Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Da's fijn, van dat crematorium Suus (fijn is niet helemaal het woord hier, sorry). Maar pff, overlijdensverklaring, wat een nare, bizarre bureacratische toestanden kom je in terecht... Alsof je al niet genoeg voor je kiezen hebt. Rouw en verwerking hebben soms vreemde wegen. Misschien is het ook wel oké om er zo mee bezig te zijn.

Als ik je niet meer zie of spreek: heb een goed weekend in Hamburg met z'n tweetjes!

Leuke foto's Star, vooral die Bomba kijken, geinig!

Oh, meisje wordt wakker...
He, zal zo effe spieken naar de foto´s. Erg jammer dat we zo ver weg wonen, hadden graag de Villa incluis baby bewonderd.

Helenita, doet ze dat vaker dan, het schaap? Jammer dat ze niks van oma moest hebben, maar ja, goeie smoes voor dat cadeau haha.

Suus, wat naar, een overlijdensakte. Afschuwelijk. Wat voor soort plekje wil je in huis maken? Met een kaarsje en zo? Dikke knuf vanaf hier. Fijn dat ze gecremeerd kan worden. Doen jullie dat dan met alleen jullie gezinnetje?

Bridges, the same hier. Erg moe, dus man is veel in de vrije uurtjes ana het klussen. Hij is nu met de badkamer voor de gasten bezig en langzaam met de babykamer. Had jij mijn mail nog gehad?

Wat een leuke kaarten vandaag bij de post. Een toffe met glitters (danke schön Juud!) en een andere leuke van Mickey. Jullie zijn lief.
Suze dat is toch wel prettig dat ze nu gecremeerd kan worden. Eigenlijk toch belachelijk dat je daar ondanks al je verdriet zelf een crematorium voor moet zoeken. Maar je hebt het geregeld en hopelijk helpt het je straks een beetje om het een plekje te geven. En dan nu even met je vent een paar dagen weg, is ook wel fijn. Even een andere omgeving en alleen elkaar.
Hel is je meisje alweer wat opgeknapt?

Bam al een hotelletje geboekt? Kom op, gewoon gaan!

Jin de oefeningen helpen nog niet. Hij speent ook nog steeds en aangezien meneer zijn onderlip over zijn speen heen doet komt het daardoor dat zijn mond nu wat openstaat. Ik heb geen idee hoe ik die speen moet gaan afleren. Hij krijgt hem alleen in bed en tijdens het autorijden. Misschien als er straks een brusje is dat ik hem dan duidelijk kan maken dat spenen voor baby's zijn. Ik heb tot mijn 9e ofzo gespeend en nu Mart zijn speen de naam MIE heeft gegeven wordt het nog moeilijker om hem af te pakken, tja nu heeft het beestje een naam.

Leuk kaartje he, had ik je al wel een kaart gestuurd? Leuk een date met andere moeders, hadden jullie ook allemaal echte Hollandse hapjes? En hebben jullie alweer een nieuwe afspraak gemaakt?

Naat hoe heb je het fotoboek gemaakt, digitaal of ben je zelf aan het knippen en plakken geweest? Hmm spannend hoor ook voor een tweede, wij ook! Ik moet zaterdag ongesteld worden...Kunnen we straks samen in een topic.

Compu ben je al uit de kleur van de laarzen? Dat is dan idd even slikken dat je naar een speciale pzs op zoek moet, is er bij jullie wat in de buurt? Ben je nog aan het werk of is dat nu voorbij omdat het vakantiewerk was (of had ik het verkeerd begrepen?)
Hallo!

Mamax: evengoed vast goed aangekomen. Als dat niet zo was, hadden ze vast wel wat gezegd! Heeft hij last van de prik? En Max niet slapen. Hmmm minder, hopelijk morgen nog wel! Oei van 1 naar 2 een grootere stap? Ai... had gehoopt dat dat niet zo was, haha!

Jin: ja zelfde verhaal dus bij jou, qua klussen. Tsja het is even niet anders. Weet ik, maar wel vervelend en sneu voor vriend. maar gelukkig doet hij het met liefde en kan hij 's avonds niets doen omdat Ties dan slaapt!

Star: hoe gaat het vandaag met je? Lukt het allemaal wat? Gaat het met opaatje?

Hel: aiai hysterische Mare, haha! Nou ja gelukkig kon je er wel bij zijn, dat is het belangrijkste!

Suus: ah wat fijn dat je een crematorium hebt. Al een idee wanneer het gaat plaatsvinden? Fijn dat je een plekje kunt maken in ieder geval, zal je vast helpen. Juul en vent wel lief voor je? Hoe heeft vent het?

Kokos: nee hoor Ties gaat niet naar zolder, past allemaal nog prima beneden. Bij verhuizing heeft hij meteen grote jongens-kamer gekregen. Maar spullen van zolder staan allemaal in babykamer dus vandaar.

Juud: hoor ik daar nu dat jullie voor een brusje gaan???
Juud, wat jammer dat de oefeningen nog niet goed helpen. Lukt het wel om consequent te oefenen? Thomas krijgt ook met autorijden en slapen een speen en soms thuis of als hij ergens zielig is. Verder niet. Ach, speen met de naam MIE, dan wordt het inderdaad nog lastiger! Echt een erg leuk kaartje. Ik weet niet zeker of je een kaart had gestuurd, we hebben echt heel erg veel post gekregen afgelopen maanden en ik vink niet... Maar deze was heel lief! We hadden een combinatie van NL en Duitse hapjes en spreken een sper twee weken af. Elke keer neemt iemand anders wat lekkers mee. Erg leuk om even een stukje Nederland te hebben dan. Maarreh, een brusje?? Plannen?
Ik voel me ook best schuldig Bridges. Ik krab alleen wat verf af en doe wat klusboodschappen en man en werken en klussen. Maar ja, dat is niet anders. Hier ook een man die het met veel liefde doet.
Vink je je kaarten niet af dan , maar je hebt ze toch wel allemaal boven je bed hangen...

Ik wilde het geheim houden, leek me ook weleens spannend. Maar dat is me toch niet gelukt. Ondertussen weet iedereen er al van (behalve mijn werk en schoonfamilie) ik kan zulke dingen gewoon niet geheim houden helaas. Maar zaterdag moet ik ongesteld worden en ik heb sinds zaterdag last van zere tepels (jaja) en de eerste kop thee van de dag smaakt me niet en ik heb het 's avonds weer ijskoud. Dat had ik bij Mart ook allemaal. Ik wilde er niet teveel mee bezig zijn en dat was ik ook niet maar nu ik ineens last van al die kwaaltjes krijg kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken.
Ik heb een nieuwe avatar, zien jullie hem al?
Hmm, ik niet
ja nu wel
Ik zie geen nieuwe avatar hoor... Oh wat spannend ook bij jullie dus! Allemaal kwalen die ik ook bij beide zwangerschappen had/heb. Grappig dat jij het ook zo koud had bij Mart! Ik duimmmmmmmmmmmm ook voor jullie! Geheimhouden heeft zijn charme, maar is ook best moeilijk en ik kan het weten haha.
Oeh leuk Juud! Spannend dus! Hmmm ik ben het weekend weg, als ik iets mis, willen jullie me dan wel op de hoogte houden!!!

Ja zie je avatar! jin, F5 dan zie je hem ook!
Oh ja, f5 werkt! Stomme ik... Coole avatar Juud!

Waar ga je heen Bridges?
Wij gaan het weekend weg naar Center Parcs, in België. Met schoonouders, zwager en een alleenstaande oom. Doen we vaker, erg leuk wel. Heerlijk weekend uit ontbijten en uit eten en wat zwemmen en niksen. Ideaal! Nadeel is dat Ties op onze kamer slaapt, dus slapen zal wel minder zijn, maar ja. Hebben we er graag voor over! vanmiddag allemaal lekkers gekocht (doen we altijd) werd een hele tas vol met snoep, chips en koekjes en zo. Echt veel, maar ja ik ga maar eten voor twee hè!
Goedeavond,

@Suze, je bent dapper . Fijn weekend meid.
Naaaaa zo hard reed ik niet Hel, 110 ging ik maar. Leek hard voor jou vanaf 70 op de rechterbaan

Hoe is het met Mare nu?

Lieve Suus, bedankt voor je denken aan mij

Wat fijn dat je een crematorium hebt gevonden wat voor jullie mooie meisje kan zorgen.
Hahaha Juud, jij kan ook niet lang je mond houden

Spannend!
Hai,

Suze, fijn weekend! Goed teken dat je er zin in hebt. En het geeft vast goede afleiding?

Juud, goed onthouden hoor! Het was vakantiewerk. Maar ik kan langer blijven, dus heb daarna alweer gewerkt. De toekomst in de thuiszorg is wat onzeker, dus weet niet of er een vaste baan inzit ooit. Maar ik doe mijn best.

Kleur van de schoenen ben ik nog niet uit.. Ging vandaag een broek kijken, wellicht dat dat de doorslag zou geven haha. Maar ik zag geen leuke.

Er is hier een Zara op 150 m afstand geopend, maar het is niet echt mijn smaak helaas.

Jinny bevalt het goed daar? Is het huis groooooot? Lekker dat je al wat contacten heb opgedaan. Zit je nog vlakbij een speeltuintje of parkje?

Aha, een aantal rammelende stokjes! Dames succes en geniet er vooral van hihi. Jammer voor Kokos!

Goed weekend alvast.
goedemiddag dames

Even een berichtje bij mijn ouders vandaan. Pc heeft het gister echt begeven. Hij was al traag, maar gister sloeg echt alles! 20 minuten bezig met opstarten, en vervolgens 6 minuten voor er een nieuwe pagina voorkwam. Zondag gaat ie misschien met een kennis mee die er veel verstand van heeft. Dus misschien duurd het een tijdje voordat ik er weer ben.

Star, sterkte morgen. Ik zal aan je denken

kokos, jammer!!!

bam genieten hè;-)))

Alle andere dames ook een heel fijn weekend en hopelijk tot snel!
Rissie, nog van harte gefeliciteerd!! Ik vergat het bijna. Heb je een fijne dag gehad?? Goed weer (ik zat toen in Du.)?
Meiden!

Even snel een berichtje, want manlief vindt dat ik op moet schieten;)

Gister nog een weekendje weg geboekt, We gaan naar Brussel.

Iedereen fijn weekend, Enne tot maandag.
Veel plezier Bam!!

Ris, dank je!
Goedemiddag
Bam, lekker zeg een weekendje naar Brussel. Veel plezier.

Balen Ris van de computer! Hoop dat het snel weer verholpen is, als het nog te maken valt.

Star, heftig zeg, dragen van de kist door de kleinkinderen. Pff.. ik krijg er al kippevel van als ik er aan denk. ( wel mooi hoor, dat de kleinkinderen dat doen)

Jinny, leuk dat je al zoveel contact hebt daar. Kan je de taal een beetje volgen? Of praten ze daar ook zo snel.

Ik heb zelf een zwager die Spaans is, maar die kan zo snel spaans spreken, dat ik, als ik er al wat van begrijp, echt niks van versta!

Juud, leuk jullie dus ook voor een 2de! Spannend ja dat je dan gelijk vanalles voelt hè?

Kokos balen dat je dan toch ongesteld ben geworden, jammer dat je lichaam je dan zo voor de gek houdt!

Nou ik ben eindelijk na 6 dagen rommelen, wel/niet doorzetten van menstruatie toch ongesteld geworden. Gelukkig. Dan weet ik wel waar ik aan toe ben.

Maar ik heb al 2 hele gekke dromen gehad waarin ik in oktober beval. Tja oktober, hoe kom je erop? Dus dan zou ik ongeveer jan/febr. zwanger moeten zijn. Ben benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven