3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 18:34
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 18:33:
No dank je , dan viel ik toch nog niet echt op als schaapNee, je was erg goed incognito. Je hebt zelfs niet schaapachtig gelachen. Was ook geen mak lammetje. Was niet als eerste over de dam. Nou goed dus, pluim!
No dank je , dan viel ik toch nog niet echt op als schaapNee, je was erg goed incognito. Je hebt zelfs niet schaapachtig gelachen. Was ook geen mak lammetje. Was niet als eerste over de dam. Nou goed dus, pluim!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 8 mei 2010 om 18:48
Zo, schoon, aangekleed, gezicht er op geschilderd en gegeten.
Nu wachten op m'n moeder die de meiden ophaalt en mij op de trein zet.
Voel me nog vreselijk gejaagd en heb echt geen zin in feestje maar moet maar even doorzetten.
Ik hoop dat ze genoeg rivella of cola-light heeft, wat zullen ze raar opkijken
Eerst maar es een valdispert in m'n mik gooien en zien of het helpt.
Nu wachten op m'n moeder die de meiden ophaalt en mij op de trein zet.
Voel me nog vreselijk gejaagd en heb echt geen zin in feestje maar moet maar even doorzetten.
Ik hoop dat ze genoeg rivella of cola-light heeft, wat zullen ze raar opkijken
Eerst maar es een valdispert in m'n mik gooien en zien of het helpt.
zaterdag 8 mei 2010 om 18:59
http://www.youtube.com/watch?v=CR3dM-GlZK8
Bam ogen dicht doen en focussen op de muziek. Bij mij werkt deze. Laat als je gedachten maar komen maar blijf naar de muziek luisteren.
Bam ogen dicht doen en focussen op de muziek. Bij mij werkt deze. Laat als je gedachten maar komen maar blijf naar de muziek luisteren.
Heb ik dat?!