinnen of dochter dat zelf wil maken, kan ze waarschijnlijk best.

Niet fijn, maar ergens ook wel goed dat online en offline achterblijft, dan is het hopelijk een tijdelijke dip, maar niet iets wat je on- of offline mist ofzo. Kennelijk is het rustig. Volgende maand krijgt iedereen weer vakantie geld, wellicht scheelt dat.

Heb uiteindelijk vanochtend stuk uitgeprint, maar Bob heeft niet eens gekeken . Zo zie je maar weer, van alles voorbereid, maar een dag heeft altijd allerlei verrassingen. Go with the flow. Verder wel prima dag trouwens.
Proest, mijn broer heeft iets gewonnen met dat nieuwe programma van de Lotto. Hij komt morgen op tv dus. Echt grappig!
Grappig Nathje! Ben uit eten dus kan het niet zien, anders had ik zeker even gekeken. Is dat dat programma met Carlo Boszhard als carbon copy van Willem Ruijs?

Heeft iemand X-factor gezien vanavond? Wat heeft Stacey aan?! My goodness ik zie het nu pas maar het is echt wanstaltig.
Volgens mij wel ja, Lila. Ik moest zo lachen toen ik het hoorde. Ik ben benieuwd hoe het is om hem op tv te zien.

Carbon Copy

Vreselijke outfit hè? Ik vind het zo bewust apart. Zo kijk mij nou couture hip zijn. Zo Victor en Rolf achtig. Nee, ik vind het niks.
Ja ik vind het ook helemaal niks. Hou best van aprt, maar dit lijkt echt wel zelfgeknutseld ofzo. Soort bonbonbabydoll ofzo.

Echt lachen van je broer, moet ie ook nog iets doen?
Even googlen op de outfit, heb niet gekeken, was uit eten met vriendinnen.

En hoe laat komt dat programma waar je broer bij komt Nath? Ik wil het wel kijken!
Hmmm, kan de outfit niet vinden.
Morgen even bij uitzending gemist kijken Morrie, de jury komt in het begin ook altijd op toch? Dan kun je het gelijk zien. Het is de moeite waard .

Lekker gegeten?
Had ze laatst ook niet een andere outfit van Sumeera ontworpen? Die met die XXXL corsage? Misschien was dit ook haar creatie? Ik vond het ook echt drie keer niks en hou echt wel van apart. Kijk je ook Project Runway/Catwalk LLL?

Ik dacht om een uurtje of 8 ofzo Morrie.
Oh echt, ze ontwerpt dus echt dingen? Oh dan was het vast van haarzelf, ik vond het echt geknutseld.

Ja Project Catwalk kijk ik ook graag, maar mis ik regelmatig omdat Sjaak dan vaak thuis is.
Ik moest trouwens ook erg lachen om die Alexandra Burk van de Engelse X-factor met dat jurkje dat steeds omhoog kroop. En toen ze bij Martijn stond te praten vielen haar borsten er bijna uit. Duidelijk een maatje te klein . Maar wel een prachtige vrouw verder, wat een uitstraling!
Ja, ik zei precies hetzelfde tegen Aap. Die gaat haar stylist uitfoeteren Met die danspasjes zag je haar onderbroek!

Maar wel een leuke vrouw inderdaad.

Nu lekker naar bed toe. Morgen komt mijn nichtje met haar gezin ontbijten dus wel leuk als we een beetje fit zijn.
Een ontbijtbezoek. Pfoe, dat is wel erg enthousiast, hier nog deel in bed en verder in pyjama, maar zeker nog niet klaar voor ontbijtbezoek .

Weer woest nachtje achter de rug omdat dochter doodsbang was na een deel van Spiderman 3 te hebben gezien op NSO. Een film voor 12 jaar en ouder... Echt idioot. De leidster zat er niet eens bij, terwijl die kinderen zaten te rillen op de bank. Vroeg aan dcohter waarm ze in godsnaam niet gewoon wat anders was gaan doen, maar toen zei ze "mama, iedereen keek, dus ik wilde niet alleen zijn". Sja en dat klopt ook wel. Ga maandag bellen en vragen naar de eindverantwoordelijke van deze locatie. Ik ben volgende week niet op NSO, dus ik ga maar eens een een stapje hoger om dit aan te kaarten. Is niet de eerste keer en ik vind het echt absurd. Ze vindt Anubis al eng (en dat is 6+, dus zou op zich moeten kunnen, want ze is natuurlijk net 8). Ik vind ANubis ook niets trouwens, inderdaad te akelig ofzo, heb 1 keer een stukje bekeken, maar meteen uitgezet, dus dat kijken we nooit. Maar een film voor 12+?
Onverantwoordelijk. En als je twijfels hebt als leidster over leeftijdsindicatie dan blijf je er op z'n minst bij zitten. Ik zou het ook aankaarten, Lien. Groot gelijk.

Gisteravond zijn GW en ik ook naar IKEA geweest (broertje en schoonzusje bleven bij de jongens) omdat we een matras moesten hebben. Meteen stof gekocht en ga een shopper naaien die we van de zomer kunnen gebruiken als we naar het strand gaan. Nu op zoek naar een tutorial.

Daarna met z´n allen X-factor gekeken en gezamenlijk geconcludeerd dat Stacey een sinaasappelnetje aan had. Wat een idioot gezicht zeg. En dat jurkje van Alexandra Burke! Ik zei ook al dat ze haar styliste wel uit zal gaan foeteren na het optreden en twijfelde of Martijn er iets over ging zeggen. Duidelijk een maatje te klein.
Haha, volgens mij vond Martijn het heeeeel moeilijk om er niks over te zeggen . Maar toch knap dat hij het niet gedaan heeft.

Wauw ontbijtbezoek vind ik ook heftig, hoewel mijn ouders en zusje hier ook regelmatig kwamen ontbijten. En je nichtje is een beetje als je zusje toch Nathje? Is toch anders dan 'echte visite'.

Ik heb lekker uitgeslapen en Sjaak is nu met Sum naar stoeigym. Even rustig wakker worden. Heb vanmiddag de verjaardag van de moeder van een vriendje van Sum. Ik ken haar helemaal niet (kinderen hebben 2x samen gespeeld), maar die paar keer dat ik haar gesproken heb klikte het wel. Dus vind het heel leuk dat ze me uitgenodigd heeft maar ook beetje spannend want ik ken er echt niemand, alleen die kinderen.
En wat een suffe actie van NSO Lien, ik zou ook flink pissig zijn. Films kunnen ook echt veel impact hebben. Ik ben zelf ooit toen ik in Amerika bij mijn tante op vakantie was meegenomen naar 'Pet cemetary' van Stephen King. Ik was toen twaalf en die film was voor 18+. Ik heb er echt járen nachtmerries van gehad, vond het zo verschrikkelijk eng. Echt tot in mijn studententijd schrok ik nog wel eens wakker van 'Zelda'.
Inderdaad niet echt een geweldige uitzending qua outfits, met die bonbonbabydoll, zoals LLL het zo treffend omschreef, en het veel te kleine jurkje. Lijkt me heel erg naar als je live op de Nederlandse tv staat te zingen en je wordt alleen maar afgeleid door een omhoog kruipend jurkje.

Lien, ik zou er zeker iets van zeggen. Absurd en onverantwoord inderdaad. Toen ik nog een groep 8 had mochten ze van mij niet eens een 12+ film kijken als er nog 11-jarigen in de klas zaten. Wat die kinderen natuurlijk veel te streng vonden, want thuis mocht het ook en dat soort argumenten, maar dan doe je dat inderdaad maar thuis. Niet onder mijn verantwoordelijkheid. En dat zou zo'n leidster ook moeten kunnen bedenken, zeker als ze nog beduidend jonger dan 12 zijn.

Leuk dat iedereen zo aan het frobelen is hier. Ik heb van de week de huisjestent gemaakt voor over de tafel (eigenlijk gewoon een tafelkleed met 4 grote flappen) en Mini en Nano zitten sindsdien heel veel onder de tafel

Ik zal eens een foto op SG zetten binnenkort, ze zaten er van de week samen heel lief te picknicken bijvoorbeeld.

Pebbles, hoe is het met Moshje gegaan gisteren na het afscheid?
Leuk, een huisjestent! Hoe kom je zo op dat idee?

Wij komen net allemaal onder de douche vandaan en gaan zo plantjes voor in de tuin bij een boerin iets verderop.

Heb al veel leuke tutorials voorbij zien komen!
Het is best aardig gegaan met Moshje gister, hij was van 9-15 uur op kdv en heeft in die tijd ook 2 keer een uurtje geslapen. Af en toe wel zoekend om zich heen kijken en huilen maar op zich best een aardige dag.

Pebbeltjes warenmet neef (8) en nicht (7) en schoonouders naar videaotheek. Pebbeltjes zochten samen kinderfilm uit, nichtje Anubis Theatershow (vonden Pebbeltjes ook leuk) en neefje Jackass. Schoonmoeder geschokt laatste uitgezet, maar was dus ook 12+ (en dan nog...). Ik heb aangegeven dat die leeftijdsaanduidingen er niet voor niets op staan. Neefje blijkt dat (en nichtje ook) dus thuis te kijken met zjn vader. En daar was ik dan weer van geschokt.

Ik ga even wat foto's iop SC gooien.

En gordijntjes zijn schuifgordijntjes op raampje van max 60 breed en 40 hoog ofzo dus heel klein. Naar ik heb veel stog gekocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven