Werk & Studie alle pijlers

Flexibele bijbaan?

08-05-2010 18:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fulltime baan (stewardess), maar heb zoveel vrije tijd over dat ik er graag nog een bijbaan bij zou willen hebben. Het moet wel iets flexibels zijn ivm mijn vaste baan. Veel verder dan promotiewerk kom ik zelf niet, jullie nog leuke en goede ideeën?
https://cati.tns-nipo.com/homepage/

Werken bij TNS NiPO. Een week van te voren geef je je planning op. Ideaal om te combineren.
horecawerk via een uitzendbureau misschien?
Ik heb zelf tijdens mijn studententijd in de gehandicaptenzorg gewerkt met een nul-uren contract. Ik kon dan zelf aangeven wanneer ik wel en niet wilde werken (per week of per maand) en werkte als invaller op verschillende groepen, ik werd dan (van tevoren) gemaild of gebeld met data en groepen beschikbaar en kon gewoon ja of nee zeggen. Heel af en toe werd ik ook op het laatste moment gebeld. Ik vond het enorm leuk werk en mis het nog weleens!
Kun je in de gehandicaptenzorg werken zonder gerichte opleiding, en zo ja, wat doe je dan tijdens een dienst?
Ik vind de gehandicaptenzorg wel erg pittig als bijbaan naast een fulltimebaan.

Hoe zit dat met TNS Nipo? Heb je daar zelf ervaring mee Lente24? Is het niet vervelend werk, als in mensen telefonisch lastigvallen of valt dat reuze mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven